Svéd tengeralatjárók (Gotland / Västergötland / Södermanland / Archer osztály)

<p class="new-blogpost-comment-notice">Komment ehhez a hírhez: Harcra kész az RSS Swordsman
Szia LJ

Tudod a tengereken ritkan van terero ;-)

Amugy a Szingapuriaiaknak van mit felteniuk mert a terseg sot a vilag egyik legmeghatarozobb gazdasagi penzugyi kozpontja aminek "elestevel" vagy ellehetetlenulesevel ertelem szeruen a kinaiak vennek at ezt a poziciot.
Emelett Szingapur a kelet Gibraltarja. Olyan elhelyzkedese van ami altal gyakorlatilag uralja a a terseg osszes tengeri forgalmat es ez szinten csiphati masok szemet.

Ami erdekesse teszi a dolgot hogy igen igen jelentos meghatarozo a kinai kissebbseg aranya szingapurban es eszuk agaban sincs a nagy kinanak behodolni.


Amugy amig egy tengeralalatjaro kultra kialakul az bizony sok penz es evekbe telik.
 
<a title="Profile" rel="nofollow">Kuruc71</a>

 

Nem meginni hajózni kell a vízen :)
 
na...a német tengeralattjáróipar annyi megrendelést kapott, elvive a kuncsaftokat másoktól hogy pld a svéd tengeralattjárógyártás komoly bajba került:
http://www.thelocal.se/20131015/50812
 
Ha jol tudom a tulajdonosi hatter ugyan az. ( nem vagyok biztos benne ) Az az a nemetek tulajdonoljak a Sved gyarat, es ott retegmodelleket akarnak gyartani. Jelenleg a felfuto erdeklodes melett a nemeteknek minden kapacitasra szukseguk van lesz.

Raadasul a svedek is sajat tengot akarnak azt is le kell gyartani valahol szoval szerintem nem olyan rossz a helyzet.

Mas erdekesseg. Anno mikor a svedek megnyertek a Collins class ausztral tengo projektjet az elsot ok magul gyartottak le ( szerzodes szerint ) svedorszagban. Ez lett a nevado egyseg. A tobbi 5 ot meg Au ban gyartottak le. Ami meglepetes volt hogy a sved tengo heggesztesi es szerelesi munkai voltak a legroszabbak annyira hogy szekciokat kelett ujrahegeszteni.

Ha mas minoseg. Meglepett es nem kicsit hogy a mostani nagy flottamustra alatt a hegesztesi munkak minosegi sorrendje a kovetkezo volt a legjobbal kezdve.

Holland-Ausztral
USA
Francia-Brit
.
.
.
.
.
.India

Az az Ausztral hegesztes es egyebb femmunkak a holland melett kimagaslott a tobbi kozul.
 
Szerintem a huzavona abbol fakad hogy a sved K+F kapacitast nagyon leepitettek az az attol fugg a sved gyar amit a nemetek adnak neki gyartani onalloan nem tudnak piacra lepni .
Ebbol kifolyolag valoban oda a fuggetlenseg ( akkor nem sirtak mikor a zsetont megkaptak ??? ) de a gyartokapacitasra tovabbra is szukseg van plane most.

Sajat K+F reszleg nelkul persze a prosperitasnak igen csak szuk resze jut nekik.
 
Külön topikot szerintem nem ér. Egy svéd Gotland-osztályú DE tengeralattjáró. Érdekesek a dobozok az orron, a szonárhoz tartoznak?

EKJL-Q4WwAAt-HM
 
Saab launches HMS Halland submarine after mid-life upgrade...

HMS Halland is the third and final submarine in the Gotland class to undergo the upgrade, which includes new technologies and systems of the same type that will be used in upcoming Blekingeclass submarines.

20250214-en-4989577-1.jpg


To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Saab launches HMS Halland submarine after mid-life upgrade...

HMS Halland is the third and final submarine in the Gotland class to undergo the upgrade, which includes new technologies and systems of the same type that will be used in upcoming Blekingeclass submarines.

20250214-en-4989577-1.jpg


To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: Chima3ra and fip7