Közlekedés (infrastruktúra, vasút, autó-motor, elektromos járművek, ...)

Lehet nézni, de sajnálom hogy belenéztem. A felesége mű-sírva magyarázza a szart, el sem hiszem amit látok, hülyeséget beszélve.
Mindegy hol kezdte az előzést, záróvonalon és zebrán nem lehet befejezni.
Kijött a busz? Bakker, elsőbbsége van. Tényleg, 40-el lehet menni, és a busz túl gyorsan ment szerinte, de akkor ő hogy a retekbe tudta megelőzni?! Meg minek?
De utána a büntetőfékezés teljesen egyértelmű...
Bűnbánást mutatna se lenne szimpatikus ez az ember, de egyenlőre neki áll feljebb.

Gondolom mire elítélik ez a kalap szar is szívbeteg lesz mint az ámokfutó haverja.
Szerintem belőle is hiányzik valami, gátlások, belátás. Hányok.
(ez hogy szedd össze nőket akik úgy csinálnak mintha szeretnék? azok is ennyire szaremberek? úgy tűnik)
Álljon már valamelyik döntéshozó a sarkára . . .

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
85ec3cb2bd0af206fc00f10f5181f10c.jpg
 
  • Dühítő
Reactions: LMzek 2.0
Álljon már valamelyik döntéshozó a sarkára . . .

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
85ec3cb2bd0af206fc00f10f5181f10c.jpg
Nagyon remélem, hogy valamennyi letöltendőt kap.
Talán ezek után a többi hülyegyerek is felfogja ez mivel jár, mert ez a tapsó és az ostoba picsa felesége talán látókörükben van.
Mert követi sok ember a jelek szerint ez a köcsögöt és a síró buta nőjét.
 
  • Tetszik
Reactions: phaidros
Szerintem M Richárd B Krisztián korrekt zárkatársak lehetnének. Helyhiány esetén az állatkertben is lehetnének, senkinek nem tűnne fel. :D
Zárkatársa egy hasonló kvalítású lény, mint ő...
Közös cellában raboskodik a Dózsa György úti gázoló, M. Richárd és a soroksári futó nő megölésével vádolt, R. Szilveszter. A két férfi ráadásul a hírek szerint eléggé jól kijönnek egymással.
 
  • Tetszik
Reactions: enzo and LMzek 2.0
Magyarországon ezek szerint te vagy a hibás ha az autód "vezetés támogató" rendszere balesetet okoz:

Sávasszisztens csak noszogat a (szerinte) helyes irányba, finom mozdulatokkal, gyakorlatilag ha nem a két ujjad hegyével birizgálod a kormányt, hanem ennél kicsit is nagyobb erővel, akkor pontosan abba az irányba megy a kocsi, amelyikbe te irányítod. Nem fog felülbírálni.

Szóval itt nem tudom hova lehet maszatolni a felelősséget, mert ahhoz hogy baleset legyen, ahhoz 1. te kapcsoltad be a sávtartó assisztenst 2. nem olvastad el a gépkönyben, milyen korlátai vannak a rendszernek 3. rosszul, vagy egyáltalán nem kormányoztál, mert höhö a gép vezet.
 
Sávasszisztens csak noszogat a (szerinte) helyes irányba, finom mozdulatokkal, gyakorlatilag ha nem a két ujjad hegyével birizgálod a kormányt, hanem ennél kicsit is nagyobb erővel, akkor pontosan abba az irányba megy a kocsi, amelyikbe te irányítod. Nem fog felülbírálni.

Szóval itt nem tudom hova lehet maszatolni a felelősséget, mert ahhoz hogy baleset legyen, ahhoz 1. te kapcsoltad be a sávtartó assisztenst 2. nem olvastad el a gépkönyben, milyen korlátai vannak a rendszernek 3. rosszul, vagy egyáltalán nem kormányoztál, mert höhö a gép vezet.
Bérautóban, ahol meg se kaptad a gépkönyvet be van kapcsolva valahol egy 999999 szintű menü mélyén. Hyunadai Kona-ban (Limo) hirtelen ijesztő és téves módon tekerte meg a kormányom az asszisztens, amikor valamit sávnak vélt tévesen. Kb mintha megpadkáztam volna 70-nél, elég erős és hirtelen beavatkozás volt, a középső sávban a szentendrein, nem a sáv szélén hajtva... Ha akkor balesetet okozott volna ez, akkor én vagyok a felelős?

(amúgy később egy tükör nélkül sávváltani próbáló idiótától ugyanez megmentte a kocsit (egy horpadástól kb), rámhúzta a szomszéd sávból, amikor kb a holt terében voltam, és ez odébbrántotta picit, a sávon belül, tehát jól működni is tud... mindezt egyetlen úton belül. Alig vártam, hogy kiszálljak abból a fosból. Magától rángatja a kormányt, ráadásul billegett az a magas bódé mint az állat, nem volt élmény vezetni.)
 
Totál meghoztad a kedvem a Hyundai Konához :D
Nagyon ijesztő volt vezetni. Agresszív és váratlan volt a beavatkozás, ösztönösen ellenkormányoztam, majdnem rosszabb lett mint ha nem lett volna... Én mondjuk SUV-ot vagy "CrossOver"-t nem vezettem korábban, de az, hogy ezen a tempón veszélyesnek érzem, az alapján nem is akarom.

A bizotnságos és stabil közlekedés érzés hiányán kívül a többi része a kocsinak autószerű volt: voltak gombok, pedálok, stb... és azok működtek.
 
Bérautóban, ahol meg se kaptad a gépkönyvet be van kapcsolva valahol egy 999999 szintű menü mélyén. Hyunadai Kona-ban (Limo) hirtelen ijesztő és téves módon tekerte meg a kormányom az asszisztens, amikor valamit sávnak vélt tévesen. Kb mintha megpadkáztam volna 70-nél, elég erős és hirtelen beavatkozás volt, a középső sávban a szentendrein, nem a sáv szélén hajtva... Ha akkor balesetet okozott volna ez, akkor én vagyok a felelős?

(amúgy később egy tükör nélkül sávváltani próbáló idiótától ugyanez megmentte a kocsit (egy horpadástól kb), rámhúzta a szomszéd sávból, amikor kb a holt terében voltam, és ez odébbrántotta picit, a sávon belül, tehát jól működni is tud... mindezt egyetlen úton belül. Alig vártam, hogy kiszálljak abból a fosból. Magától rángatja a kormányt, ráadásul billegett az a magas bódé mint az állat, nem volt élmény vezetni.)

Nagyon ijesztő volt vezetni. Agresszív és váratlan volt a beavatkozás, ösztönösen ellenkormányoztam, majdnem rosszabb lett mint ha nem lett volna... Én mondjuk SUV-ot vagy "CrossOver"-t nem vezettem korábban, de az, hogy ezen a tempón veszélyesnek érzem, az alapján nem is akarom.
Biztos ki lehet kapcsolni azt a ketyerét a kocsiban?!
 
  • Tetszik
Reactions: aquarell
Biztos ki lehet kapcsolni azt a ketyerét a kocsiban?!
Nem tudom, biztos. Én mentem a dolgomra, percdíjas alapon. Beültem, bekapcsoltam a kocsit (villany), nyugtáztam, hogy nem lesz range-anxietym (200k km vs. 20km ahova mennék), beállítottam a tükröket, üléseket, bluetooth, és mentem dolgomra. Egyrészt időre mentem, másrészt ne legyenek rossz alapértelmezések.