Egyik nap gripent vezetsz, másnap ülsz az őrtoronyban.századosi rangig minden katonának részt kell vennie az őrségben.
Teljesen elvesztettem a fonalat, a sztoriban.

Egyik nap gripent vezetsz, másnap ülsz az őrtoronyban.századosi rangig minden katonának részt kell vennie az őrségben.

Az a lényeg, hogy úgy tűnjön, mintha csinálnának valamit...Egyik nap gripent vezetsz, másnap ülsz az őrtoronyban.
Teljesen elvesztettem a fonalat, a sztoriban.![]()
Mèg ha úgy tünne.a lényeg, hogy úgy tűnjön


Nevetséges! Egy vszeg tobb eves lopast ezzel elfedni. Egy ilyen intézkedés minden csak nem hatekony. Olyan mikor a azolnoki katonazenekart es a kecsoi muszakiakat vezenyeltek a deli kerites melle. A szakertelem 0, de a bosszu es marhasag a köbön.Rendkívüli intézkedéseket hoztak a MiG vadászgépekből ellopott alkatrészek miatt
A szolnoki és a kecskeméti katonai bázison is kivágták a bozótot a kerítés több méteres körzetében. A növényirtásról külön egység gondoskodik. A jövőben kicserélhetik a rosszabb állapotú kerítéseket, ahová kamerákat telepíthetnek. Emellett a honvédelmi tárca elrendelte, hogy századosi rangig minden katonának részt kell vennie az őrségben. Pintér Ferenc biztonságpolitikai szakértő szerint „fedősztori” lehet a lopás, mivel az alkatrészek évekkel ezelőtt elkelhettek.
A szolnoki légibázis védelmében is kemény intézkedések történtek azt követően, hogy Kecskeméten alkatrészeket loptak el az ott tárolt MiG 29-es vadászgépekből – számolt be róla a Szabad Európa.
A lap tudósítói azt fedezték fel, hogy a Rákóczifalva határában található kerítés mintegy öt méteres sávjában kiirtották a bozótot. A portál szerint a kerítés karbantartására nem fordítottak elegendő figyelmet az elmúlt években. A növényektől a nem lehetett látni a drótkerítést.
Úgy tudják, Szolnokon és Kecskeméten is külön egység gondoskodik a növényzet kivágásán. Hozzátették, a jövőben kicserélhetik a rosszabb állapotú drótkerítéseket, valamint megfigyelő kamerákat szerelnek fel. Felvetődött, hogy drónokkal is figyelhetik a kerítéseket.
Emellett a lap forrásai szerint elrendelték, hogy a századosi rangig minden katonának részt kell vennie az őrségben, ami eddig példa nélküli.
A minisztérium nem adott bővebb tájékoztatást a lapnak, mivel vizsgálatok folynak az ügyben.
Pintér Ferenc biztonságpolitikai szakértő a Klikk TV-ben mondta el, hogy „fedősztori” lehet a lopás, az alkatrészek évekkel ezelőtt elkelhettek, vagy ezt kiszivárogtatta valaki a honvédségből. Nemrég a Blikk írt arról, hogy az érintett katonai reptéren dolgozók közül kikerülő tolvajok lophatták el a bázison tárolt MiG–29-esek alkatrészeit.
A Klikk TV Mélyvíz című adásában Pintér Ferenc Ruszin-Szendi Romulusz felelősségéről, a 2022-es légtérsértő drónokról, a katonák tömeges elbocsátásáról, valamint a Gripen vs. MiG döntések következményeiről is beszélt.
:
A BTR szerbeknek se penzugyi vagy gazdasagi okok miatt tortent. Egyik eseten se tetel. Ez politika volt hasonloan mint a TEK Dodik mento gyakorlata vagy Gracy atadasa.. es lehet hogy a szerbeknek mentek allami titkosszolgálati modszetekkel a MIG lokator alkatrészek is.
Arról már több helyen azt írták hogy kamu.hogy valakik átvágták a kerítést és ellopták?
A Magyar Légierő Gripenje Svédországból hazafelé a kecskeméti rossz idő miatt végül Budapesten szállt le...
A fotók alapján a 35-ös gép jött haza Svédországból.
"Hivatalosan legalább 500 méter látótávolság kell egy repülő biztonságos landolásához. A Gripen tapasztalt pilótájával a fedélzetén amíg tudott, időzött Kecskemét fölött, de 100 méternél is kevesebb volt a látótávolság, és ez nem javult. Végül az a megoldás született, hogy a gép Ferihegyen szállt le."Nesze neked 'minden időjárási körülmények között'-i üzemeltetés
jó, de minek kockáztatni egy 100 millió dolláros gépet? (30 milliárd Ft, hihetetlen)Nesze neked 'minden időjárási körülmények között'-i üzemeltetés
Ez olyan dolog, hogy bírja a jégesőt is a technika, de mégis inkább tartsuk már garázsban...Nesze neked 'minden időjárási körülmények között'-i üzemeltetés
"Hivatalosan legalább 500 méter látótávolság kell egy repülő biztonságos landolásához. A Gripen tapasztalt pilótájával a fedélzetén amíg tudott, időzött Kecskemét fölött, de 100 méternél is kevesebb volt a látótávolság, és ez nem javult. Végül az a megoldás született, hogy a gép Ferihegyen szállt le."
Ott mondjuk máshova necces lett volna leszállni.
Egy ilyen leszálláshoz három dolognak együttesen kell megfelelő képességgel/jogosultsággal rendelkezni: a repülőgépnek, a pilótának és a reptérnek. És akkor mehet a műszeres leszállás.
Nincs is itt semmi látnivaló.Itt kicsit részletesebben írják:
A miniszter elítélte a kecskeméti MiG-alkatrész-rablást. Elmondta, hogy a rendőrség nyomoz, a honvédség házon belül pedig 10 fegyelmi eljárást indított, melyből a máig lezárt nyolc elmarasztalással végződött. Hozzátette: a roncsok nem a Magyar Honvédség tulajdonában álltak, csak a területén, és amúgy sem vittek el semmi fontosat.
Honvedelem.hu:
A kecskeméti MiG–29-es ügy kapcsán leszögezte: egy modern hadseregben ilyen esemény nem történhet meg. Az alkatrészek ügyében a rendőrség vizsgálódik, a szolgálati mulasztások miatt tíz személlyel szemben indult fegyelmi eljárás, amelyek közül nyolc elmarasztalással már lezárult. Az eset a magyar emberek biztonságát nem érintette, a bázis védelmét megerősítették.
Sziasztok,
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..