Közlekedés (infrastruktúra, vasút, autó-motor, elektromos járművek, ...)

Vagy az, aki tényleg közelekedni akar majd vigyázni fog a kocsira, amit eddig nem tettek meg. Mert most már nem lesz mire cserélni.


Az EU teljes aránytévesztésének markáns jele ez a faszság. A vezetők teljesen el vannak szakadva a valóságtól. ők élnek egy valóságban és fogalmuk nincs, hogy a világ nagy része hogyan él.
Meg ide vezet az, hogy olyan (nagyrészt jogászok) vezetik a világot, akik hajlamosak természettudományos és műszaki analfabéták lenni. Egy olyan világban, ami a technológiára épül.

Egészen elképesztő.
Remek hírek ezek.
Annyi ész nincsen hogy a házak szigetelését kell támogatni, mert azt bonyolult lenne levezényelni.
Csak akkor ha egyik kézzel elveszik az autózást a néptől, akkor a másik kéz minek támogatja az autóút fejlesztéseket? Ha nincsen személyautó a kamionok már most is elférnek...
Lehet támogatni a villanyautózást, fizessen mindenki a valós C02 után adót, ha olyan tiszta lesz az áram akkor nyilván a benzines-dízel hátrányba kerül egyes országokban. De a nagy autónak ne adjanak kiskaput, hogy többet égethet el, mert ő nagyobb. Se a kurva hibridet ne számolják úgy hogy az az első 100kilóméteren tiszta..
Baromi dühös vagyok!
 
Azért az kemény, hogy lényegében egy szabályozással meggyilkolják Európa egyik legjelentősebb iparágát. :(
2019-ben több mint 15.8 millió új autót adtak el az EU-ban!
Euró 7 után jó ha a tizedét el fogják adni....
Hány munkahelybe fog ez kerülni? Mi lesz így a gépjárműpark elöregedésével? Honnan a picsából szednek ezek a gyökerek ennyi lítiumot az aksikhoz?
Szerintük az a jövő, hogy az olaj exportőrök helyet kiszolgáltatjuk magunkat a lítium exportőröknek?
Ha beszakad e miatt az EU gazdasága akkor mi franc lesz?
Megmentjük ezzel a bolygót, miközben a világ nagy részén Euro 0-ás kocsik flangálnak? Az USA-ban újra terjed a V8?
Vagy a német szénből jó az áram? Az úgy okés a villany verdába?
Ennyi degeneráltat, mint ebben az elcseszett SZU 2.0-ban.... komolyan mondom. :mad:
Európa vezető ipari ágazatát tönkre tenni.... Ezért boldogabb időkben politikusokat akasztottak , meg szó szerint fejek hullottak :hadonaszos:

https://www.best-selling-cars.com/europe/2019-full-year-europe-car-sales-per-eu-and-efta-country/

Ha a nép ezt támogatja, nincs mit tenni. Márpedig a (sötét)zöldek támogatottsága mindenütt növekszik.
 
Remek hírek ezek.
Annyi ész nincsen hogy a házak szigetelését kell támogatni, mert azt bonyolult lenne levezényelni.
Csak akkor ha egyik kézzel elveszik az autózást a néptől, akkor a másik kéz minek támogatja az autóút fejlesztéseket? Ha nincsen személyautó a kamionok már most is elférnek...
Lehet támogatni a villanyautózást, fizessen mindenki a valós C02 után adót, ha olyan tiszta lesz az áram akkor nyilván a benzines-dízel hátrányba kerül egyes országokban. De a nagy autónak ne adjanak kiskaput, hogy többet égethet el, mert ő nagyobb. Se a kurva hibridet ne számolják úgy hogy az az első 100kilóméteren tiszta..
Baromi dühös vagyok!
Az első N (elektromos) kilométeren számolják a betankolt villany co2 adóját. Az legyen benne a villany árában. A benzinében meg a benziné. Magától beárazná magát a rendszer. Ezt nevezik szabad piacnak. Az adók nem torzítják, ha egyenletesek, nem kivételeznek velük.
 
  • Tetszik
Reactions: Molon Labe
Ja, növekszik, 5-10% is néhol. Hangos erőszakos kisebbség diktatúrája ismét.

SZAR EZ A FÓRUMMOTOR, LECSERÉLI A MEDIUMOS LINKET MEDIA BLOKKRA!

https://bit.ly/3kCtktD

De velem nem baszik ki!

Igen, ez létező jelenség, a legrégibb és legáltalánosabb példa rá a "válaszott nép", amelyet már külön törvények védenek a nyugati világ nagy részén mindennemű kritika ellen, ahol meg nem, ott a Rágalmazásellenes Liga, amely eredetileg egy kéjgyilkos kimosdatására alakult és egyéb nyomásgyakoroló csoportok. De ott vannak persze a szexuális kisebbségek, a turbófeministák stb.
Természetesen a dologban sokat segít a média által létrehozott álvalóság. De egy részvénytársaságot is irányítani lehet 3-4%-os részesedéssel, ha a többiek még kisebb részvényesek és nem fognak össze ellened.
 
Meg jön a Mad Max az utakon.
Autópiac kb. olyan lesz, mint Kubában, meg Kambodzsában, emberek csiszolgatják, heggesztgetik a 30 éves roncsokat.

Pontosan ez a titkos mestertervem, amint bejön a retardált ejus szabályozás, régi verda elő a sufniból, futóművet gatyába rázzuk, oldtimer vizsga és onnantól kezdve semmilyen emissziós korlátozással nem kell törődni. :p Még.
 
Pontosan ez a titkos mestertervem, amint bejön a retardált ejus szabályozás, régi verda elő a sufniból, futóművet gatyába rázzuk, oldtimer vizsga és onnantól kezdve semmilyen emissziós korlátozással nem kell törődni. :p Még.
Használható OT rendszámmal napi közlekedésre?
 
Itt van egy jogszabályi összefoglaló oldtimerekről.

https://www.autoklub.hu/media/files...inositeset-szabalyozo-jogi-hatterrol-2020.pdf

"1991. évi LXXXII. törvény a gépjárműadóról

18. § E törvény alkalmazásában:
14. muzeális jellegű az a gépjármű, amelyet legalább 30 éve gyártottak, használata kizárólag a jellegével összefüggő célból történik, továbbá az eredeti műszaki jellemzőit nem változtatták meg, vagy annak megfelelően helyreállították. A jármű muzeális jellegének megállapítására és igazolására az 5/1990. (IV. 12.) KöHÉM rendeletben foglaltak az irányadó"

Ez a használata kizárólag a jellegével összefüggő cél olyan nesze semmi, fogd meg jól. Ez egy kocsi. Úton van a helye.

Esetleg arra gondolhatott a költő, hogy pl. céges / haszonszerzési céllal nem használható (tekintve hogy adójogszabályról van szó).
 
  • Tetszik
Reactions: molnibalage
Úgy látszik vissza kell vásárolnunk az unokaöcsémtől a patent állapotú Opel Astra F-et. 1994-s. Lassan OT-s :)
Se ABS, se ESP, se szervó se semmi baromság csak az 1.4 DOHC motor mechanikus gázpedállal meg 85 LE-vel az 1 tonnás önsúlyhoz :cool:
 
What a twist.

A négy legnagyobb piac közül Olaszországban csökkent legkisebb mértékben, 0,2 százalékkal a forgalomba helyezett személyautók száma. Németországban 3,6 százalékos, Franciaországban 9,5 százalékos, Spanyolországban pedig 21 százalékos volt a csökkenés.

Persze beütött a járvány is, de az elszálló árak se segítettek.

https://kreszvaltozas.hu/hir/szukul-az-europai-ujautopiac/
 
Meg jön a Mad Max az utakon.
Autópiac kb. olyan lesz, mint Kubában, meg Kambodzsában, emberek csiszolgatják, heggesztgetik a 30 éves roncsokat.

+szürkeimport ruszkiktól/amcsiktól.
Nyernék a lottón egy arra szakosodott hálózat építésébe forgatnám.

+ csak szívódízel és sültkrumpli szag.
 
+ csak szívódízel és sültkrumpli szag.
Erről Attilla cimborám jut eszembe, a piros szívó dízel VW Passattal. Mindig sültkrumpli szag kísérte :)

Mesélte, hogy a kocsija műszakija friss volt, de kicsivel utána valami komoly motorikus baja lett. Hát még van 2 év műszaki, pénze nincs, mert válás után asszony eléggé kisemmizte, mi tévő legyen? Arra jutott, hogy kiment Bécs mellé egy bontóba, ahol talált egy leadott működőképes azonos motorú azonos színű, kialakítású járgányt. Vitte a rendszámtáblát. Megnyugtatta a kupecet, hogy trélereztetni fogja, csak a sarokig megy kint megvárni a kocsit, mert késik. A kupac nyugodtan látta, hogy megállt, visszament a telepre. Felpattintotta a halott kocsi rendszámát, és jött haza :D Régóta nem dumáltam vele, de mindig különleges élmény volt azzal a járgánnyal utazni, volt egy erős Mad Max hangulata. :)
 
Egy kis lazítás:
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Úgy látom Svájcban van pénz lóvéra :D
 
Úgy látszik vissza kell vásárolnunk az unokaöcsémtől a patent állapotú Opel Astra F-et. 1994-s. Lassan OT-s :)
Se ABS, se ESP, se szervó se semmi baromság csak az 1.4 DOHC motor mechanikus gázpedállal meg 85 LE-vel az 1 tonnás önsúlyhoz :cool:
Imádom a fasztrát, úgy sajnáltam, mikor anyámék nemrég eladták. Szerintem ez, meg a régi szvift 10 év múlva is az utakon lesznek.
 
És ilyenekkel van teli az út.
No comment...
De, hát kislány is okosan vette az autót...
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
"Hiába kezdtek reménykedni sokan a szeptemberi értékesítési statisztikák láttán, az Európai Unió autópiacának fellendülése csupán tiszavirág életűnek bizonyult. Októberben ismét jóval kevesebb új autót helyeztek forgalomba, mint egy évvel korábban, amelyben a koronavírus-járvány második hulláma, illetve az annak megfékezése érdekében hozott szigorú korlátozó intézkedések meghatározó szerepet játszottak."
..
"További rossz hír, hogy az Európai Unió meghatározó autópiacain kivétel nélkül csökkentek az új autók eladásai múlt hónapban: Spanyolországban (-21%), Franciaországban (-9,5%), Németországban (-3,6%) és Olaszországban (-0,2%) egyaránt kevesebb személyautót helyeztek forgalomba, mint 2019 októberében. A teljes évet figyelembe véve még nagyobb visszaesés látszik, amelyben természetesen a tavaszi lezárások játszották a főszerepet: Spanyolországban (-36,8%), Olaszországban (-30,9%), Franciaországban (-26,9%) és Németországban (-23,4%) egyaránt drámai mértékben zsugorodott az autópiac 2020 első tíz hónapjában, 2019 azonos időszakához képest.
..
A kialakult helyzet súlyosságát jól mutatja, hogy az Angela Merkel vezette kormány egy 5 milliárd eurós élénkítő csomagot állított össze a német autóipar számára, amelynek keretében további forrásokat biztosítanak elektromos autók és új teherautók vásárlásához, valamint az új technológiákra történő átálláshoz. Erre egyébként hatalmas szüksége is van a szektornak, amely a legfrissebb statisztikák szerint közel 1,08 millió autóval kevesebb személyautót gyártott a koronavírus-járvány hatására eddig idén."
https://www.portfolio.hu/global/202...ito-szamok-erkeztek-az-autoeladasokrol-458072
..
acea-uj-auto-forgalomba-helyezes-oktober-413824.png
 
molnibalage

Majdnem minden adás ilyen. Elképesztően elkeserítő. :(
Jön egy nepper, kint németben vesz egy bontóból 100 Euróért egy kivont roncsot, itt eladja egy rém sötét nőnek 1000 euróért, aki még örül is neki.
Egy korrupt vizsga biztos erre műszaki vizsgát add, (én is adnék neki, vagy 10 év fogházat...) a rém sötét nő meg vidáman közlekedik vele.
Szervizbe pedig a helyi gányoló BT-be hordja, ami jó olcsó, ellenben nem javít csak gányol.
Utána a hölgyike jelentkezik a műsorba, hogy ország világ kibukjon azon, hogy ő mekkora tufa, a rendszer meg milyen korrupt.
Amúgy ilyen kocsikat én már nem is engednék vissza a forgalomba a szervizből..... :hadonaszos: