Szu-57 / Su-57 Felon / PAK-FA (T-50) / FGFA (Szuhoj, Oroszország)

Azoknak akik egyáltalán nem beszélnek oroszul: Májusban 2 db Szu-57-est vehet át a légierő. Ez lesz a cikk szerint az első két szériagyártású gép.
A gépek a 929-es számú alakulathoz fognak kerülni,az Aktyubinszk mellett található, Cskalovról elnevezett repülési kutatóintézet állományába. A 929-es a légierő első számú tesztalakulata,amelynél már jelenleg is folyik a Szu-57-esek tesztelése.
Tehát májusban a vélhetően "végleges" formájú, aerodinamikai konfigurációjú Szu-57-et fogjuk látni? /Levegőbeömlő nyílások, vezérműsíkok stb, nyilván nem nüansznyi eltérésű beépítési szögekre, meg szárnyprofilokra gondolok, azt úgysem szúrjuk ki fényképről/
 
Tehát májusban a vélhetően "végleges" formájú, aerodinamikai konfigurációjú Szu-57-et fogjuk látni? /Levegőbeömlő nyílások, vezérműsíkok stb, nyilván nem nüansznyi eltérésű beépítési szögekre, meg szárnyprofilokra gondolok, azt úgysem szúrjuk ki fényképről/

Már most is azt látsz.Nem igazán értem azokat akik szerint nem.Csak azért mert a Raptor előtt volt YF-22 még a SZU-57 előtt nem kell,hogy legyen.A Raptor tervezése óta eltelt 20 év...Nem véletlen,hogy a J-20 sem változott sokat.
 
Tehát májusban a vélhetően "végleges" formájú, aerodinamikai konfigurációjú Szu-57-et fogjuk látni? /Levegőbeömlő nyílások, vezérműsíkok stb, nyilván nem nüansznyi eltérésű beépítési szögekre, meg szárnyprofilokra gondolok, azt úgysem szúrjuk ki fényképről/
Szerintem a következő két protó 510,512 vagy 512,513 lesz az első két szériás gyártású Szu-57 . Repülési protók, amelyek eddig át lettek adva: 51,52,53,54,55,56,58,509,511. Eredetileg 12 repülési protót akartak. 9 van eddig.Korábban azt nyilatkozták,(Bondarev) hogy 2-3 protót adnak át 2018-ban és a szériás gyártás csak 2019-ben kezdődik.
 
Izdelie-30- ról(orosz hajtómüvekről) részletesen

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Igazából csak felsorolja az interneten megtalálható tudományt, de újat nem mond.
Amit én az első videó megjelenése óta erősen sejtek, az az, hogy a 30-as hajtóművel kapcsolatban el kell felejtenünk a mindenféle, fajta, forma MMPP Szaljut és NPO Szaturn által az elmúlt negyven évben tupírozott, kendácsolt és barkácsolt AL-31F alapú hajtóművet és ilyen-olyan vektorálós fúvócsöveket, mert ez az új szerekezet, valami egészen más. Végre.
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed and Python
Igazából csak felsorolja az interneten megtalálható tudományt, de újat nem mond.
Amit én az első videó megjelenése óta erősen sejtek, az az, hogy a 30-as hajtóművel kapcsolatban el kell felejtenünk a mindenféle, fajta, forma MMPP Szaljut és NPO Szaturn által az elmúlt negyven évben tupírozott, kendácsolt és barkácsolt AL-31F alapú hajtóművet és ilyen-olyan vektorálós fúvócsöveket, mert ez az új szerekezet, valami egészen más. Végre.
Tehát ez bizony olyan ugrás, mint az F119/F135 volt 30 éve?
 
Már most is azt látsz.Nem igazán értem azokat akik szerint nem.Csak azért mert a Raptor előtt volt YF-22 még a SZU-57 előtt nem kell,hogy legyen.A Raptor tervezése óta eltelt 20 év...Nem véletlen,hogy a J-20 sem változott sokat.
Nem gondolok olyan radikális átalakításra, mint az YF-22 illetve az F-22 között volt.
Esetleg kisebb mértékű átméretezésre, formálásra itt-ott. Ha más nem, akkor az új hajtómű eltérő hossza, tömegközéppontja, tömege miatt.
 
Izdelie-30- ról(orosz hajtómüvekről) részletesen

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Bakker ezek még mindig ölik egymást? :O Nem néztem meg az elejétől a végéig ,csak belepörgettem, de még a 25. perc után is arról beszél, hogy miként perelgeti egymást a Szaturn és a Szaljut, az AL-31-el kapcsolatos jogok indokán. Hihetetlen
 
Bakker ezek még mindig ölik egymást? :O Nem néztem meg az elejétől a végéig ,csak belepörgettem, de még a 25. perc után is arról beszél, hogy miként perelgeti egymást a Szaturn és a Szaljut, az AL-31-el kapcsolatos jogok indokán. Hihetetlen
Ja kérem, már ott is kapitalizmus van, és mindenkinek kell/ene a munka/megrendelés/kenyér!! Volt kitől megtanulniuk a módszert ...
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed
Hozzám ma eljutott hír szerint 2017 december 23-án szállt fel először az 510-es ( T-50-10) oldalszámúrepülési protó. Ezzel lezárult a PAK-FA prototípusainak gyártása. 2018 májusban jön az első két szériás(512,513-amik eredetileg még protók lettek volna)
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed
Hozzám ma eljutott hír szerint 2017 december 23-án szállt fel először az 510-es ( T-50-10) oldalszámúrepülési protó. Ezzel lezárult a PAK-FA prototípusainak gyártása. 2018 májusban jön az első két szériás(512,513-amik eredetileg még protók lettek volna)

Gyanítom, hogy 117-essel vanak szerelve. Szerintem egyelőre nem sietik el az új hajtómű páros beépítését.
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed
Valaki befotosoppolta a 30-as hajtóműveket az 511-esbe. nehogy komolyan vegye valaki, bár gondolom ez is megállíthatatlanul végig fog menni a neten, mint igazi kép...

RZzVBCI.png


Itt az eredeti:

219372.jpg
 
Hozzám ma eljutott hír szerint 2017 december 23-án szállt fel először az 510-es ( T-50-10) oldalszámúrepülési protó. Ezzel lezárult a PAK-FA prototípusainak gyártása. 2018 májusban jön az első két szériás(512,513-amik eredetileg még protók lettek volna)

Pontos volt a hír. :)

Megkezdődtek a 10. protó (510 oldalszámú) repülési tesztjei.
UAC

Más.
Orosz VM által megrendelt 1 századnyi előszeriás/szériás (12 darab) gép még 117-es hajtómüvel lesz felszerelve.