Kövezzenek meg, de nem tartom rondának. Megosztó. De legalább valamit kivált az emberekből, kiből röhögést, kiből hányinger kiből mást. Hol van ez már az egyen formák korában?Ahol fát vágnak...
Egyébként nem ez volt az, ahol minden karosszéria elemet választhattad más színből?Kövezzenek meg, de nem tartom rondának. Megosztó. De legalább valamit kivált az emberekből, kiből röhögést, kiből hányinger kiből mást. Hol van ez már az egyen formák korában?
![]()
Azt hiszem, hogy nem. Emlékszem, hogy volt ilyen, de most nem jut eszembe a típus.Egyébként nem ez volt az, ahol minden karosszéria elemet választhattad más színből?
vagy a twingo esetleg.Azt hiszem, hogy nem. Emlékszem, hogy volt ilyen, de most nem jut eszembe a típus.

Lehet.vagy a twingo esetleg.
Nem ma volt ez sem![]()
VW Poloban lattam olyasmit en is.Lehet.
Nekem elsőre a Polo Harlequin jutott eszembe, de az "csak" több színű volt és nem cserélhető.
VW HarlequinAzt hiszem, hogy nem. Emlékszem, hogy volt ilyen, de most nem jut eszembe a típus.
Én ezt a formát bírom. A belső is jól néz ki formailag, csak vacak az anyagminősége.
Vannak furcsa perverziók a világon, nagy szerenycséd, hogy ma már vállalhatod is.Én ezt a formát bírom. A belső is jól néz ki formailag, csak vacak az anyagminősége.

Máig nem értem erre hogyan mondhatták, hogy "ez jó lesz, sorozatgyártás!" Megnézném azt a vásárlói réteget, aki ezt meg is vette...Én ezt a formát bírom. A belső is jól néz ki formailag, csak vacak az anyagminősége.
Vannak furcsa perverziók a világon, nagy szerenycséd, hogy ma már vállalhatod is.![]()
Állítólag minden tulaj imádta!Máig nem értem erre hogyan mondhatták, hogy "ez jó lesz, sorozatgyártás!" Megnézném azt a vásárlói réteget, aki ezt meg is vette...

Nem. Színes, de nem lehetett cserélgetni rajta. Volt X változat a 3800 darabból, de ezek fixek volt. De volt valamilyen típus, amin konkrétan a tulaj tudta cserélgetni a karosszériaelemeket.VW Harlequin
Mert amúgy állítólag funkcionálisan jó; a felhelyezett távolsági fény is jobb helyen van magasabban, mint lent. Tehát funkionálisan indokolható. Megosztó forma, oké, de akkor sokkal változatosabbak voltak a típusok és több egyedisége volt a típusoknak és a gyártóknak. De őszintén, ki emlékszik már a ráncfelvarrt Multiplára?Máig nem értem erre hogyan mondhatták, hogy "ez jó lesz, sorozatgyártás!" Megnézném azt a vásárlói réteget, aki ezt meg is vette...
A kerékpárosok nevében kikérem magamnak. Csak érdekel, meg max nézem, meg tudok biciklizni, meg szimplán paraszti logikából tudom, hogy városi használatra nem veszünk fullkarbon időfutamos gépet taposó pedállal.

Amúgy meg ezzel a pedállal is megvolt a 40+ km/hA kerékpárosok nevében kikérem magamnak. Csak érdekel, meg max nézem, meg tudok biciklizni, meg szimplán paraszti logikából tudom, hogy városi használatra nem veszünk fullkarbon időfutamos gépet taposó pedállal.![]()

A kerékpárosok nevében kikérem magamnak. Csak érdekel, meg max nézem, meg tudok biciklizni, meg szimplán paraszti logikából tudom, hogy városi használatra nem veszünk fullkarbon időfutamos gépet taposó pedállal.![]()

Azzal nem lehet sportolniGecccc @SirHiggins , ha egy Csepel Tacskot vettel volna a varosba sokkal kevesebb oltast kapnal. Plusz egy csomo penzed is megmarad.![]()

A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..