A Stadler szolnoki üzemében ünnepélyes keretek között leleplezték a GYSEV FLIRT InterCity motorvonat-flottájának első festett kocsiszekrényét.
A GYSEV megrendelésére készülő 11 új, kétáramnemű InterCity FLIRT motorvonat kocsiszekrényeit magyar szakemberek gyártják Szolnokon.
A járművek 2027 év végétől folyamatosan állnak majd forgalomba a Sopron-Budapest és Szombathely-Budapest viszonylatokon, a teljes flotta pedig 2028 elejére készül el. Az ötrészes, kétáramnemű járművek nemcsak Magyarországon, hanem Ausztriában is képesek lesznek a közlekedésre.
www2.gysev.hu
A Stadler szolnoki kocsiszekrény üzeme 2025 januárjában ünnepelte fennállásának 15. évfordulóját. Az elmúlt másfél évtized alatt a Stadler folyamatos beruházásokkal, fejlesztésekkel és új munkahelyek teremtésével Közép- és Kelet-Európa legnagyobb kocsiszekrénygyártó üzemévé fejlesztette szolnoki telephelyét, amely eddig több mint 6000 kocsiszekrényt állított elő, 14 ország vasúthálózataira.
A GYSEV megrendelésére készülő 11 új, kétáramnemű InterCity FLIRT motorvonat kocsiszekrényeit magyar szakemberek gyártják Szolnokon.
A járművek 2027 év végétől folyamatosan állnak majd forgalomba a Sopron-Budapest és Szombathely-Budapest viszonylatokon, a teljes flotta pedig 2028 elejére készül el. Az ötrészes, kétáramnemű járművek nemcsak Magyarországon, hanem Ausztriában is képesek lesznek a közlekedésre.
Leleplezték a GYSEV új InterCity-motorvonatainak első festett kocsiszekrényét | Győr-Sopron-Ebenfurti Vasút Zártkörűen Működő Részvénytársaság
Új fejezet kezdődik a magyar vasúti járműgyártás történetében: a Stadler szolnoki üzemében ünnepélyes keretek között leleplezték a GYSEV FLIRT InterCity motorvonat-flottájának első festett kocsiszekrényét. A projekt 30 év után az első InterCity-motorvonat beszerzés Magyarországon, amelynek...
A Stadler szolnoki kocsiszekrény üzeme 2025 januárjában ünnepelte fennállásának 15. évfordulóját. Az elmúlt másfél évtized alatt a Stadler folyamatos beruházásokkal, fejlesztésekkel és új munkahelyek teremtésével Közép- és Kelet-Európa legnagyobb kocsiszekrénygyártó üzemévé fejlesztette szolnoki telephelyét, amely eddig több mint 6000 kocsiszekrényt állított elő, 14 ország vasúthálózataira.

