MiG-29 / MiG-35 Fulcrum (Mikojan-Gurjevics)

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

  • Az elmúlt évek tapasztalatai alapján, és a kialakult helyzet kapcsán szeretnénk elkerülni a (többek között az ukrán topikban is tapasztalható) információs zajt, amit részben a hazai sajtóorgánumok hozzá nem értő cikkei által okozott visszhang gerjeszt. Mivel kizárható, hogy a hazai sajtó, vagy mainstream szakértők többletinformációval rendelkezzenek a fórumhoz képest a Wagner katonai magánvállalat oroszországi műveletével kapcsolatban, így kiegészítő szabály lép érvénybe a topik színvonalának megőrzése, javítása érdekében:

    • a magyar orgánumok, közösségi média oldalak, egyéb felületek hírei és elemzései (beleértve az utóbbi időkben elhíresült szakértőket is) nem támogatottak, kérjük kerülésüket.
    • a külföldi fősodratú elemzések, hírek közül az új információt nem hordozók szintén kerülendők

    Ezen tartalmak az oldal tulajdonosának és moderátorainak belátása szerint egyéb szabálysértés hiányában is törölhetők, a törlés minden esetben (az erőforrások megőrzése érdekében) külön indoklás nélkül történik.

    Preferáltak az elsődleges és másodlagos források, pl. a résztvevő felekhez köthető Telegram chat-ek, illetve az ezeket közvetlenül szemléző szakmai felületek, felhasználók.

Pocok75

Well-Known Member
2010. április 19.
2 816
2 512
113
A túlnyomás a kabinban biztos kicsit nagyobbra sikerült a kelleténél és felfújta a kabintetőt! Vagy sok volt a bab!! :D :D
 

boki

Well-Known Member
2012. május 18.
47 726
80 534
113
http://www.jetfly.hu/legierok/a-fecskek-koteleke-a-mig-35-osre-valt

Furcsa. Még jóformán gyártásban sincs, de már megkapja a demo csapat. Ez volt anno a Szu-30/35Sz-el is, de azért csak betartották a normális utat.
Ha a MiG-35-öst egyátalán rendszeresítik az orosz légierőben, a Sztrizsi akkor is csak az utolsó lesz a sorban.

Ja, még a MiG-35 prezentáción nyilatkozta Rogozin hogy MiG-35-be ulnek át a fecskék. 2020-ig biztos gyártanak még gépeket. Viszont azt csiripelik a madarak, hogy beolvasztják az RSzK MiG-et a Szuhoj alá 2018-2019 folyamán.Kevés a gyengi , mindenhol optimalizálnak ahol tudnak.
 

Allesmor Obranna

Well-Known Member
2010. április 30.
13 083
60 162
113
Várható és logikus lépés. Sokat kritizáltam (én a foteltudós) a felemás módon megvalósult UAC kooperációt, de mára már látom, hogy mind az UAC, mind pedig az UEC elkezdett szépen azzá alakulni, aminek lennie kell. A szovjet hadi és repülőipari hagyatékot nem egyszerű átformálni a jelenkori gazdasági viszonyok szerint.
Az elmúlt tíz év tapasztalata mutatja, hogy mind Oroszországnak, mind pedig a potenciális vevőkörnek a bejáratott Szuhoj termékek és a három hozzájuk tartózó gyár produktumai kellenek. A nagy gépek közül az Aviasztar Il-76-os és An-124-es programja tartható életben, míg a Tupoljevnek nem marad más, mint a három Tupoljev bombázó továbbfejlesztése, karbantartása. A Jakovlev mára lényegében beszorult az Irkut gyárába, de ott viszont - nyugodtan kijelenthetjük - kiválóan teljesít. A Berijev szintén.
A helikoptereknél valamivel jobb a helyzet, mert mind a Mil, mind pedig a Kamov képes kényelmesen egymás mellett élve olyan gépeket gyártani, amelyekre stabilan van igény.
 

borisz

Well-Known Member
2012. május 25.
8 075
10 695
113
Várható és logikus lépés. Sokat kritizáltam (én a foteltudós) a felemás módon megvalósult UAC kooperációt, de mára már látom, hogy mind az UAC, mind pedig az UEC elkezdett szépen azzá alakulni, aminek lennie kell. A szovjet hadi és repülőipari hagyatékot nem egyszerű átformálni a jelenkori gazdasági viszonyok szerint.
Az elmúlt tíz év tapasztalata mutatja, hogy mind Oroszországnak, mind pedig a potenciális vevőkörnek a bejáratott Szuhoj termékek és a három hozzájuk tartózó gyár produktumai kellenek. A nagy gépek közül az Aviasztar Il-76-os és An-124-es programja tartható életben, míg a Tupoljevnek nem marad más, mint a három Tupoljev bombázó továbbfejlesztése, karbantartása. A Jakovlev mára lényegében beszorult az Irkut gyárába, de ott viszont - nyugodtan kijelenthetjük - kiválóan teljesít. A Berijev szintén.
A helikoptereknél valamivel jobb a helyzet, mert mind a Mil, mind pedig a Kamov képes kényelmesen egymás mellett élve olyan gépeket gyártani, amelyekre stabilan van igény.

Mondjuk én stabilan nem értem, hogy miért van három harci helikopter típus párhuzamosan.
 

boki

Well-Known Member
2012. május 18.
47 726
80 534
113
Első egyiptomi MiG-29M (együléses)

4nCtv5zKR6E.jpg