Közlekedés (infrastruktúra, vasút, autó-motor, elektromos járművek, ...)

Véletlenül eszembe jutott ez a program, ha vki szeretné kipróbálni milyen (részben) vasutasnak lenni hajrá :D



filemanager.php
 
Ha valaki nem értené a vezetéskultúra közötti különbséget
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Ez első értelmes hír abból az országból jó ideje. De ez s valódi szellemisége szerintem a jognak. Az kurvára nem baleset, ha valaki többszörös szabálysértés közben okoz bármit. Az igenis szándékos, mert a szabályokra szándékodan tesz.
 
Ez első értelmes hír abból az országból jó ideje. De ez s valódi szellemisége szerintem a jognak. Az kurvára nem baleset, ha valaki többszörös szabálysértés közben okoz bármit. Az igenis szándékos, mert a szabályokra szándékodan tes
Egy ideje Németországban is elszaporodtak a közúti racerek, idegbetegek, és erre pár éve lehetőség van közlekedési bűncselekményből súlyosabb alapra helyezni a dolgot. Nem ez az első ilyen ítélet. És gyanítom nem is az utolsó.
Ezt nagyon is jól csinálják.

Szerk: az indok minden esetben ugyanaz amit én szoktam írni: véletlenül nem lehet magasról szarni a szabályokra, és aki ezt beválalja válalta azt is, hogy nem rajta múlik, hogy megöl-e valakit.
 
Jól, értem, hogy ez a jövő?
Veszel egy méregdrága terméket, ami viszonylag szerény használat mellett is 3 év alatt elveszti értének a FELÉT?
Azért ez is közrejátszik az e-autók értékvesztésébe a Németeknél.

"a helyzet nem ennyire egyszerű. A nagyobb értékvesztést ugyanis a lap szerint elsősorban az okozza, hogy az új elektromos autókra nagy állami kedvezményeket lehet igénybe venni. Ezek nagyon lecsökkentik az új és a használt e-autók árkülönbségét, ami inkább az újak vásárlására ösztönöz, vagyis csökkenti a használtak iránti keresletet. A hatást pedig az is fokozza, hogy gyakran még az alig használt e-autókra is lehet támogatást kapni."

Kíváncsi vagyok meddig lesz ekkora állami dotáció az új e-autók vásárlásakor a németeknél.
 
Azért ez is közrejátszik az e-autók értékvesztésébe a Németeknél.

"a helyzet nem ennyire egyszerű. A nagyobb értékvesztést ugyanis a lap szerint elsősorban az okozza, hogy az új elektromos autókra nagy állami kedvezményeket lehet igénybe venni. Ezek nagyon lecsökkentik az új és a használt e-autók árkülönbségét, ami inkább az újak vásárlására ösztönöz, vagyis csökkenti a használtak iránti keresletet. A hatást pedig az is fokozza, hogy gyakran még az alig használt e-autókra is lehet támogatást kapni."

Kíváncsi vagyok meddig lesz ekkora állami dotáció az új e-autók vásárlásakor a németeknél.
És, hogy mikor fognak az e-autók terhei a benzines/ dizeles szintjère emelkedni. Mert, hogy az âllam nem tud bevételekröl lemondani, az nyilvânvaló.
 
Asszongya, hogy kiszabadult.


Még nem szabadult ki.


Ha az egér görgővel nagyítod, akkor kiderül, hogy számtalan hajó vár az áthaladásra.


Ezen több hajó adat van.

 
O miert nem? Legutobb is nagyon tanulságos dolgokat mondtál az F-35 kapcsan.
Ó kérlek világosíts fel minket...

A kreditpiaccal is nyomják az atmenetet, maskulonben soha az eletben nem lehetne elerni a kritikus tomeget, hiszen anelkul mindenki minimalisat fektetne be ill nem lenne Tesla S es hasonlokon kivuli ajanlat ($80k felett indulnanak.)
Azon persze lehet vitazni, hogy ez mennyire atgondolt taktikanak indult, de egy biztos, ennek kulcsjelentosege volt eddig is.
 
Drága öreg barátom, pontosan azért amit leírtál @molnibalage nak. Én nem fogok beleállni, de előtte meglengetted a vörös posztót.
Azon azért gondolkozz el, hogy a lóvasút villamos váltáshoz nem kellett állami támogatás.

Sőt, a villanyautók megjelenéséig, csak vészhelyzetben avatkozott be az állam, mint amikor a Trianon által megcsonkított vasutakat beolvasztotta a MÁV-ba...
Azon kivül maximum olyan adminisztrációs segítséget kaptak, mint a 2008-9 környékén a budapesti szmogriadó alatt a hibridek mentesültek a páros/páratlan kitiltás alól.