kinek, mi.A luxus az, aminek értelme nincs...
Én pl bármilyen közlekedési eszköznél jobban szeretek vonaton utazni.
Kényelemben, jó ételekkel, italokkal.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
kinek, mi.A luxus az, aminek értelme nincs...
egy sportautónál értem, de egy limuzin ne akarja magát már sportautóként definiálni.Nem szeretem az embereket szembe dicséri, de szerintem te teljesen hülye lehetsz…![]()
Már Kim Dzsongun is Te vagy?kinek, mi.
Én pl bármilyen közlekedési eszköznél jobban szeretek vonaton utazni.
Kényelemben, jó ételekkel, italokkal.
A luxus az, aminek értelme nincs...
Ó. Igen? BzmgMár Kim Dzsongun is Te vagy?
Nem is európai piacra tervezték ezt a dizájnt.vagy a BMW brutál méretű orrlyukaira.
Nem is európai piacra tervezték ezt a dizájnt.
hát nem túl acélosak manapság.Nem is európai piacra tervezték ezt a dizájnt.
azért az olasz /és francia/ design mindig is örök marad, bárhogyan is fikázzák egyesek.Engem ez nem vígasztal amikor meglátom az utcán XD
Ellenben láttam tegnap egy gyönyörű F430-as ferrarit. Kb. 20 éves dizájn és még ma is nagyon szép és izléses.
Ahogyan pl. az Alfa Gulia formája is nagyon teszik, pedig már 10 éves tömegdizájn.
Régebben a németek is tudtak szépet rajzolni. Jó az audi kb. sosem, de pl. az E46-s BMW szép volt.
Még mindig a merci az egyetlen amelyik tud szép német kocsit csinálni. Érdekes ők nem lettek izlés ficamosak.
(Amúgy tömeg modelleknél az utolsó szép német autó az Opel Astra K-volt)
Szeret luxusban vonatozni, jókat enni és úriembert játszani valamint mindenhez is ért. Ja és ő is el van szigetelődve és a világ nem népidemokratikuskirályági része meg jót szórakozik rajta.Ó. Igen? BzmgAz nem szeretnék inkább
![]()
Szeret luxusban vonatozni, jókat enni és úriembert játszani valamint mindenhez is ért. Ja és ő is el van szigetelődve és a világ nem népidemokratikuskirályági része meg jót szórakozik rajta.
![]()
De mikor ezek készültek, mikor divatba jöttek, bőven volt ázsiója a kínai piacon és akkor, ott még ez is minőség volt, hisz nem tudják, amit Európában, hogy ez már a minőségvesztés. Egy járműtervezés tizenéves folyamat, tehát ezek az arculatok, enteriőrök még a kínai előretörés előtt bőven jöttek létre.hát nem túl acélosak manapság.
Csak a márkából meg nem lehet már megélni, főleg hogy sok milliós német prémium márkák
kocsijai kritikán aluli minőségben kerülnek összeszerelésre.
Ehhez képest a kínaiak már bőven fasza cuccokat pörgetnek ki, innovatív újításokkal, minőségben.
Azokkal szemben kevés lesz már a melldöngetés, hogy milyen patinás márka /volt/ az eu-i...
Vagy lehet rohanni a kínai piac után, de azok meg úgy sejtem, inkább fognak hazait venni
Aha, ezért nincs pl 60 milliós német prémiumnak kárpit a csomagtér egészén, vagy gagyik az illesztései?De mikor ezek készültek, mikor divatba jöttek, bőven volt ázsiója a kínai piacon és akkor, ott még ez is minőség volt, hisz nem tudják, amit Európában, hogy ez már a minőségvesztés. Egy járműtervezés tizenéves folyamat, tehát ezek az arculatok, enteriőrök még a kínai előretörés előtt bőven jöttek létre.
Már ők diktálnak, nem megugranak.A kínai autók jelentős része ugyan úgy gagyi. Az, hogy 1-2 márka ezt megugorta az más kérdés; igaz sokszor nem önerőből és igen nagy állami dotációval -tehát kevésbé piaci alapon.
Már most inkább vesznek hazait.
De mikor ezek készültek, mikor divatba jöttek, bőven volt ázsiója a kínai piacon és akkor, ott még ez is minőség volt, hisz nem tudják, amit Európában, hogy ez már a minőségvesztés. Egy járműtervezés tizenéves folyamat, tehát ezek az arculatok, enteriőrök még a kínai előretörés előtt bőven jöttek létre.
A kínai autók jelentős része ugyan úgy gagyi. Az, hogy 1-2 márka ezt megugorta az más kérdés; igaz sokszor nem önerőből és igen nagy állami dotációval -tehát kevésbé piaci alapon.
Már most inkább vesznek hazait.
Meg nem is az örökkévalóságnak épültek. Ld Ferrari nem látható részein a 'kókány' melót![]()
Szép, mert Te is akkor voltál gyerek, abba nőttél fel. A mai fiatalok meg már másban. Nekem is az a szép, de a nálam 10-15 évvel fiatalabbnak meg már teljesen más a BMW.Engem ez nem vígasztal amikor meglátom az utcán XD
Ellenben láttam tegnap egy gyönyörű F430-as ferrarit. Kb. 20 éves dizájn és még ma is nagyon szép és izléses.
Ahogyan pl. az Alfa Gulia formája is nagyon teszik, pedig már 10 éves tömegdizájn.
Régebben a németek is tudtak szépet rajzolni. Jó az audi kb. sosem, de pl. az E46-s BMW szép volt.
Még mindig a merci az egyetlen amelyik tud szép német kocsit csinálni. Érdekes ők nem lettek izlés ficamosak.
(Amúgy tömeg modelleknél az utolsó szép német autó az Opel Astra K-volt)
Már szerintem pont Veled lemeccseltük, hogy láttam az összeset.Aha, ezért nincs pl 60 milliós német prémiumnak kárpit a csomagtér egészén, vagy gagyik az illesztései?
Ok.
Már ők diktálnak, nem megugranak.
Ha időd engedi, akkor nézd meg a YT-n a speedzone elmúlt időszakban, Kínából készült epizódjait, a Pekingi Autószalonnal együtt.
/de előtte is tettek fel pár érdekes ottani epizódot/
Aranyhal memória.... lehet.Már szerintem pont Veled lemeccseltük, hogy láttam az összeset.
Az a fő probléma, hogy a mi generációnk a népautógyártás aranykorát értük meg és ehhez mérünk mindent.Aranyhal memória.... lehet.
Akkor akár egyet is érthetnénk.
Én speciel nem kenem ezt a dolgot, viszont nekik -akik értenek is hozzá- elhiszem.
Röviden Olasz volt!Azért érdemes visszanézni a 1-2 éves kínai autós teszteket. Összeszerelési minőségben rég beérték a nyugatot, amely tudna jobbat, mégis szart gyárt!
Annak idején néztem egy 360 modenát. Csálén állt rajta a diffúzor XD
illesztési hézagok éppen akkorák, amilyen kedvük volt. Full gagyi volt. Ellenben szépen nézett ki.
Ezt a blődséget honnan veszed?Aha, ezért nincs pl 60 milliós német prémiumnak kárpit a csomagtér egészén, vagy gagyik az illesztései?
Ok.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..