1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Allesmor Obranna's Recent Activity

  1. Allesmor Obranna replied to the thread Antonov AN-188.

    Hülye kérdés. Az elmúlt öt évben az ukránok háborúzgattak, nem repülőket terveztek. Az lenne a csoda, ha ebből a gépből lenne még valami.

    2020. május 29. at 08:59
  2. Allesmor Obranna replied to the thread Airbus A400M Atlas.

    A koaxiális légcsavar milyen akadályt gördít ezek az igények elé? Az F-35B nem Falkland miatt kellett az angoloknak. Falkland miatt...

    2020. május 29. at 08:55
  3. Allesmor Obranna replied to the thread Airbus A400M Atlas.

    Én most már nem fogok hallgatni csakazért sem a józan szóra. Az A400M-nek koaxiális légcsavarokkal kell repülnie. Ez nálam bekattant és...

    2020. május 29. at 01:04
  4. Allesmor Obranna replied to the thread Airbus A400M Atlas.

    Kiváló. De gondolom érted, hogy a megmérnökölt PR-bullshit és a valós előnyökkel járó kilakítás között azért van különbség. Az A400M...

    2020. május 29. at 00:06
  5. Allesmor Obranna replied to the thread McDonell Douglas/Boeing F-15 Eagle.

    Ez oké, erre gondoltam én is, csak abból indultam ki, hogy ezzel az állványos módszerrel eleve "orbitálisan nagy" RCS értékű sárkányokat...

    2020. május 28. at 22:43
  6. Allesmor Obranna replied to the thread Airbus A400M Atlas.

    Mert olyan is van, hogy meghibásodás. No, meg a hajtóművek differenciált teljesítményvezérlésével is lehetne hatótávot növelni. Ezért...

    2020. május 28. at 22:24
  7. Allesmor Obranna replied to the thread Airbus A400M Atlas.

    Ez a gyönyörű DBE hatás csak addig él, amíg szárnyanként mind a két légcsavar azonos fordulaton és lapátszöggel forog. Egyhajtóműves...

    2020. május 28. at 20:35
  8. Allesmor Obranna replied to the thread Űrkutatás.

    Csütörtök van...

    2020. május 28. at 19:50
  9. Allesmor Obranna replied to the thread Airbus A400M Atlas.

    Ne vadulj, ne vadulj! Egyelőre egy normális szállítógépet kéne csinálni ebből az elbaltázott konstrukcióból, nem csapásmérőt.

    2020. május 28. at 17:36
  10. Allesmor Obranna replied to the thread Airbus A400M Atlas.

    Ez most egy bullshit. De veretes. A propwash hatás, az szimpla légcsavaroknál egy, a vonóerő eredőjére nézve káros hatás. A forgó...

    2020. május 28. at 17:07
  11. Allesmor Obranna replied to the thread Airbus A400M Atlas.

    Mivel vannak/voltak ilyen irányú tervek, ezért én bizakodó vagyok. Azért az beszédes, hogy az An-22-es 4x 15000 lóerővel, lényegesen...

    2020. május 28. at 15:41
  12. Allesmor Obranna replied to the thread Airbus A400M Atlas.

    Ennek a gépnek kéne egy jó kis koax légcsavarpár minden hajtóművére. 37 helyett rögtön elvinne vagy 45 tonnát és a hangja is vagányabb...

    2020. május 28. at 13:17
  13. Allesmor Obranna replied to the thread Szuhoj Szu-27, -30, -33, -35 "Flanker".

    Vitalij-t írtam Vaszilij helyett. Másik keresztnév.

    2020. május 28. at 12:13
  14. Allesmor Obranna replied to the thread McDonell Douglas/Boeing F-15 Eagle.

    Szerintem itt nem az RCS értéket mérik, hanem a függesztett zavarórendszer és a besugárzásjelző rendszer működését tesztelik. Különféle...

    2020. május 28. at 11:37
  15. Allesmor Obranna replied to the thread Szuhoj Szu-27, -30, -33, -35 "Flanker".

    És még a nevét is rosszul írtam. :(

    2020. május 28. at 11:30