Közlekedés (infrastruktúra, vasút, autó-motor, elektromos járművek, ...)

A következő tíz évben a kormány nulla vasútfejlesztéssel tervez, a HÉV-fejlesztés törölve, Budapest összes közlekedési beruházása törölve, egyetlen típusú közlekedési fejlesztés van tervben: autópályák mindenhova, ami csak az orrán-száján kifér
– írja szombati Facebook-posztjában Vitézy Dávid, miután tanulmányozta a kormány 2035-ig szóló átfogó fejlesztési tervét.

A Magyar Közlönyben pár napja közzétett dokumentum szerint a kabinet 9000 milliárd forint értékben köteleződik el az autópályák fejlesztésére, további 6700 milliárd forint értékben a főutak fejlesztésére – miközben vasúti pályafejlesztésre egy forint sem jutna, csak a meglévő pályák kisebb felújítására, ám semmilyen érdemi fejlesztésre.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Rossz hir az USA-ból is....
Stellantis megszünteti a Jeep, Dodge és RAM márkákat, irják bloggerek.
Az a "stratégia", hogy ezeket az eredetileg kedvezö árfekvésü márkákat a piac drágább szegmense felé tolják, ugyanakkor csökkentve a költségeket, kudarcot vallott. A csoport kritikus helyzete miatt Tavares elnöki szerzödése nem kerül meghosszabbitâsra.
 
– írja szombati Facebook-posztjában Vitézy Dávid, miután tanulmányozta a kormány 2035-ig szóló átfogó fejlesztési tervét.

A Magyar Közlönyben pár napja közzétett dokumentum szerint a kabinet 9000 milliárd forint értékben köteleződik el az autópályák fejlesztésére, további 6700 milliárd forint értékben a főutak fejlesztésére – miközben vasúti pályafejlesztésre egy forint sem jutna, csak a meglévő pályák kisebb felújítására, ám semmilyen érdemi fejlesztésre.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
#aszfaltozzukleazegészországot
 
Shuttleworth Race Day múlt vasárnap
462282081_10158892660878078_4904843102456543637_n.jpg
462366706_10158892660883078_1044814586308840171_n.jpg
462468326_10158892661798078_3755663235606187405_n.jpg
462261745_10158892661638078_114240550150163253_n.jpg
462212200_10158892663088078_5477910141212357850_n.jpg
 
Rossz hir az USA-ból is....
Stellantis megszünteti a Jeep, Dodge és RAM márkákat, irják bloggerek.
Az a "stratégia", hogy ezeket az eredetileg kedvezö árfekvésü márkákat a piac drágább szegmense felé tolják, ugyanakkor csökkentve a költségeket, kudarcot vallott. A csoport kritikus helyzete miatt Tavares elnöki szerzödése nem kerül meghosszabbitâsra.
Ha még a Chryslert szántanák be azt megérteném, mert mára a márkánál csak a Pacifica minivan maradt a kínálatban, minden egyebet megszüntettek. Viszont az amerikai ágon kb csak a fent említett 3 márka hoz egyáltalán pénzt, miután azokat viszont a hírhedten szar gyártási minőség ellenére azért még mindig rendesen viszik. Főleg a Jeep ilyen all time classic, ahol sokszor a túlméretes wagenbe a vezetéshez semmit sem konyító 20-on éves csajok ülnek be apuci pénzén, majd csodálkoznak mikor oopsiee baleset
 
Rossz hir az USA-ból is....
Stellantis megszünteti a Jeep, Dodge és RAM márkákat, irják bloggerek.
Az a "stratégia", hogy ezeket az eredetileg kedvezö árfekvésü márkákat a piac drágább szegmense felé tolják, ugyanakkor csökkentve a költségeket, kudarcot vallott. A csoport kritikus helyzete miatt Tavares elnöki szerzödése nem kerül meghosszabbitâsra.
Érdekes. Az amerikai sajtóban szó nincs ilyesmiről, a Jeepet meg teljesen biztosan nem szantjak be.
Valamit erősen félreolvastal szerintem... vagy rossz blogokat olvasol. :)

Ha még a Chryslert szántanák be azt megérteném, mert mára a márkánál csak a Pacifica minivan maradt a kínálatban, minden egyebet megszüntettek. Viszont az amerikai ágon kb csak a fent említett 3 márka hoz egyáltalán pénzt, miután azokat viszont a hírhedten szar gyártási minőség ellenére azért még mindig rendesen viszik. Főleg a Jeep ilyen all time classic, ahol sokszor a túlméretes wagenbe a vezetéshez semmit sem konyító 20-on éves csajok ülnek be apuci pénzén, majd csodálkoznak mikor oopsiee baleset
Szo nincs ilyesmiről egyelőre.

Tavares is nyugdíjba megy és csak majd 2026-ban:
 
Rossz hir az USA-ból is....
Stellantis megszünteti a Jeep, Dodge és RAM márkákat, irják bloggerek.
Az a "stratégia", hogy ezeket az eredetileg kedvezö árfekvésü márkákat a piac drágább szegmense felé tolják, ugyanakkor csökkentve a költségeket, kudarcot vallott. A csoport kritikus helyzete miatt Tavares elnöki szerzödése nem kerül meghosszabbitâsra.
Érdekes. Igaz, hogy az USA-ban csökkentek ezeknek a márkáknak az eladásai, de Európában meg a Jeep-é nőtt és ha megnézzük, az USA-ban eladott Fiatokat, akkor azt látjuk, hogy siralmas. Nem is véletlenül kritizálják Tavarest nyílt levélben az USA értékesítők.
Tulajdonképen a Stellantis európai értékesítésében arányait tekintve a Citroent (13,8%) viszonylag szorosan követi a Jeep (10,6%) növekedett, a többi márkájánál pedig stagnálás, vagy csökkenés látható. Bár nyilván elmarad a Citroen, Peugeot, Opel mögött, így arányaiban többe kerül a fejlesztés és egyéb költség, de akkor mit szóljon ehhez pl. az Alfa? https://www.best-selling-cars.com/e...pe-best-selling-car-manufacturers-and-brands/
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: ZsoltHun