Közlekedés (infrastruktúra, vasút, autó-motor, elektromos járművek, ...)

Tetszettek a (sikeres) tesztvideók. 8pedig engem aztán khm. nem lehet Tesla rajongással jellemezni...)

Már csak az a kérdés, hogy amikor egy helyzet komplexé válik - több, a videóban látott esemény is jelentkezik - akkor mit tud az önvezetés.
(Mondjuk elküldeném Új-Delhibe:rolleyes:)
Hirtelen amit elsőre dobott fel a youtube:
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Ahogy nézem az indiai elektromos hálózatot ( drótkóceráj...), nem látok ott nagy jövöt a villanyautó elött. Igy az önvezetö kocsi is tárgytalan. :)
 
Mit hallani a tárolt "selejtes" kocsikból mennyit tudnak összekaparni? Állítólag már voltak kint felmérni Baktán is hogy mennyit tudnának visszahozni az életbe... mondjuk azoknak a kocsiknak nagy része nem volt szétlopva.
 
  • Tetszik
Reactions: alali77
Megint DB... :)
A berlini Tagespresse szerint Berlin környékén éjjelente 5-6 ICE szerelvény kering üresen, mert nincsen hely, hogy leâllitsák öket.
Az ott foglalkoztatott mozdonyvezetök meg hiányzanak a nappali forgalomba. A DB tervezett már több leálló helyet, de azokból a
lakósság ellenállâsa miatt nem lett demmi. Modt remélik, hogy 2028-ra sikerül egy leállópályaudvart épiteni.
 
május végétől tehát többek között olyan vasútvonalakat kezel pluszban, mint teljes egészében a Bakonyt hosszában átszelő 20-as (Székesfehérvár–Szombathely), az ugyancsak bakonyi érintettségű Veszprém–Győr (11-es), a 26-os (Keszthely kizár), a rábaközi Pápa–Csorna (14-es), vagy délebbre a szlovén államhatárt a Székesfehérvár–Szombathely vasútvonallal összekötő 25-ös (Bajánsenye–Zalaegerszeg–Ukk–Boba), valamint a 17-es Nagykanizsáig, de ez esetben a forgalom kezelhetőbb voltára hivatkozva a GYSEV maga lobbizik a gyékényesi kiterjesztésért

Nna, erre kíváncsi leszek hogyan vagy miként oldják meg
 
Megint DB... :)
A berlini Tagespresse szerint Berlin környékén éjjelente 5-6 ICE szerelvény kering üresen, mert nincsen hely, hogy leâllitsák öket.
Az ott foglalkoztatott mozdonyvezetök meg hiányzanak a nappali forgalomba. A DB tervezett már több leálló helyet, de azokból a
lakósság ellenállâsa miatt nem lett demmi. Modt remélik, hogy 2028-ra sikerül egy leállópályaudvart épiteni.
nemár, hogy nincs egy rendező a környéken, vagy mellékvágány, iparvágány, nem használt állomási vágány, akármi...
 
azannya
1003210.jpg
0ceb40708ac3c0559f9e93689749b01c.jpg

LMS Coronation Class​

ugyan ez a mozdony-osztály, csak nem áramvonalasítva
44591631974_871559bdc3_h.jpg
the_princess_coronation_class_by_cjsutcliffe_d2otrai-fullview.jpg
 

Nna, erre kíváncsi leszek hogyan vagy miként oldják meg
Lesz még itt egykét átalakítás! FKG KFT is megy a levesbe. Kellemetlen év lesz a 2025 vasutas szempontból!
 
Megint DB... :)
A berlini Tagespresse szerint Berlin környékén éjjelente 5-6 ICE szerelvény kering üresen, mert nincsen hely, hogy leâllitsák öket.
Az ott foglalkoztatott mozdonyvezetök meg hiányzanak a nappali forgalomba. A DB tervezett már több leálló helyet, de azokból a
lakósság ellenállâsa miatt nem lett demmi. Modt remélik, hogy 2028-ra sikerül egy leállópályaudvart épiteni.
Ahh, szegény vonatok nem alszanak, nem csoda, hogy nappal meg késnek.
 
Emlékszem, mekkora felhördülés volt akkor a Belsőség fórumban, amikor Vályi a Porschén és a Ferrarin kívül minden "nedves kamasz poszterautót" lefikázott.
Íme a hírhedt írás:

Pedig igaza volt. Nagyon sokáig ez volt a helyzet. A többi autómárka közúti kocsijai gyakorlatilag vicc kategóriásak voltak ezen a téren. A McLaren tudott még komoly autót kiadni az F1-el, de abból egy maréknyi készült csak, és az sem volt annyire keményre hangolva, mint a versenygépek.
Annyi változat egy rövid időre, hogy a Mclaren elkezdett nagy szériában gyártani és a hagyományos gépeik elég gyorsra és relatív megbízhatóra sikerültek.
A másik meg az, hogy a Mercinál az AMG GT bizony felnőtt a feladathoz.
Ahogyan az amcsiknál a Dodge Viper ACR is ténylegesen pálya autó volt, bolondoknak :D
De ma megint ott tartunk az elektrifikációval, hogy a Porshe és a Ferrari még mindig elfogadható minőséget ad ki ezen a téren is.
A többiek meg vissza estek a start mezőre ismét XD
(Igen, a hibrid Mclarenek is)
 
Ha az AFD németországban tavasszal jelentősen megerősődik a választásokon akkor a céldátum lelövésének az esélye meghatványozodik.
 
Ha az AFD németországban tavasszal jelentősen megerősődik a választásokon akkor a céldátum lelövésének az esélye meghatványozodik.

Mondjuk a belső égésű motort robbanó motornak hívni.... :eek: