Közlekedés (infrastruktúra, vasút, autó-motor, elektromos járművek, ...)

Az áfának semmi köze a közlekedéshez.

Amit a közlekedésre fizetek azt oda kell elszámolni. ;)

Viszont egy átlag cég, egy autónyi helyért havi millát hagy ott. Te kifizetted ezt?

És a bicikli tárolóban biciklit tartók? És buzi villanyrolleresek kifizetik?
Egyelőre mind a két brigád az én és 4 millió autótulajdonos társam által befizetett pénzen épített közúton közlekedik, ingyen.
Ha mi nem járnánk kocsival, és e miatt nem épült volna ki a közútrendszer a mai formájában, akkor földúton rollerozhatnának meg macskakövön ezek a szerencsétlenek....

A pénzről meg annyit, hogy Bp. is fizetős a parkolás.
Vagyis 650 Ft/óra. 8765 óra van egy évben. Ez 5.697.250 Ft
Vagyis havi 474.771 Ft/ hónap. Mi ezt ténylegesen kifizetjük amikor megállunk valahol!
Mennyit is fizetnek a bicikli és villanyroller tárolósok? o_O

Szóval a pofátlan "Te kifizeted ezt?" kérdezgetésedre a válasz az, hogy igen, sokszorosan kifizetjük!
Mind az útfenntartást, mind a parkolást, minden szart gyakorlatilag.
Ehhez képest mások (biciklis, rolleres, tömegközlekedés) meg ingyen használja amit mi kifizetünk.
Ebből egyedül a tömegközlekedéstől nem sajnálom.
 
Csodagyerek egyszerűen nem tud hibázni, megint más hibájából lett eltapsolva csekély 10 milliárd.


Scheidt & Bachmann GmbH (S&B)
- ez a cég szállított a MÁV-nak is egy semmire se jó irányítószoftvert még az elmúltnyócévben, amit oktatáson kívül végül sehol sem használnak akkora rakás sz*r.
Ott is csak azért mert a szerződés értelmében a MÁV-nak használnia KELL 20 évig.

+nekem a cikkből az jön le a fő bűnös megint a brüsszeli bürokrácia, mivel KÖTELEZŐ volt a legolcsóbb ajánlattevőt választani, akik úgy látszik büntetlenül megtehették, hogy hazudoztak egész végig.
 

jaja, fel van adva a lecke Jánosnak.
Gondolom ki kellene szolgálni ennek érdekében a szavazókat, és ütni mégegyet a budapesti kerékpároskon. mind libsi adóelkerülő, rendszámot nekik, attól jobban megy majd :)
(jézusom, mi van ezen a fórumon)
 
Itt ér véget a nyugat dicsősége, amikor önként mennek kínai rabigába az afrikai országok.
Mondjuk kapnak is cserébe, nem is keveset.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.



CRRC kínai gyára 2021-ben gyártott:

547 MVPS trains (including high-speed trains)
1,530 locomotives
2,300 passenger cars
51,500 freight cars
11 840 cars for urban transport (metro, trams, monorail, maglev for low and medium speeds)

Ezt EU gyárai összevonva kb. 10 év alatt izzadják ki.
 
Itt ér véget a nyugat dicsősége, amikor önként mennek kínai rabigába az afrikai országok.
Mondjuk kapnak is cserébe, nem is keveset.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.



CRRC kínai gyára 2021-ben gyártott:

547 MVPS trains (including high-speed trains)
1,530 locomotives
2,300 passenger cars
51,500 freight cars
11 840 cars for urban transport (metro, trams, monorail, maglev for low and medium speeds)

Ezt EU gyárai összevonva kb. 10 év alatt izzadják ki.
Valamelyik afrikai államfö mondta:"Ha Brüsszelbe telefonálok, erkölcsi leckéztetèst kapok. Ha Pekingbe, akkor vasútvonalat."
 
Na, ezek az idióták most éppen egy londoni mintájú ULEZ-t akarnak a belvárosban, mert hebebe túl nagy szerintük a szennyezés

És a magasabb értékeknek még véletlenül sincs köze ahhpz, hogy mesterségesen keltenek dugókat a sávok elzárásával/biciklisávvá alakításával, még rányomják, hogy hebebe 30 legyen a sebhatár, ami még kevésbé hatékony a belsőégésűeknél
 
Na, ezek az idióták most éppen egy londoni mintájú ULEZ-t akarnak a belvárosban, mert hebebe túl nagy szerintük a szennyezés

És a magasabb értékeknek még véletlenül sincs köze ahhpz, hogy mesterségesen keltenek dugókat a sávok elzárásával/biciklisávvá alakításával, még rányomják, hogy hebebe 30 legyen a sebhatár, ami még kevésbé hatékony a belsőégésűeknél
És?
Ne menj autóba, csak a festő vagy villanyszerelő vagy.
Valamint valahogy csak elműködnek azok a szörnyű libsik ott Londonban. Én például nem érzetem kint hogy nagyon szenvednék, míg elmentem egyik helyről a másikra. Persze tavaly októberben voltam ott utoljára, és akkor is csak egy napot (többit Dél-Angliában töltöttem, klassz hely), lehet azóta pokollá vált a közlekedés ott is.
Véletlenül sem azért van dugó mert az autók száma Budapesten és Pest megyében másfélszeresére nőtt, és 500e ember ingázik. Nem, a Levegő Munkacsoport és Karácsony tehet mindenről.

Az én javaslatom a 750 forintos benzin a dugók ellen. Kérhetnénk rá pénzt is Brüsszeltől, mert ez egyből csökkenteni a dugókat, az olajfüggőségünket és környezet terhelést. Ha már a tömegközlekedést nem, tudjuk fejleszteni, mert buták vagyunk. (az ellenzék is, amikor plussz nyolc jövőre megmurdáló nyugdíjas szavazatért mondjuk gátolja a lajosmizsei vonal fejlesztését)
 
csak a festő vagy villanyszerelő vagy
Technikailag ha nézzük akkor a Golf elődjét egy osztrák festő hozta létre, ahol aztán Kübelwagenként erősáramú villanyszerelők is használták a keleti fronton (azért volt ott a két villám), de nem tervezek azok helyébe lépni :D
Véletlenül sem azért van dugó mert az autók száma Budapesten és Pest megyében másfélszeresére nőtt, és 500e ember ingázik.
Pontosan tudom én is, látom mikor napközben kéne parkoljak a környéken és estére hogyan kiürül. De erre nem az a megoldás, hogy mindent elveszünk meg lezárunk, mert attól még mindig inkább jobb dugóban ülni, mint tömött buszon/metrón/trolin csövesek és higiéniát nem ismerő Homo Erectusok közt utazni az autóhoz képest dupla/tripla időtartammal.

Az kéne, amit @Veér Ispán is pedzegetett, hogy lehet nem mindent kéne a város belsejébe telepíteni, hanem szépen szétosztogatni a külsőbb kerületekbe és úgy az ingazás is csökkenne. Plusz ha már ingázás, azért az sem normális, mikor valaki egy nap egy vagy kettő Veszprém-Pest időtartamot utazik csak azért, mert úgy gondolta milyen fasza az agglo és inkább saját magát szopatja konstans
 
Technikailag ha nézzük akkor a Golf elődjét egy osztrák festő hozta létre, ahol aztán Kübelwagenként erősáramú villanyszerelők is használták a keleti fronton (azért volt ott a két villám), de nem tervezek azok helyébe lépni :D

Pontosan tudom én is, látom mikor napközben kéne parkoljak a környéken és estére hogyan kiürül. De erre nem az a megoldás, hogy mindent elveszünk meg lezárunk, mert attól még mindig inkább jobb dugóban ülni, mint tömött buszon/metrón/trolin csövesek és higiéniát nem ismerő Homo Erectusok közt utazni az autóhoz képest dupla/tripla időtartammal.

Az kéne, amit @Veér Ispán is pedzegetett, hogy lehet nem mindent kéne a város belsejébe telepíteni, hanem szépen szétosztogatni a külsőbb kerületekbe és úgy az ingazás is csökkenne. Plusz ha már ingázás, azért az sem normális, mikor valaki egy nap egy vagy kettő Veszprém-Pest időtartamot utazik csak azért, mert úgy gondolta milyen fasza az agglo és inkább saját magát szopatja konstans
Éljen az SS és az ő hívei! micsoda eredeti humor, villanyszerlőnek, haha! Te szülcsinapcsid volt ez anno? Érted ne jöjjön Putyesz!
7U205zERCzC6HeBls.jpeg


mivel a főváros lófaszt sem épít, az hogy ki mit hova telepít, az nem az ő hibája ha a kormány szerint mindenre a városliget a jó hely.
És a sávok számának növelése reménytelen mára, marad az, amit csinálnak. Én proliként kibírom a prolikat a buszon, akkor akinek muszáj a metrón nyalogatnia a csöveseket, menjen taxival, ott a buszsáv neki, gyorsabb is. Ha nem futja rá, akkor mégis proli, buszozzon.
(nyilván van a hányásszagú foskupac emberek szaga, amitől a beledet is megtornáztatod, minden nap Budafokról a Dózsa metró megállóig utazom, havi egy van, kibírod. Amúgy meg, ök a honfitársaid, nekik is írod a cikkeidet, nekik is beszélsz celbeskedve a tv-ben ismerkedj :) )
 

Láncfűrésszel mentek neki a MÁV póznáinak a kábeltolvajok, 36-ot vágtak ki, 5 kilométeres szakaszon vitték el a vezetéket​

A kár több mint 20 millió forint, ráadásul a kivágott póznák egy része a sínekre esett, így a lopás mellett a közlekedés biztonsága elleni bűncselekmény miatt is eljárás indult az elkövetők ellen.
 
Ez egy egy, neked meg a biciklis futár lányok nem tetszenek.

Futár lányt még nem láttam, bár nekem nem is jön be annyira ez a full igénytelen-retkes-szegecselt női vonal, de legalább ezen veszünk össze.

mivel a főváros lófaszt sem épít, az hogy ki mit hova telepít, az nem az ő hibája ha a kormány szerint mindenre a városliget a jó hely.

Mondjuk a Városliget objektív mércével egy kurva jó, modern és élhető hely lett amióta ‘tönkretették’, úgyhogy a felszíni tömeges parkolás is a föld alá kerülehetett. Alapvetően ettől rettegtek az ellenzők, mert egy ilyen nagy beruházás eredményével nap mint nap szembesülnek az emberek és a végén még nem oda húzzák az ikszet ahova kellene…
 
Futár lányt még nem láttam, bár nekem nem is jön be annyira ez a full igénytelen-retkes-szegecselt női vonal, de legalább ezen veszünk össze.



Mondjuk a Városliget objektív mércével egy kurva jó, modern és élhető hely lett amióta ‘tönkretették’, úgyhogy a felszíni tömeges parkolás is a föld alá kerülehetett. Alapvetően ettől rettegtek az ellenzők, mert egy ilyen nagy beruházás eredményével nap mint nap szembesülnek az emberek és a végén még nem oda húzzák az ikszet ahova kellene…
OFF
Budapesten még lejjebb csúszott a Fidesz, abból a pénzből amit a Városligetbe borított minden ellenzéki várost megvásárolhatott volna magának, pénzügyileg nem lett kifizetődő.
Amúgy a park so-so lett szerintem, a Zene Háza baromi jó, A Néprajzi Múzeum 10/7, nekem kívülről tetszik, de a kiállítás nem jött be. A Közlekedési Múzeumos baromkodást nem is értem, az egy égés, az Dávid királyfi elbaszta. (mint múzeumépület nem volt jó, az a mostani egyszer ha lesz sokkal jobb lesz, de hát ami most van az még rosszabb)
Ami az egész koncepció hibája, hogy egy eddig is látogatott területre csalogat még több embert, én a Népligetet húztam volna föl (és toltam volna ki onnan a köcsögöket, behányás az egész banda, egy időben próbáltam futni ott napközben, de én nem bírtam nézni őket).
Ami szerintem még nagy dobás lehetne, az egy tényleg fasza haditechnikai múzeum Budapest valamelyik régi iparterületén, a meglévő csarnokokban (de lehetne máshol is, Ózdon vagy Miskolcon a régi vasgyárban), vagy mondjuk az elhagyott Hunyadi laktanyában.
Mint a Reptár, az is fasza lett (szerintem kicsi a helye, nem lehet bővíteni), egy nagy csarnok a második világháborús emlékeknek (jó sok replikával, nekünk semmi nem maradt meg itthon), a hidegháborúnak (mind a két oldal eszközeivel). Ez egy baromi nagy kihagyott lehetőség, szerintem többen lennének rá kíváncsiak mint egy 38 félig szar gyógyfürdőre, unalmas wellness hotelre.
 

Láncfűrésszel mentek neki a MÁV póznáinak a kábeltolvajok, 36-ot vágtak ki, 5 kilométeres szakaszon vitték el a vezetéket​

A kár több mint 20 millió forint, ráadásul a kivágott póznák egy része a sínekre esett, így a lopás mellett a közlekedés biztonsága elleni bűncselekmény miatt is eljárás indult az elkövetők ellen.
csak maradt még 1-2 pózna amire fel lehet húzni őket...