Közlekedés (infrastruktúra, vasút, autó-motor, elektromos járművek, ...)

 
  • Tetszik
Reactions: fishbed
A Domino55 minden részét gyártják most is.
A kínaiaknak tényleg nem sikerül összekalapálni a bizbert, ha te nem akarod elhinni, nem kell. Szerintem erről már írtam ide két éve is, tavaly is. Sőt, mondok jobbat, a felsővezetékkel sem boldogultak, azt is magyarok tervezték végül, sok kínai elemmel, aminél a legjobb rész az volt, hogy a kínaiak végig hazudták a tevezést, aztán kiderült hogy mondjuk az ő transzormátoruk kétszer nehezebb annál, mint amit állítottak...
És igen, a vasutas szakma tátott szájjal nézi, hogy ezek mennyit bénáznak, mikor mindenki azt várta, hogy a határidő elött majd pikk-pakk készen lesznek, hiszen otthon fossák ki a vasutvonalakat.
Amikor szembesültek azzal, hogy van környezetvédelem, meg hasonló dolgok, pl nem lehet mindent kisajátítani akkor is csodálkoztak. Még forgattak filmet is róla, hogy nálunk megszámolják a teknősöket és a virágokat a második vágány helyén...
Biztos te jobban tudod.

Viszont a BuBe vasútépítésnél nem az építkezésen csúszott el a dolog, hanem a Magyar Állam - MÁV engedélyezésén csúsztak 16 hónapot. Ezt a 16 hónapos csúszást kell behoznia a kivitelezőnek. Az ÉKM kéviselői talvaly nyáron keresték meg a kínai építőt, hogy jelezzék a csúszás miatt az államközi szerződésben szeretnénk határidőt módosítani. A kínai fél válasza az volt, hogy ilyen szerződésmódosítást náluk senki sem fog aláírni, az építők pörögjenek fel.
 
  • Hűha
Reactions: fip7 and Kim Philby
  • Hűha
  • Tetszik
Reactions: Nber and Kim Philby
Vannak ott is bajok...
 
  • Hűha
Reactions: yrkon
Meg itt is...
 
"...Egy látványos példával illusztrálták a kínai fejlődés alapjait. Az ázsiai ország jelentősen növelte az elmúlt években a mérnökhallgatók számát, évente 2,5 millió mérnököt és kutatás-fejlesztő mérnököt képez, szemben az Egyesült Államok 250 ezres, valamint Európa 500 ezres adatával..."


Gyakorlatilag ezzel riogatok évek óta...
 
"...Egy látványos példával illusztrálták a kínai fejlődés alapjait. Az ázsiai ország jelentősen növelte az elmúlt években a mérnökhallgatók számát, évente 2,5 millió mérnököt és kutatás-fejlesztő mérnököt képez, szemben az Egyesült Államok 250 ezres, valamint Európa 500 ezres adatával..."


Gyakorlatilag ezzel riogatok évek óta...
Miből gondolhaja valaki, hogy "Europa" képes lecserélni azt a beton futócipőt, azt nem tudom. A leirtakból nekem az jön le, hogy bizony azon a konferencián szépitették szokás szerint a helyzetet.
 
Hétvégén kinek kell szólni, ha az úttesten nnaaaaaaagyon naaaagy olajfolt van?
Ti. Margitsziget. Szerintem vmik busz elfosta magát és a fél szigeten keresztül durva olajszennyeződés van
az Árpád-híd felé menő sávban.
Bringásoknak életveszély. Bár én nem edzek arra, csak átkorzózok, de egy csaj pl. a Szállodáknál megfogta az aszfaltot. :/
 
  • Hűha
Reactions: Kim Philby
Hétvégén kinek kell szólni, ha az úttesten nnaaaaaaagyon naaaagy olajfolt van?
Ti. Margitsziget. Szerintem vmik busz elfosta magát és a fél szigeten keresztül durva olajszennyeződés van
az Árpád-híd felé menő sávban.
Bringásoknak életveszély. Bár én nem edzek arra, csak átkorzózok, de egy csaj pl. a Szállodáknál megfogta az aszfaltot. :/
FKF, vagy közút, de mivel BP ezért szerintem FKF
 
  • Tetszik
Reactions: Kim Philby
Idegesítő, hogy kínában,indiában alapvetően èlhető áron lát folyton autókat az ember

Pár hete hallottam valamelyik rádióban, hogy Kínában kb. az európai belépő szint árának a feléből vehetsz új autót. Két apró hibával: nincsenek benne az Európában előírt biztonsági és környezetvédelmi felszerelések, illetve jellemzően 5-6 évig használják és utána selejtezik őket.