Közlekedés (infrastruktúra, vasút, autó-motor, elektromos járművek, ...)

nagyon poéta kedvében volt a British Transport Films szövegírója :D
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

és a benne szereplő lokomotív
da9dda467d8144168660cea46a65c80b.jpg
 
  • Tetszik
Reactions: aquarell
b.szhatod a rendszereket ha az emberek túl vannak hajtva és emiatt hibáznak.
Ez igaz, ezt mondom én is! S ugyanakkor a fiatal mv-t is kapásból teszik a személyvonatokra!
Ám ugyan ez volt a forgalomnál is! Anno pont ez okozta a szajoli vonat-balesetet is! A kezdő fiatal mechanikus váltókezelő rutintalansága!

- Ám manapság egyre jobban térnek át az elektronikai biztosító berendezésekre, ami megakadályozza az ilyen nagy baleseteket! Erre írtam csak! Pont az emberi tévedési, rutintalansági lehetőségeket veszik ki a közlekedésből! Tejföl ködben 120-al teperni nagy élmény, hidd el!
Nem fiatal mozdonyvezetőknek való! Mikor emlékezetből kel tudni hol mikor kell fékezni hogy még menetrendet is tud valahogy tartani. Mivel BP.-en megkérdik a kedves utasok hogy miért késtünk?
- Nem elindulni művészet egy ilyen nagy teljesítményű géppel s vonattal, hanem megállni ott ahol kell! Mivel vár a családom otthon! S ne látogatóba jöjjenek hozzám!
 
nagyon poéta kedvében volt a British Transport Films szövegírója :D
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

és a benne szereplő lokomotív
da9dda467d8144168660cea46a65c80b.jpg
Egy rakâs hasonló èrdekes film van a YT-on. :) ( British transport films)
PS: Tudtátok, hogy a 2VH után (1948-1953 ?) egy ideig az egész angol szâllitóipar államositva volt?
British Road Services...
 
Egy rakâs hasonló èrdekes film van a YT-on. :) ( British transport films)
PS: Tudtátok, hogy a 2VH után (1948-1953 ?) egy ideig az egész angol szâllitóipar államositva volt?
British Road Services...
bizony, a közutasokból ez a kedvencem
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: aquarell
Még érdekes a YT-on...
Death of the UK car industry ( 4.részböl áll), Ruairidh MacVeigh-töl.
Ez a pasi nagyon alapos videókat készit...
 
  • Tetszik
Reactions: enzo
  • Hűha
  • Tetszik
Reactions: fishbed and fip7
Egy rakâs hasonló èrdekes film van a YT-on. :) ( British transport films)
PS: Tudtátok, hogy a 2VH után (1948-1953 ?) egy ideig az egész angol szâllitóipar államositva volt?
British Road Services...
Ja, meg tervgazdaság volt, előírták, hogy kinek mit és mennyit kell vetni, meg talán még a szénbányában kényszerből odavezényelt emberek dolgoztak -ha jól tudom.
 
kétlem, hogy bányászt lehetne vezényléssel 'csinálni'
Akiket nem vezényeltek át a hadszíntérre, de besorozták őket.

"Bevin Boys were young British men conscripted to work in coal mines between December 1943 and March 1948, to increase the rate of coal production, which had declined through the early years of World War II."

"A sorsolás alapján az összes 18–25 év közötti férfi sorköteles 10%-a (plusz a katonai sorozás alternatívájaként önkéntesek is) közel 48 000 Bevin Boys végzett létfontosságú és veszélyes polgári sorkatonai szolgálatot a szénbányákban. Bár az utolsó szavazásra 1945 májusában került sor (nem sokkal a VE napja előtt ), az utolsó sorkatonákat csak 1948 márciusában engedték el a szolgálatból." wikipedia
 
Akiket nem vezényeltek át a hadszíntérre, de besorozták őket.

"Bevin Boys were young British men conscripted to work in coal mines between December 1943 and March 1948, to increase the rate of coal production, which had declined through the early years of World War II."

"A sorsolás alapján az összes 18–25 év közötti férfi sorköteles 10%-a (plusz a katonai sorozás alternatívájaként önkéntesek is) közel 48 000 Bevin Boys végzett létfontosságú és veszélyes polgári sorkatonai szolgálatot a szénbányákban. Bár az utolsó szavazásra 1945 májusában került sor (nem sokkal a VE napja előtt ), az utolsó sorkatonákat csak 1948 márciusában engedték el a szolgálatból." wikipedia
hülyék, akkor már inkább a front :/
:D
 
  • Hűha
Reactions: Kim Philby

Most kicsit felhúzott a totálkár...

Ennyien – vagyis hajszálpontosan 52 926-an – mentek gyorsabban a megengedettnél egy hónap leforgása alatt, csak Budapesten. Ez egy mélységesen lehangoló szám.

Értem én, hogy karácsonyt nem illik ennél a lapnál kritizálni, csak a kormányt, de szerintem autós portálként azért megemlíthetnék ennek az egésznek a visszásságát... Mert ha 10ezrek közlekednek biztonságosan az adott helyeken, de mégis jogilag gyorshajtva, akkor nem lehet, hogy esetleg túl alacsony ott a megengedett sebesség? Millió olyan hely van a városban, ahol full biztonságosan lehet abszolut gyorshajtani, mert lehetővé teszik a körülmények. Csak senki nem mert kitenni egy 60-as táblát... A relatív gyorshatjás a veszélyes, nem az abszolut...

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Alapszabály: Óvakodj a Suzukistól!

(kedden láttam egy Ignist, aminek szerintem bal elöl már csak 1 kerékcsavarja lehetett, mert úgy kacsázott a kereke egyenes haladásban is, mint állat... öreg bácsi vezette, remélem még a baleset előtt rájött, hogy nagy a baj...)