Közlekedés (infrastruktúra, vasút, autó-motor, elektromos járművek, ...)

Én nem válogatok, ma pl. a Sibrik/Gyömrői Mobil Petrolnál tankoltam 599.9-ért.
Szerintem tök ugyanaz a gázolaj, mint ami a MOLnál, Shellnél, stbnél kapható.
(Az Auchan kutakat is gyakran látogatom.)

Mindig MOL/OMW idehaza, Sopronban Shell.
6,7l stabilan.

Szabolcsban már porzott a tank, betértem egy kis kútra.
Rögtön lett 7,5l-es fogyasztásom.
~20% volt benne mikor rátankoltam OMW-t, vissza is állt 6,7-re.

De anno dízelnél is Auchan-ossal 3-4 decivel több fogyott.
 
Mindig MOL/OMW idehaza, Sopronban Shell.
6,7l stabilan.

Szabolcsban már porzott a tank, betértem egy kis kútra.
Rögtön lett 7,5l-es fogyasztásom.
~20% volt benne mikor rátankoltam OMW-t, vissza is állt 6,7-re.

De anno dízelnél is Auchan-ossal 3-4 decivel több fogyott.
Érdemes még az Orlent kipróbálni, lengyeleknél tankolva jó fogyasztást hozott össze, plusz múlt héten egy Mohács-Pest próbával is elégedett voltam. OMW szintén fasza csak Veszprémben nem szabad tankolni, mert azok a taplók múltkor is ugyanazt a benzint 18 forinttal adták drágábban, mint Fehérváron. Az Auchannal meg azért a Golf minimum 5-7 decivel többet eszik százon, szóval inkább akkor másikat tankolok.
 
Tavaly: bezzegnémeteknél van olcsó bérlet mindenre.


Ma: A bevezetni kívánt vármegyebérlet ... nem más, mint maga a velünk élő szocializmus
 
Tavaly: bezzegnémeteknél van olcsó bérlet mindenre.


Ma: A bevezetni kívánt vármegyebérlet ... nem más, mint maga a velünk élő szocializmus
Na ez már tényleg a "sz@r sem elég büdös" kategória!
 
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed
Tavaly: bezzegnémeteknél van olcsó bérlet mindenre.

Ma: A bevezetni kívánt vármegyebérlet ... nem más, mint maga a velünk élő szocializmus

Alapvetően mind a kettő valamelyest hétköznapi kommunizmus az egész adóból olcsósított tömegközlekedéssel együtt, hiszen nem a tényleges működési - működtetési költségeket fizeti az utas, hanem valami nevetségesen nyomott áras valamit, az így csinált veszteséget meg majd fizesse más….

Jellemzően így az alacsony hozzáadott értékű munkaerő tömeges - és valahol teljesen felesleges - utaztatását, egyéni lakhatási álmait fizetik ki azok, akik magas hozzáadott értékű munkával rengeteget adóznak, azért, hogy valakiket ne kelljen a szociális hálón tartani, illetve hogy ne legyenek kitéve annak a csúnya kapitalista megközelítésnek, hogy felemelje a seggét és képezze magát, esetleg költözzön a munkahelyéhez közel, meg persze legyen a szociális témával kampányolóknak olcsón, más pénzéből vett szavazat is.

Végtelen vitát lehet erről a jelenségről és hasznosságáról, szükségességéről folytatni, de végső soron az van, hogy valaki nem fizeti a szolgáltatás árát, amit igénybe vesz, hanem azt mással fizettetik ki helyette.
 
Uniós bürokrácia vs való élet újabb felvonása következik, avagy az olaszok és németek vezette tömb most meg akarja vétózni a belső égésű motorokkal felszerelt új autók 2035-ös tilalmát. Kivételként pedig be akarják emelni a szintetikus üzemanyagokat. Plusz a franciák a plug-in hibridekre mondják, hogy lehessen azokat 35 után is árulni. Illetve még ott van a korábban beemelt kitétel, hogy amúgy 2026-ban ha nem jön be a delejes átállás (amit úgyis tud mindenki), akkor az egész eddigi tervet kukázni lehet.

De sebaj, akárcsak a mEgÚjUlÓk esetében itt is milliárdokat sikerült elbaszni arra, amiről az elején nyilvánvaló volt, hogy nem műxik
 
Kivételként pedig be akarják emelni a szintetikus üzemanyagokat.

Erős világháborús életérzés, most hogy elvágják magukat az orosz olajtól, lehet beröffenteni megint Leunában a szénből műbenzint gyártó szintetikus üzemanyaggyárakat, fügefalevélnek jó lesz, hiszenlényegében tökugyanazt az üzemanyagot fogják előállítani, csak jóval drágábban.

De sebaj, akárcsak a mEgÚjUlÓk esetében itt is milliárdokat sikerült elbaszni arra, amiről az elején nyilvánvaló volt, hogy nem műxik

De legalább mi fizetjük.
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Elképesztő :(
Nincs az embereknek életösztöne? Bele 90-el a láthatatlanba? Még a gázt sem vette el, nem hogy fékezzen... És még őt is előzték jóval gyorsabban...
Tényleg hatalmas mák, hogy csak egy halott van eddig.