Recent Content by szerelgeto

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  1. S

    T-54/55

    Szia, azt tudom, hogy a HK bika nem volt képes a torony levételére nem bírta el az emelője, erre a műhely főnökünk nyomatékosan felhívta a figyelmünk. Aki éveken keresztül részt vett a HK -s Bakony túrákon, ahogy Ő nevezte, a kora ellenére csak főtörzs volt(Ő mondta, inkább legyek jóban a...
  2. S

    T-54/55

    Szia, nekünk úgy mondták, hogy a motor kb 900 kg, váltó 200-300 kg ezeket főleg a váltót sokszor kiemeltük pl. fékszalag, kuplung csere okán, egy kb 1 tonnás "flasencug" segítségével (láncos emelő) a motor egyszer került ki egy gépből ketten húztuk az emelő láncát. A többi részről nincs infóm...
  3. S

    T-54/55

    Szia, tarcsisként jártam a magyar bakonysárkányi lőszerraktárban, Urallal mentünk a föld alá a raktárba ott megbírtam fordulni y ban a rakodáshoz, ott mondta a raktáros, hogy a "túloldalon, az orosz raktár még nagyobb " vagyis hihető lehet a sztori, esetleg mivel nincs messze és az orosz nem...
  4. S

    T-54/55

    Bocs fiúk én új vagyok itt, de láttam 85 tavaszán a helyi vasút állomáson (Kecel) az oroszokat így kivagonírozni, hogy két kocsi mellément a vágánynak. Később 89-90 Kalocsa miskei úti laktanya másfél évig HK javító voltam, Nem messze Csornán (Csornapuszta) 2 vizalatti átkelést csináltunk a...