– írja szombati Facebook-posztjában Vitézy Dávid, miután tanulmányozta a kormány 2035-ig szóló átfogó fejlesztési tervét.A következő tíz évben a kormány nulla vasútfejlesztéssel tervez, a HÉV-fejlesztés törölve, Budapest összes közlekedési beruházása törölve, egyetlen típusú közlekedési fejlesztés van tervben: autópályák mindenhova, ami csak az orrán-száján kifér
#aszfaltozzukleazegészországot– írja szombati Facebook-posztjában Vitézy Dávid, miután tanulmányozta a kormány 2035-ig szóló átfogó fejlesztési tervét.
A Magyar Közlönyben pár napja közzétett dokumentum szerint a kabinet 9000 milliárd forint értékben köteleződik el az autópályák fejlesztésére, további 6700 milliárd forint értékben a főutak fejlesztésére – miközben vasúti pályafejlesztésre egy forint sem jutna, csak a meglévő pályák kisebb felújítására, ám semmilyen érdemi fejlesztésre.
![]()
Mandiner
Friss hírek a Mandiner.hu oldalán. Belföld, Külföld, Sport, Kultúra. A magyarországi nyilvánosságban megjelenő legújabb és legfontosabb véleménycikkek.mandiner.hu
Ha még a Chryslert szántanák be azt megérteném, mert mára a márkánál csak a Pacifica minivan maradt a kínálatban, minden egyebet megszüntettek. Viszont az amerikai ágon kb csak a fent említett 3 márka hoz egyáltalán pénzt, miután azokat viszont a hírhedten szar gyártási minőség ellenére azért még mindig rendesen viszik. Főleg a Jeep ilyen all time classic, ahol sokszor a túlméretes wagenbe a vezetéshez semmit sem konyító 20-on éves csajok ülnek be apuci pénzén, majd csodálkoznak mikor oopsiee balesetRossz hir az USA-ból is....
Stellantis megszünteti a Jeep, Dodge és RAM márkákat, irják bloggerek.
Az a "stratégia", hogy ezeket az eredetileg kedvezö árfekvésü márkákat a piac drágább szegmense felé tolják, ugyanakkor csökkentve a költségeket, kudarcot vallott. A csoport kritikus helyzete miatt Tavares elnöki szerzödése nem kerül meghosszabbitâsra.
Érdekes. Az amerikai sajtóban szó nincs ilyesmiről, a Jeepet meg teljesen biztosan nem szantjak be.Rossz hir az USA-ból is....
Stellantis megszünteti a Jeep, Dodge és RAM márkákat, irják bloggerek.
Az a "stratégia", hogy ezeket az eredetileg kedvezö árfekvésü márkákat a piac drágább szegmense felé tolják, ugyanakkor csökkentve a költségeket, kudarcot vallott. A csoport kritikus helyzete miatt Tavares elnöki szerzödése nem kerül meghosszabbitâsra.
Szo nincs ilyesmiről egyelőre.Ha még a Chryslert szántanák be azt megérteném, mert mára a márkánál csak a Pacifica minivan maradt a kínálatban, minden egyebet megszüntettek. Viszont az amerikai ágon kb csak a fent említett 3 márka hoz egyáltalán pénzt, miután azokat viszont a hírhedten szar gyártási minőség ellenére azért még mindig rendesen viszik. Főleg a Jeep ilyen all time classic, ahol sokszor a túlméretes wagenbe a vezetéshez semmit sem konyító 20-on éves csajok ülnek be apuci pénzén, majd csodálkoznak mikor oopsiee baleset
Érdekes. Igaz, hogy az USA-ban csökkentek ezeknek a márkáknak az eladásai, de Európában meg a Jeep-é nőtt és ha megnézzük, az USA-ban eladott Fiatokat, akkor azt látjuk, hogy siralmas. Nem is véletlenül kritizálják Tavarest nyílt levélben az USA értékesítők.Rossz hir az USA-ból is....
Stellantis megszünteti a Jeep, Dodge és RAM márkákat, irják bloggerek.
Az a "stratégia", hogy ezeket az eredetileg kedvezö árfekvésü márkákat a piac drágább szegmense felé tolják, ugyanakkor csökkentve a költségeket, kudarcot vallott. A csoport kritikus helyzete miatt Tavares elnöki szerzödése nem kerül meghosszabbitâsra.
Na eeeeeez! Ez egy kibaszott művészet! Egyszerre lenne merevedésem és sírnék miközben simogatom!

A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..