[BIZTPOL] Kína

 
Az a gond ezzel, hogy hagyományos vonattal is simán el lehet már érni a 400km/h-át....cserébe viszont a pálya megépítése sokkal-sokkal olcsóbb ráadásul más vonatok számára is használható
Viszont ez egy üzenet a világ számára a birodalom erejéről, ugyan az mint amit sokan a autókkal csinálnak, csak ez jóval praktikusabb farokméregetés. Egyébként olyan vonalból már több van nekik mint az egész világban összesen, az már túl szokványos :)
 
Bezzeg ha ezt most india mutatta volna!Akkor ment volna a "Na Kína meg még csak a hagyományost építgeti már vagy 15-20eve"
 
  • Tetszik
Reactions: endre
Bezzeg ha ezt most india mutatta volna!

Aztán a bezzeg india a korona vírus két új variánsán kívül nem sok mindent tudott felmutatni az utóbbi időben. :D
Én se értettem soha azokat a muksókat akik India felemelkedéséről hadoválnak. Elég ha az ember megnéz róluk egy random képet a google-ben és azonnal rájössz arra, hogy az nem civilizáció....
Ellenben a Spektrumon a Mérnöki csodák című műsorban kb. minden harmadik bemutatott csoda kínai.
Az indiaiak esetében meg az a csoda, hogy ennyi ésszel és igényességgel egyáltalán létezni képesek....
 
Aztán a bezzeg india a korona vírus két új variánsán kívül nem sok mindent tudott felmutatni az utóbbi időben. :D
Én se értettem soha azokat a muksókat akik India felemelkedéséről hadoválnak. Elég ha az ember megnéz róluk egy random képet a google-ben és azonnal rájössz arra, hogy az nem civilizáció....
Ellenben a Spektrumon a Mérnöki csodák című műsorban kb. minden harmadik bemutatott csoda kínai.
Az indiaiak esetében meg az a csoda, hogy ennyi ésszel és igényességgel egyáltalán létezni képesek....
Tömeg+tehetetlenségi erő. Az indiai civilizáció csak a felsőbb kasztokra érvényes. A páriákra és a sudrákra nem. Pedig ez a két legnépesebb kaszt. Csakhogy a hatalom a ksatria és a brámin kasztnál van. A kereskedőknél a pénz, de csak nehezen kúsznak feljebb. Kínában nincs ilyen, ott van a Párt és a többiek. Egész más, innen KKE-ből is.
 
Ha beválik és kiépül a gyártósor, akkor gondolom onnantól ez lesz az alap, mert Kínában a távolságok hatalmasak. Jellemző, hogy erre itt tipikusan az a válasz, hogy minek:
Az a gond ezzel, hogy hagyományos vonattal is simán el lehet már érni a 400km/h-át....cserébe viszont a pálya megépítése sokkal-sokkal olcsóbb ráadásul más vonatok számára is használható
Érted, lovaskocsival is simán el lehet érni az 50 km/h-át, cserébe viszont a lovaskocsi megépítése sokkal-sokkal olcsóbb mint a gépkocsié, ráadásul a lovak másra is használhatók... Na ezért megy le a nyugati civilizáció a vécén.
 
Ha beválik és kiépül a gyártósor, akkor gondolom onnantól ez lesz az alap, mert Kínában a távolságok hatalmasak. Jellemző, hogy erre itt tipikusan az a válasz, hogy minek:

Érted, lovaskocsival is simán el lehet érni az 50 km/h-át, cserébe viszont a lovaskocsi megépítése sokkal-sokkal olcsóbb mint a gépkocsié, ráadásul a lovak másra is használhatók... Na ezért megy le a nyugati civilizáció a vécén.

nem tudom a csökkenő határhaszon fogalmát ismered? mert az a válasz a kérdésedre...

másrészt a csúcs sebességet ne keverjük össze az átlag sebességgel...
 
Aztán a bezzeg india a korona vírus két új variánsán kívül nem sok mindent tudott felmutatni az utóbbi időben. :D
Én se értettem soha azokat a muksókat akik India felemelkedéséről hadoválnak. Elég ha az ember megnéz róluk egy random képet a google-ben és azonnal rájössz arra, hogy az nem civilizáció....
Ellenben a Spektrumon a Mérnöki csodák című műsorban kb. minden harmadik bemutatott csoda kínai.
Az indiaiak esetében meg az a csoda, hogy ennyi ésszel és igényességgel egyáltalán létezni képesek....
Bika "nép". Annak is a legeslegkényelmesebb verziója. (Most udvarias voltam. Olaszok azért nagyságrendekkel kevésbé kényelmesek, de azért ők is képesek egy zöldségesfurgonból 1 nap alatt kipakolni a benne hozott árut.)
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Hűha
Reactions: zeal
E58vv-6VUAI2UXC

Ezek közül a 4. azért érdekes, mert sokszor hozzák fel azt hogy a kínai vezetés retteg a városi lakosságtól, és mégis törekednek a városi népesség növelésére. A kettes pedig magáért beszél, nem semmi.

Mondjuk nincs olyan haladó ez az ötéves terv mint az alábbi nyugati mesterterv :D
E58wGS2VcAMhuqK
 
E58vv-6VUAI2UXC

Ezek közül a 4. azért érdekes, mert sokszor hozzák fel azt hogy a kínai vezetés retteg a városi lakosságtól, és mégis törekednek a városi népesség növelésére. A kettes pedig magáért beszél, nem semmi.

Mondjuk nincs olyan haladó ez az ötéves terv mint az alábbi nyugati mesterterv :D
E58wGS2VcAMhuqK

Miért rettegnének a városi lakosságtól? Nincs még egy olyan könnyen ellenőrzés és megfigyelés alatt tartható - és kiszolgáltatott! - lakosság típus, mint a városi.