Közlekedés (infrastruktúra, vasút, autó-motor, elektromos járművek, ...)

35Ks Tesla véletlenül se luxus USban. És megszólítja a vevőket.

Utoljára decemberben néztem, akkor még egyetlen 35k-s model 3-at se szállítottak le arra hivatkozva, hogy veszteséges lenne a gyártása, aki szeretné megkapni azt arra bátorították, hogy fizessen rá a full extrás verzióra, mert azok kapják meg először (66k).
Azóta nem tudom mi változott.

Azt még hozzátenném, hogy Sedan-ok közül ma (sajnos) nem nagy dicsőség legnagyobb példányszámban eladottnak lenni, mivel a SUV-ok elvitték a vásárlóit (pl. japán gyártók már sok modellt be se hoznak Európába).
 
Mivel olyan autókat kellett építeniük ami kompatibilis a Tesla által rohamtempómat telepített hálózattal (vagy állhattak volna neki sajátot építeni USA-ban ami a legnagyobb piac) ezért a Tesla jóságosan megengedi nekik, hogy használják a licencét, építhetnek autókat, vagy akár saját töltőket világszerte. DE. A Bevételből részesedés jár nekik.
Ez a lényeg, erre játszanak. A fizetős töltésre. Más lehetőséged úgy se lesz útközben, ha gyorstöltőzni akarsz akkor fizetsz.
Vagy beismered, hogy hülyeség volt a villanyautó és csak az aktuális divatot majmoltad.
Közben a hibrides haverok meg feltankolnak 5 perc alatt és mennek tovább, majd este a szálláson feltöltik az akkukat.

Vagy saját vagy pénzt csurgatnak. Vagy megbeszélik, hogy ők is leraknak 30K töltőt USben és mindketten használhatják. X mi lesz az biztos, hogy anyagilag ebből Tesla rosszul nem nagyon tud kijönni.

Amíg egy megállással le lehet jutni Adriára addig szerintem a hatótáv nagy átlagnak nem gond. Eddig még soha nem sikerült 3 megállás nélkül abszolválni a távot.
 
  • Tetszik
Reactions: blitzkrieg
Amíg egy megállással le lehet jutni Adriára addig szerintem a hatótáv nagy átlagnak nem gond. Eddig még soha nem sikerült 3 megállás nélkül abszolválni a távot.

Nekem a rekordom egy seggel Sopron-Ungvár, de ott már nagyon kész voltam. Ha az autó meg tud tenni 3-4 órát autópálya tempóban majd 20-30 perc alatt feltöltődik (nekem is kell ennyi bevásárlásra, étkezésre) akkor az már használható.
De itt megint jön a logisztikai probléma hiszen a töltő mellett nem 5 percig áll egy jármű hanem minimum 30 percig (de akár órákig is pl. egy Auchan parkolóban) így sok töltő kell, ráadásul abba kell nafta is.
 
  • Tetszik
Reactions: blitzkrieg
Utoljára decemberben néztem, akkor még egyetlen 35k-s model 3-at se szállítottak le arra hivatkozva, hogy veszteséges lenne a gyártása, aki szeretné megkapni azt arra bátorították, hogy fizessen rá a full extrás verzióra, mert azok kapják meg először (66k).
Azóta nem tudom mi változott.

Azt még hozzátenném, hogy Sedan-ok közül ma (sajnos) nem nagy dicsőség legnagyobb példányszámban eladottnak lenni, mivel a SUV-ok elvitték a vásárlóit (pl. japán gyártók már sok modellt be se hoznak Európába).

Minden 4.hsz tőled van de másokét nem olvasod el?
Itt a link újra innen indultunk https://www.portfolio.hu/vallalatok...attak-a-35-ezer-dollaros-teslat.4.315937.html
Amúgy nem te mondtad december környékén, hogy nem is lesz mert nem tudják annyiért adni vagy vmi hasonlót? Talán az áramos topikban... :)

Most a modell 3. volt a téma és nem a luxus SUV/modell X.

Amúgy márc 14 jön az Y. Kell nem csak luxus SUV.
 
  • Tetszik
Reactions: Törölt tag 1711
Nekem a rekordom egy seggel Sopron-Ungvár, de ott már nagyon kész voltam. Ha az autó meg tud tenni 3-4 órát autópálya tempóban majd 20-30 perc alatt feltöltődik (nekem is kell ennyi bevásárlásra, étkezésre) akkor az már használható.
De itt megint jön a logisztikai probléma hiszen a töltő mellett nem 5 percig áll egy jármű hanem minimum 30 percig (de akár órákig is pl. egy Auchan parkolóban) így sok töltő kell, ráadásul abba kell nafta is.

Supercharger kell vagy vmi ami legalább 120KW/h. 75KW aksi esetén elvileg kéne 36perc 100%ra. Valóságban 35perc kb 5->70% = 48KW az 36perc.

pl otthonról indulsz. 100% 75KWos aksival. Mész 3.5ht 130al. 455km. Vagy 5-10%on. 36perc alatt beleraksz 48KWot leszel 68-73%on. Innen kb 2.5hként 300kmenként kb meg kell álnod 35percre.
Nekem ez mint évente max egyszer megyek nyaralni családdal messze belefér. Aki napi szinten megy 600-700kmeket sztem annak is mert belefér, hogy megáll egyszer. Aki napi 1000km+okat megy annak persze nemjó. Persze US ahol mindenhol van supercharger. MOon ez a táv 500km.
(btw én vszeg nem is a 75kwsat hanem az 55öst venném.)

Amúgy nemsokára jön a köv gen next gen supercharger az már 250kW/ht tud. Az kb felébe vágja a töltési időt. VW Porsche/Audi pedig 350KW/ht tervez.
 
  • Tetszik
Reactions: blitzkrieg
Vagy saját vagy pénzt csurgatnak. Vagy megbeszélik, hogy ők is leraknak 30K töltőt USben és mindketten használhatják. X mi lesz az biztos, hogy anyagilag ebből Tesla rosszul nem nagyon tud kijönni.

Amíg egy megállással le lehet jutni Adriára addig szerintem a hatótáv nagy átlagnak nem gond. Eddig még soha nem sikerült 3 megállás nélkül abszolválni a távot.
....valamit nem értek ...melyik villannyal jutsz el Horvátba?..plusz honnan?...szegedről tuti nem Pestről max nagy szerencsével Rijekáig....de 0 dugóval
 
Supercharger kell vagy vmi ami legalább 120KW/h. 75KW aksi esetén elvileg kéne 36perc 100%ra. Valóságban 35perc kb 5->70% = 48KW az 36perc.

pl otthonról indulsz. 100% 75KWos aksival. Mész 3.5ht 130al. 455km. Vagy 5-10%on. 36perc alatt beleraksz 48KWot leszel 68-73%on. Innen kb 2.5hként 300kmenként kb meg kell álnod 35percre.
Nekem ez mint évente max egyszer megyek nyaralni családdal messze belefér. Aki napi szinten megy 600-700kmeket sztem annak is mert belefér, hogy megáll egyszer. Aki napi 1000km+okat megy annak persze nemjó. Persze US ahol mindenhol van supercharger. MOon ez a táv 500km.
(btw én vszeg nem is a 75kwsat hanem az 55öst venném.)

Amúgy nemsokára jön a köv gen next gen supercharger az már 250kW/ht tud. Az kb felébe vágja a töltési időt. VW Porsche/Audi pedig 350KW/ht tervez.

Fade tök normálisan kérdezem Tesla-d van?...mert ez amit leírsz kb olyan ,mintha valaki a fogyasztási adatokat venné alapul amik meg vannak adva a gyártó által...valóság vs elmélet
 
Fade tök normálisan kérdezem Tesla-d van?...mert ez amit leírsz kb olyan ,mintha valaki a fogyasztási adatokat venné alapul amik meg vannak adva a gyártó által...valóság vs elmélet

Amennyire én tudom egész EU-ban 80db Teslat értékesítettek eddig (nem számítva a szürke importot).
Valszeg inkább Mah zrt. alkalmazott :D
 
Amúgy nemsokára jön a köv gen next gen supercharger az már 250kW/ht tud. Az kb felébe vágja a töltési időt. VW Porsche/Audi pedig 350KW/ht tervez.

Abszurd az egész, csak, hogy az általam látogatott maglódi Auchan 10 fejes kútját kiváltsd vasúti alállomás szintű infrastruktúra (és karbantartó személyzet) kellene.
 
....valamit nem értek ...melyik villannyal jutsz el Horvátba?..plusz honnan?...szegedről tuti nem Pestről max nagy szerencsével Rijekáig....de 0 dugóval

Egy megállást írtam. BPről. pl Senj kb 500km. Ez simán megy egy darab supercharger megállással.
 
Anno a sima 120KWos superchargerekre is ezt mondták. :)

Mi köze a sajtnak a paradicsomhoz?

Ha 1 Auchan benzinkútját ki akarod váltani, ahol 10 fejen (+1 automata) átlag 20-25 másodpercenként tankolnak meg egy autót, akkor alsóhangon kell 100 gyorstöltő, de mivel a büdös parasztja rádugja az autót és bemegy vásárolni (minimum 1 óra) ezért jóval több, minimum a duplája. Ez milliárdos beruházás, ráadásul nem is biztos, hogy megvalósítható a nagyfesz vezetékek kihúzása.

Legalábbis ha tényleg lesz elektromos forradalom.
 
Amennyire én tudom egész EU-ban 80db Teslat értékesítettek eddig (nem számítva a szürke importot).
Valszeg inkább Mah zrt. alkalmazott :D

Komolyan már. Oké Deze75 nem ért hozzá és csak trollkodik. De te is? Én meg hülye válaszolgatok.

Első keresésem Hollandia 2018
  • Model S: 5,633 units
  • Model X: 2,966 units
Egy tagállam. Egy év. 8600+db model s és x.

Modell 3 értékesítése most indul, előrendelések:
https://insideevs.com/tesla-model-3-orders-europe-20000/

És meliyk volt a legnagyobb számba eladott luxusautó 2018H1ben EUban?
Tessék szavani.
-Mercedes S
-BMW 7
-Audi 8
-Porsche Panamera
-Tesla Modell S

A győztes pedig. https://pbs.twimg.com/media/Dm4iqj8XgAAYY9m.jpg
 
  • Tetszik
Reactions: Törölt tag 1711
Komolyan már. Oké Deze75 nem ért hozzá és csak trollkodik. De te is? Én meg hülye válaszolgatok.

Első keresésem Hollandia 2018
  • Model S: 5,633 units
  • Model X: 2,966 units
Egy tagállam. Egy év. 8600+db model s és x.

Modell 3 értékesítése most indul, előrendelések:
https://insideevs.com/tesla-model-3-orders-europe-20000/

És meliyk volt a legnagyobb számba eladott luxusautó 2018H1ben EUban?
Tessék szavani.
-Mercedes S
-BMW 7
-Audi 8
-Porsche Panamera
-Tesla Modell S

A győztes pedig. https://pbs.twimg.com/media/Dm4iqj8XgAAYY9m.jpg

Normálisan kérdeztelek...válaszolni nem sikerült......és én vagyok a troll..gratula....tesla model s luxus kategória :D:D:D...nem sokat ültél luxus autóba az már biztos.
 
Normálisan kérdeztelek...válaszolni nem sikerült......és én vagyok a troll..gratula....tesla model s luxus kategória :D:D:D...nem sokat ültél luxus autóba az már biztos.

Vagy nem olvastad el a hszem, hogy egy töltéssel. Vagy direkte ferdítettél. Azóta kuss is van témában. És utána meg stilussal dobálozol. Igen jó szó erre a Troll.

Nem én írom, hogy luxus, hanem oda sorolják. kb mindenhol.