Közlekedés (infrastruktúra, vasút, autó-motor, elektromos járművek, ...)

Igen.
És azòta is ugyan annyi a Bp -Bécs menetidő.
Ez azért csak 2009-ig volt igaz, addig az Ápád sínbusz és társai 2:58-as idejét nem sikerült javítani addig, mióta bejárnak az oszták és cseh vonatok már grandiozus javulással 2:40 a menetidő a Keleti és a Bécsi Főpályaudvar között.
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: Pocok75
Hát London-Edinburgh 643km 40.000ft 4h 25p
Bp-Deb: 240km 5000ft 2h 30p

Ja csak ez az 5000 Ft olyan, mint a piaci gáz- és áramárakat felhozni rezsicsökis határt nem túllépő lakosság esetében.
Alig van teljes árú menetjegyet fizető utas a vasúton, és ez már régóta így van. A jómódúak nagy része meg autózik, ártól függetlenül. Őket max. egy luxus vasút tudná átcsábítani, amely pontosan jár, kényelmes, nincsenek üvöltöző, zenét bömböltető c-type-ok etc.
Ezt viszont sok pénz lenne megteremteni. Lázárék inkább azt választották: nesztek, ez majdnem ingyenes (azoknak a rétegeknek, akiket a vasút ügyfeleinek tekintenek - magukból kiindulva ők autóznának mindenképp), de ne panaszkodjatok a színvonalra túl sokat, olcsó húsnak híg a leve. Szóval amíg Lézer van, aligha lesznek komoly fejlesztések, max tűzoltás. Pályakarbantartás vasútfejlesztésnek eladva stb.
 
  • Tetszik
Reactions: LMzek 2.0
Az az angol mindenhogy drága szerintem...
Szerintem arányaiban nem, főleg ha megnézed milyen extrákat kapsz (direkt 1.oszt-t néztem MÁVnál is),
meg hogy úgy mellékesen menetrend szerint meg is érkezel :D
De persze nyilván más a vásárlóerő, igények.
Pl nem ciki akár üzletembernek sem vonatkozni, vagy felső vezetőnek. Időben is jó, ha a hozott példa London-Edinburght nézzük.
 
Ja csak ez az 5000 Ft olyan, mint a piaci gáz- és áramárakat felhozni rezsicsökis határt nem túllépő lakosság esetében.
Alig van teljes árú menetjegyet fizető utas a vasúton, és ez már régóta így van. A jómódúak nagy része meg autózik, ártól függetlenül. Őket max. egy luxus vasút tudná átcsábítani, amely pontosan jár, kényelmes, nincsenek üvöltöző, zenét bömböltető c-type-ok etc.
Ezt viszont sok pénz lenne megteremteni. Lázárék inkább azt választották: nesztek, ez majdnem ingyenes (azoknak a rétegeknek, akiket a vasút ügyfeleinek tekintenek - magukból kiindulva ők autóznának mindenképp), de ne panaszkodjatok a színvonalra túl sokat, olcsó húsnak híg a leve. Szóval amíg Lézer van, aligha lesznek komoly fejlesztések, max tűzoltás. Pályakarbantartás vasútfejlesztésnek eladva stb.
Vissza kellene hozni azokat a vonatokat, amik nem állnak meg minden bokornál, max 1-2 helyen.
Távolsági busznál sem értem, hogy miért kell neki falvanként 2 helyen is megállni, aztán meg les az ember, hogy 4+ óra eljutni BP-re (mondjuk) és kellenének gyorsjáratok (vonat és vagy busz) minimum a megyeszékhelyek között (vagy járási székhelyek és megyei székhelyek között).
 
  • Tetszik
Reactions: Kim Philby
Szerintem arányaiban nem, főleg ha megnézed milyen extrákat kapsz (direkt 1.oszt-t néztem MÁVnál is),
meg hogy úgy mellékesen menetrend szerint meg is érkezel :D
De persze nyilván más a vásárlóerő, igények.
Pl nem ciki akár üzletembernek sem vonatkozni, vagy felső vezetőnek. Időben is jó, ha a hozott példa London-Edinburght nézzük.
Miért van valós szolgáltatásbeli különbség itthon?
 
Vissza kellene hozni azokat a vonatokat, amik nem állnak meg minden bokornál, max 1-2 helyen.
Távolsági busznál sem értem, hogy miért kell neki falvanként 2 helyen is megállni, aztán meg les az ember, hogy 4+ óra eljutni BP-re (mondjuk) és kellenének gyorsjáratok (vonat és vagy busz) minimum a megyeszékhelyek között (vagy járási székhelyek és megyei székhelyek között).
Ennek az első felét visszavonom, mert most sem áll meg minden bokornál a vonat.
Valamennyi van, tisztaság, konnektor, meg valamennyivel több hely.
 
A teljesítmény adót cseréljük ki teljesítmény és súlyadóra, és az EU támogassa a kis autókat.