Közlekedés (infrastruktúra, vasút, autó-motor, elektromos járművek, ...)

Akartam fotözni stratégiai készletet ebben a pillanatban Rákosrendezőn, de a talpfahegyeket takarta egy tehervonat. Ha az idióta Lázár miatt most ezeket éljük fel, akkor az nagyon nagy gáz, mert valós háborús időkben nem lesz miből építkezni. Tíz perce áteresz hidakat is fotózhattam volna Dunakeszin. Húsz perce Gödön meg már semmit, de tíz éve ott még kitérő-lerakat volt sínanyagból. Egy kisebb rendezőnyi mennyiségben.

Ezekhez a nagy gebaszig nem lenne szabad nyúlni!
Ha szerinted a vasúti szakanyag a szűk keresztmetszet, hát tévedsz!
Tervezhető karbantartást 18 éve kiszervezték a MÁVból azóta a lejtmenetből szakadékba zuhanás lett. Szakembergárda felhígult, öreg rókák belefáradtak a feleslegesen elvégzett, szarból várat építendő feladatokba. Nagy a vízfej, kevés a fizikai dolgozó. Szerintetek Győr, Tata, Szombathely régióban ki megy el pályamunkásnak netto 200 ezerért??
 
A magyar vasúthálózat fejlesztéséhez kis gondolatébresztő
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
A legolcsóbb kolumbiai vasút
 
Előző MÁV vezetés: vetcron lett maradhat?

Lézer Jani: NEM!!!!

1695896852692-png.5940686
 
Top 5 MÁV moments
Amúgy az ÖBB-t se kell félteni, mert rendeszesen már alapból késve lépett át a hegyeshalmi határon a railjet.
 
Amúgy az ÖBB-t se kell félteni, mert rendeszesen már alapból késve lépett át a hegyeshalmi határon a railjet.
Osztrákokat úgy általában.
Ők adnák át a vonatot 14 óra helyett 18 órakor az okés.
Mi késünk 20 percet már megy hiszti, hogy nem veszik át.

Nekem legdurvább osztrák LTE volt, amelyik ráállt a mozdonyával csütörök délután a vonatra, felhívták Hegyeshalmot elindítja-e 15 percen belül - nem, csak Railjet után.
OK, lezárták a mozdonyt (mozdíthatatlan így a szerelvény), majd kedden elviszik...
Aztán persze a MÁV az átadó vasútat rugdossa, hogy miért vitte oda.



Ui.: valaki látta youtube-on a Lázár Jánosos "Bukás" videót?
Én eddig csak facebook-on zárt csoportokban, onnan sajnos nem tudom megosztani, pedig kegyetlen jó :D
 
Osztrákokat úgy általában.
Ők adnák át a vonatot 14 óra helyett 18 órakor az okés.
Mi késünk 20 percet már megy hiszti, hogy nem veszik át.

Nekem legdurvább osztrák LTE volt, amelyik ráállt a mozdonyával csütörök délután a vonatra, felhívták Hegyeshalmot elindítja-e 15 percen belül - nem, csak Railjet után.
OK, lezárták a mozdonyt (mozdíthatatlan így a szerelvény), majd kedden elviszik...
Aztán persze a MÁV az átadó vasútat rugdossa, hogy miért vitte oda.



Ui.: valaki látta youtube-on a Lázár Jánosos "Bukás" videót?
Én eddig csak facebook-on zárt csoportokban, onnan sajnos nem tudom megosztani, pedig kegyetlen jó :D
Hát másnem sógorék PR-ban nagyon jók...

Ha jól néztem, eddig a reggel 7 után Ausztria felől belépő 7 RJX-EC-EN vonat közül 4 késve lépett be, 20-50 perc közötti plusszal.

A kilépők pedig az első késett belépő RJ után kezdtek el késni.

Náluk is van probléma és most találtak ürügyet, hogy léphessenek szvsz.
 

Nem gondolom ezt olyan nagy drámának... Az enyém idén lett 20, és nem tervezem eladni, mindent tud ami nekem kell. Ha valaki törődik a kocsijával, akkor simán jók lehetnek ezek még idősebb korukban is.
Anno a családi Wartburgnak már 15 évesen véres volt a torka, 16 évesen félre is állt szegény 135 ezer km-rel. A saját kocsimban 393 ezernél járok, és kutya baja... nem ugyanaz az építési minőség a kettő.

Valahol ez a folyamat természetes is, sőt, tulajdonképpen a földnek is az a jó, ha tartós, jó autók készülnek, nem pedig ha 100-150 ezer után eldobjuk őket...
 

Ez egy teljesen általános trend, e szerint a táblázat szerint a volt keleti blokkban tavaly még mindig nagyon jól állunk 14,2 évvel, az EU átlag 11,8 év.


Az USA-ban is 12,5 év a gépjárművet (kocsik+kisteherek) átlagéletkora, ott sem fiatal az átlagautó, ez nem itthoni nyomor, hanem világjelenség.

Nem is csoda, volt 3 nagy válság az elmúlt 15 évben (2007-es, COVID, most az ukrán balhé), hátrasorolódott a jóléti járműcsere pár évente, kocsik is sokkal jobbak, mint a rendszerváltás KGST nyomora, megfelelő szervízelés mellett és értő használattal vidáman elrobognak 20-25 évet komoly minőségveszteség nélkül, nagy áttörések sincsenek, csak lassú evolúció.
 
Egy kis felüdülés...
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Így kell ezt...
 
  • Hűha
Reactions: misinator