Közlekedés (infrastruktúra, vasút, autó-motor, elektromos járművek, ...)

Ember! Taposópedállal időfutamvázon?
A 30km/h egysebivel kényelmes utazósebesség (48/18)!
Milyen kerekek ezek? Sima dupla falú alu?
Befér a 700/25 köpeny? Az sokkal kényelmesebb.
Nekem csavaros plattform pedálok voltak fent és teremcsukában tekertem. Volt a régi ammóniaüzem meg a narkóégető kemence mögött egy hosszabb útszakasz meg radar, ott szoktam meló után megküldeni az érzést. 63km/h-ról volt fénykép, de mindig elektromos bringást kerestek, szóval senki sem gondolt rám. De imádtam azt a Merida S-presso 300-at. Aluvázas, slik, kényelmes volt (192cm/115kg), csak a láncot ette rendszeresen.

Az a bringa még a Hockenheimring-et is megjárta párszor.

Most nincs bringám, helyi alipay-es bringával járok, de ha a Merida ette a láncot alattam, akkor ezek főleg. Itt más a forgalmi ritmus, mint a németeknél, itt ha nem indulsz meg rendesen, kb. 500 robogós futár gázol el 2 másodperc alatt. Egy átlag shanghai-i kereszteződés 4-6 sávos és itt nem kell papír robogóra, úgyhogy megy mindenki mindenfelé. A túlélési esélyt növeli, ha a kereszteződésen gyorsan átmész.

Az itteni bérbringák fixik, és nem rám vannak méretezve. A múlt héten is kigyorsításnál szakadt a lánc és mivel a bicikli is pöttöm, a bal lábam újakkal előre berúgott az aszfaltba, majd a másik lábammal áttekerve a pedált a bal vádlim is kapott, plusz hátulról belém jött egy futár is. Nagy lábújj meg második lábújj körmei prájd hónapot tartanak, a duzzanat a vádlimról lemegy.

Marad most a spinning. Este 32 fok van és a barométer szerint "kellemes" 91%-os pára, mert 4 órán át esett az eső. Ja, a csatornatetők, útburkolati jelek úgy csúsznak, mint a tükörjég. Lámpánál meg lehet jobbra kisíven fordulni. Ez akkor "vicces", ha jön egy kamion - valószínűtlenül hosszú pótos - és neki az ideális íve a bringasáv, akkor gondolkodás nélkül ráfordul vagy 30-al és fut mindenki merre lát, mindezt a rendőr orra előtt, mert csúcsforgalomban minden kereszteződésben rendőr áll. MINDEN nagyobb kereszteződésben. Szerintem Magyarországon nincs ennyi rendőr összesen.
 
Akkor már outi KEO, Time, vagy valami hason ló...az SPD montira kéne...inkább. ha nem használsz spdt amúgy, akkor az outi a jobb . 23C, az 9-10bar....nagyon sok...
És még milyen kurva nehéz felpumpálni mini-pumpával :D
akkor vegyél inkább acélvázasat, a nagy olaszok közül, kicsit nehezebb de kényelmesebb sokkal, belefér a 25C.
Vesz a tököm még egy kerékpárt :d
Jó, majd jövő tavaszra talán veszek egy olyan, amit most is akartam.
Csak most az lett a bajom, hogy ez elég sportos geó, az összes többi 'sima' úgy tűnik nekem,
mintha Józsibá' kocsmába járósa lenne :D
A Conti Supersport plus egy nagyon bika defekttűrő kőpeny, nekem elmegy 6000kmt 2-3 defekttel.
Ez az Ultra Sport elég jónak tűnik, csak azt hiszem kopik elég rendesen.
Bár zsír új volt, lehet csak a felületi fölösleg dörzsölődik le. Meglássuk.
Tervezek rá majd vmi fehér vagy piros külsőt, Michelin Lithion vagy Michelin Dynamic Sport -ot.
A Fulcrum az jó...de alut...meg taposópedál....gyere le kerékpárosok védőszentje!
Veszel egy 5-6kgos vázat és rábaxol EGY kg pedált! Noooómálisazilllyen?!:eek::D
Vagy add el a vázszettet és vadássz egy muffolt acélt oszt átrakod a szettet....csak ugye a kompatibilitás...
Jóóó, ez tényleg csak provizórikusan lett.
Még néznem kell majd vmi profibb csukát is a pedálhoz. Kövi szezon lesz.
 
  • Vicces
Reactions: Kim Philby
Michelin Lithion vagy Michelin Dynamic Sport -ot.
Gyengék próbáltam a Lithiont, vékony...nincs húsa. A Conti nagyon sokat bír, csak az elején a leválasztó miatt csúszik. Azért jobb a nagypapás acél, amúgy abból is van nagyon komoly, mert merev, viszont csillapítja a rezgéseket. A tiéd nem túragép, hanem kifejezetten kihegyezett (lol)verseny gép ezért kényelmetlen is. Merev és rezeg mint a qrvaannya...ráadásul a 23C kevés levegővel 10bar nyomással...viszont ha nincs benne csak 7-8bar, akkor felütöd...
Csak most az lett a bajom, hogy ez elég sportos geó, az összes többi 'sima' úgy tűnik nekem,
Ezért ezt el kell adni a πcsába....de te tudod...Csak országúton menj vele. A sima kerékpárutakat felejcsed elfele....
 
Gyengék próbáltam a Lithiont, vékony...nincs húsa. A Conti nagyon sokat bír, csak az elején a leválasztó miatt csúszik. Azért jobb a nagypapás acél, amúgy abból is van nagyon komoly, mert merev, viszont csillapítja a rezgéseket. A tiéd nem túragép, hanem kifejezetten kihegyezett (lol)verseny gép ezért kényelmetlen is. Merev és rezeg mint a qrvaannya...ráadásul a 23C kevés levegővel 10bar nyomással...viszont ha nincs benne csak 7-8bar, akkor felütöd...

Ezért ezt el kell adni a πcsába....de te tudod...Csak országúton menj vele. A sima kerékpárutakat felejcsed elfele....
Megveszed? :D
Eladnám én, de senkinek nem kell :/

Ne is mondd, páran anyáztak biztos, tegnap+ma, amikor -ugyan a követési távolságot nem betartva-
satuzniuk kellett mögöttem, mert megláttam egy kb 2cm mély gödröt :D
 
  • Hűha
Reactions: Kim Philby
Megveszed? :D
Eladnám én, de senkinek nem kell :/

Ne is mondd, páran anyáztak biztos, tegnap+ma, amikor -ugyan a követési távolságot nem betartva-
satuzniuk kellett mögöttem, mert megláttam egy kb 2cm mély gödröt :D
Én közlekedésre használom a bicajt, arra az eccsebi pont jó. Vagy inkább egy 27.5es monti...azt veszek inkább nem időfutamcájgot...tetszik amúgy de nem kell... :D
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Tűzcsináló
Égő teslákok
 
  • Imádom
Reactions: Kim Philby
Ők szép cangákat készítenek azért
Wilier Ponteveccio ilyen...csak már átalakítva.
wilier_triestina_pontevecchio__1665476589_457f0ba8_progressive.jpg
 
Akár már a Múzeumok Éjszakáján, de június 23-tól egészen október végéig meg lehet nézni a Közlekedési Múzeum új, időszakos kiállítását, ami a kerékpározás elmúlt 205 évét mutatja be. A bő 100 kerékpárt és több interaktív részt is felvonultató tárlat Kőbányán, az egykori Északi Járműjavító területén, a továbbra is berendezés alatt álló Közlekedési Múzeumban nézhető meg.
ttps://totalcar.hu/kozosseg/esemenyek/2023/06/22/a-bringazas-elmult-205-eve-a-kozlekedesi-muzeum-uj-kiallitasan/