Gondolom Zalaegerszegen nem lehetne egy ilyen filmet forgatni, mert ugye minden is titkos. Mármint hazai stáb nem forgathatna,arra gondoltam.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Ez a film részben a zalai gyárban készült.
Zalaegerszeg
Automatizált raktár, logisztika









Leragasztják a telefonod kameráit ha bemesz....

Kielben meg unterlüssben meg simán viheted
Sztem ez attól függ, melyik területre mész. Az autógyárakban az előszériás területeken külön engedélyhez kötött beléptetés van és vagy leragasztják a telefonod, vagy le kell kívül egy széfben tenned. Nemcsak itthon Németországban is, ők hozták be hozzánk ezt a rendszert.
Aztán ki, mikor, mennyire ellenőrzi más téma, de simán szóbeli lebaxás, fegyelmi, vagy kitiltás is járhat érte.
 
Ez a film részben a zalai gyárban készült.


Sztem ez attól függ, melyik területre mész. Az autógyárakban az előszériás területeken külön engedélyhez kötött beléptetés van és vagy leragasztják a telefonod, vagy le kell kívül egy széfben tenned. Nemcsak itthon Németországban is, ők hozták be hozzánk ezt a rendszert.
Aztán ki, mikor, mennyire ellenőrzi más téma, de simán szóbeli lebaxás, fegyelmi, vagy kitiltás is járhat érte.
A főbejáraton való behaladáskor a portán leragasztják vagy ott kell hagynod :D Nem beljebb hanem egyből.
A német üzemekben a prototípusok építő műhelyeibe bevihetted csak mondták, hogy ne fotózz légyszi. KMW dettó.
 
Ez a film részben a zalai gyárban készült.


Sztem ez attól függ, melyik területre mész. Az autógyárakban az előszériás területeken külön engedélyhez kötött beléptetés van és vagy leragasztják a telefonod, vagy le kell kívül egy széfben tenned. Nemcsak itthon Németországban is, ők hozták be hozzánk ezt a rendszert.
Aztán ki, mikor, mennyire ellenőrzi más téma, de simán szóbeli lebaxás, fegyelmi, vagy kitiltás is járhat érte.
Neméppen.Voltam nyugaton,németbe is autógyárban is,hadiüzemben is-és nem ragasztanak le semmit.Ha nincs meg a belépési engedélyed,nem engednek be.De ha megvan az engedélyed,akkor nem ragaszgatnak,vesznek el semmit.
Nálunk van ez a ragasztási mánia.
 
Neméppen.Voltam nyugaton,németbe is autógyárban is,hadiüzemben is-és nem ragasztanak le semmit.Ha nincs meg a belépési engedélyed,nem engednek be.De ha megvan az engedélyed,akkor nem ragaszgatnak,vesznek el semmit.
Nálunk van ez a ragasztási mánia.
Attól függ hol voltál.
Ahol én dolgozotam kívül volt széf ahol le kellett tenni vagy matrica.Ellenőrzés hanyag volt. De amikor a német főnök elkapta egy magyar kollégámat privát telefonnal, simán letiltatta onnan a kártyáját.
 
Sztem ez attól függ, melyik területre mész. Az autógyárakban az előszériás területeken külön engedélyhez kötött beléptetés van és vagy leragasztják a telefonod, vagy le kell kívül egy széfben tenned. Nemcsak itthon Németországban is,
Ahol még èn voltam ott elmèletben működik.

Szólnak ne fotózz.
Ennyi.
Ki volt rakva tábla.

Csak akinek engedèlye van az mehet be....
Na meg a kamionsofőrök. :D
Meg aki èppen arra jár ès besètál valamelyik nyitott ajtón.:cool:

A prototípusokat fèltik.:rolleyes:
Aztán a selejtet kiviszi a buchl ès kiborítja a telephelyèn. Mindenki láthatja a nagy titkokat.

Kint nèmetben meg nem is nèztèk, kèrdeztek semmit.


De úgy látom itt nekem más gondolatmenetet van.
Èn azt tartanám optimálisnak, ha ilyen mit/hogy gyártunk videók nem kèszülnènek ilyen szintű technikáról.
Szerintem az a normális, hogy leragasztják a kamerát.
De ha utána meg mutogatják a gyárat, akkor tök fölösleges.

Ráadásul ha valaki nagyon akar, úgyis megoldja hogy csináljon felvètelt.
 
Na meg a kamionsofőrök. :D
Érzékeny helyekre a kamionsoförnek is rendelkeznie kell a megfelelő biztonsági minősitéssel.
Nekem agusztusban lejárt az a EU/NATO biztonsági igazolványom,amivel beengedtek lényegében akárhova (na azért nem teljesen,de majdnem).És mivel már nem olyan cégnél dolgozom,ahol szükségem lenne rá,nem hosszabbitottam meg.
Most nem engednének be olyan helyekre,ahova régen igen
 
Érzékeny helyekre a kamionsoförnek is rendelkeznie kell a megfelelő biztonsági minősitéssel.
Nekem agusztusban lejárt az a EU/NATO biztonsági igazolványom,amivel beengedtek lényegében akárhova (na azért nem teljesen,de majdnem).És mivel már nem olyan cégnél dolgozom,ahol szükségem lenne rá,nem hosszabbitottam meg.
Most nem engednének be olyan helyekre,ahova régen igen
Nem is ilyen szintre gondolok.

De nálunk is mert kis szèria prototípusok voltak, ezèrt elvileg csak az èpületben dolgozóknak volt engedèly a kártyájára.
Meg persze pár kiválasztottnak.

De amikor jött a kamion ès ott várakozott, simán beengedtèk a mosdóba, vagy autómatákhoz a raktárosok.
Főleg mert ők is külsős cèg dolgozói voltak. Kb leszarták.
 
A főbejáraton való behaladáskor a portán leragasztják vagy ott kell hagynod :D Nem beljebb hanem egyből.
A német üzemekben a prototípusok építő műhelyeibe bevihetted csak mondták, hogy ne fotózz légyszi. KMW dettó.
Az SDI kapujában is leragasztják a telefonod. Meg fém detektoros kapun ellenőrzik, hogy nehogy be vagy ki vigyél bármilyen adattárolót. Nem csak magyar sajátosság ez.
 
  • Tetszik
Reactions: Kim Philby and enzo
Az SDI kapujában is leragasztják a telefonod. Meg fém detektoros kapun ellenőrzik, hogy nehogy be vagy ki vigyél bármilyen adattárolót. Nem csak magyar sajátosság ez.
Az RM nèl nem àltalános úgy hogy voltam jópár üzemükben és a magyar dolgozók szerint is a teljes vàllalatcsoportnàl itt a legszigorúbb.
 
Sztem ez attól függ, melyik területre mész. Az autógyárakban az előszériás területeken külön engedélyhez kötött beléptetés van és vagy leragasztják a telefonod,

Általában az autóiparban, gyárban, kiraknak egy táblát, hogy fotózni, filmezni, tilos. Nagyjából ennyi, de nem vesznek el semmit. Amennyiben beengednek egy gyárba, nem kutatnak át. Bár ha nincs ott dolgod, úgysem engednek be. A dolgozókat azért szokták baxtatni, hogy ne legyen náluk telefon, hogy munkaidőben ne azzal foglalkozzanak.
 
  • Tetszik
Reactions: Negan
Általában az autóiparban, gyárban, kiraknak egy táblát, hogy fotózni, filmezni, tilos. Nagyjából ennyi, de nem vesznek el semmit. Amennyiben beengednek egy gyárba, nem kutatnak át. Bár ha nincs ott dolgod, úgysem engednek be. A dolgozókat azért szokták baxtatni, hogy ne legyen náluk telefon, hogy munkaidőben ne azzal foglalkozzanak.
TISAX előírás, hogy nem szabad fényképet csinálni. Persze a nincs előírva, hogy ezt a cég hogyan tartatja be, pl. kamera leragasztás, telefon elzárás, vagy csak egy sima figyelmeztető tábla. A VW megköveteli a beszállítóktól hogy megfeleljenek a TIXAS előírásoknak, innentől meg mindenki úgy értelmezi ahogy akarja, vagy ahogy az auditorok ajánlják.
 
  • Tetszik
Reactions: Loken and enzo
Általában az autóiparban, gyárban, kiraknak egy táblát, hogy fotózni, filmezni, tilos. Nagyjából ennyi, de nem vesznek el semmit. Amennyiben beengednek egy gyárba, nem kutatnak át. Bár ha nincs ott dolgod, úgysem engednek be. A dolgozókat azért szokták baxtatni, hogy ne legyen náluk telefon, hogy munkaidőben ne azzal foglalkozzanak.
Tesóm angliában tesztel prototípusokat, telefon, okos óra leadás van egyből.
 

A Rheinmetall modern védelmi ipari fejlesztési és mérnöki központot létesít Zalaegerszegen nagyjából 3,7 milliárd forintos beruházással, nyolcvan, magas képzettséget igénylő munkahelyet teremtve - jelentette be Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszter pénteken a helyszínen.

A minisztérium közleménye szerint a tárcavezető a Rheinmetall új beruházásának bejelentésén arról számolt be, hogy a német vállalat egy védelmi ipari központot hoz létre a városban 3,7 milliárd forint értékben, amihez a kormány 560 millió forint támogatást nyújt, így segítve elő nyolcvan munkahely létrejöttét.

Beszédében tudatta, hogy ezen új létesítmény

a katonai járművekkel kapcsolatos fejlesztési és mérnöki tevékenységeket fogja ellátni.

Hangsúlyozta, hogy a hadiipar a legmodernebb iparág, itt igazi csúcstechnológiát kell használni, ezáltal az ágazat jelenléte a teljes magyar gazdaság számára megteremti az átfogó modernizáció lehetőségét, hiszen számos elektronikai, fémipari, vegyipari beszállítóra is szükség van.
 

Paul Walf, a Rheinmetall Hungary Zrt. vezérigazgatója felidézte, hogy a német védelmi ipari vállalat 2020-ban kezdte meg zöldmezős beruházását Zalaegerszegen. A most bejelentett beruházás mintegy 50 százalékkal növeli a gyár fejlesztési, mérnöki és tesztelési kapacitását.

A zalaegerszegi gyár a jövőben magyar részvétellel fejleszti majd a Lynx páncélozott jármű új változatait, a helyi mérnökcsapat pedig részt vesz a Panther KF51 harckocsi fejlesztésében is.
Paul Walf kifejtette, hogy az új központ szakértői szorosan együttműködnek majd német kollégáikkal a tankok fejlesztésében.

A vezérigazgató a Hungary Todaynek kiemelte a Rheinmetall gyár és hét magyar egyetem közötti partnerségeket, a legszorosabb együttműködés a győri Széchenyi István Egyetemmel és a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetemmel (BME) valósul meg.

Kérdésünkre válaszolva a vezérigazgató rámutatott, hogy a Rheinmetall magyar fióktelepe 2029-ig tervezi leszállítani a Magyar Honvédség által megrendelt 218 gyalogos harcjárműből a 172-t.
 
Hangsúlyozta, hogy a hadiipar a legmodernebb iparág, itt igazi csúcstechnológiát kell használni, ezáltal az ágazat jelenléte a teljes magyar gazdaság számára megteremti az átfogó modernizáció lehetőségét, hiszen számos elektronikai, fémipari, vegyipari beszállítóra is szükség van.
Ezekből a megfelelő színvonalú beszállítókból ippeg nincs sok (hogy finoman mondjam). :(
A zalaegerszegi gyár a jövőben magyar részvétellel fejleszti majd a Lynx páncélozott jármű új változatait, a helyi mérnökcsapat pedig részt vesz a Panther KF51 harckocsi fejlesztésében is.
Paul Walf kifejtette, hogy az új központ szakértői szorosan együttműködnek majd német kollégáikkal a tankok fejlesztésében.
Azért messze van az a Párduc, amit magyar mérnökök terveznek, de legalább (el)tanulunk tőlük.:)
A vezérigazgató a Hungary Todaynek kiemelte a Rheinmetall gyár és hét magyar egyetem közötti partnerségeket, a legszorosabb együttműködés a győri Széchenyi István Egyetemmel és a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetemmel (BME) valósul meg.
Kíváncsi lennék, mi az együttműködés tárgya, és milyen tanszékek vesznek részt benne.
Kérdésünkre válaszolva a vezérigazgató rámutatott, hogy a Rheinmetall magyar fióktelepe 2029-ig tervezi leszállítani a Magyar Honvédség által megrendelt 218 gyalogos harcjárműből a 172-t.
Remélem később lesz még azért több is.... ;)
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed and enzo