Szu-57 / Su-57 Felon / PAK-FA (T-50) / FGFA (Szuhoj, Oroszország)

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

  • Az elmúlt évek tapasztalatai alapján, és a kialakult helyzet kapcsán szeretnénk elkerülni a (többek között az ukrán topikban is tapasztalható) információs zajt, amit részben a hazai sajtóorgánumok hozzá nem értő cikkei által okozott visszhang gerjeszt. Mivel kizárható, hogy a hazai sajtó, vagy mainstream szakértők többletinformációval rendelkezzenek a fórumhoz képest a Wagner katonai magánvállalat oroszországi műveletével kapcsolatban, így kiegészítő szabály lép érvénybe a topik színvonalának megőrzése, javítása érdekében:

    • a magyar orgánumok, közösségi média oldalak, egyéb felületek hírei és elemzései (beleértve az utóbbi időkben elhíresült szakértőket is) nem támogatottak, kérjük kerülésüket.
    • a külföldi fősodratú elemzések, hírek közül az új információt nem hordozók szintén kerülendők

    Ezen tartalmak az oldal tulajdonosának és moderátorainak belátása szerint egyéb szabálysértés hiányában is törölhetők, a törlés minden esetben (az erőforrások megőrzése érdekében) külön indoklás nélkül történik.

    Preferáltak az elsődleges és másodlagos források, pl. a résztvevő felekhez köthető Telegram chat-ek, illetve az ezeket közvetlenül szemléző szakmai felületek, felhasználók.

dudi

Well-Known Member
2010. április 18.
47 335
76 985
113
Vagy 90-es évek nagyon nagyon eleje.Mindenesetre pl a T-90A ha kort nézünk akkor modernebb mint az M1A2...
 

dudi

Well-Known Member
2010. április 18.
47 335
76 985
113
Egyébként a T-72B3 harckocsik nagy része T-72 obr.85 utáni bár van annyi obr.89 utáni is nekik,hogy csak azokat építsék át B3 variánsra(vagyis már B3M-re mert már csak azt rendelnek az oroszok).
 

panoz

Well-Known Member
2011. szeptember 3.
1 464
142
63
Én azt látom ezzel a PAK-FA mizériával hogy ez az ország semmit se változott 1917 óta.
Vagy csinálják meg rendesen, vagy hagyják a fenébe. Az egész országot etetni és ruházni lehetne abból amit erre a sportrepülőgépes PR-ra költenek.
Én mint egységnyi nyugati szemlélő egy percig elhittem hogy milyen fejlett technológiájú az ország hisz ott reptetik az a vasat, aztán most ráeszmélek mikor gyártani kellene hogy ezek igazából semmire se képesek az üres ígéreteken kívül. Továbbra is állítom 10 éven belül ki fog derülni max. annyi atomütőerejük van valóságban mint a Franciáknak.
De aki hinni akar az legyen hívő. Ebből a zuhanóspirálból egy út van kifele az oroszoknak és a repülőgépiparuknak, csak azt a hívek pont nem akarják.
 

boki

Well-Known Member
2012. május 18.
47 821
81 159
113
Én azt látom ezzel a PAK-FA mizériával hogy ez az ország semmit se változott 1917 óta.
Vagy csinálják meg rendesen, vagy hagyják a fenébe. Az egész országot etetni és ruházni lehetne abból amit erre a sportrepülőgépes PR-ra költenek.
Én mint egységnyi nyugati szemlélő egy percig elhittem hogy milyen fejlett technológiájú az ország hisz ott reptetik az a vasat, aztán most ráeszmélek mikor gyártani kellene hogy ezek igazából semmire se képesek az üres ígéreteken kívül. Továbbra is állítom 10 éven belül ki fog derülni max. annyi atomütőerejük van valóságban mint a Franciáknak.
De aki hinni akar az legyen hívő. Ebből a zuhanóspirálból egy út van kifele az oroszoknak és a repülőgépiparuknak, csak azt a hívek pont nem akarják.

Jól van Emese, megvolt a mai nap top komentje. :)
 

papajoe

Well-Known Member
2016. február 21.
17 008
53 988
113
Én azt látom ezzel a PAK-FA mizériával hogy ez az ország semmit se változott 1917 óta.
Vagy csinálják meg rendesen, vagy hagyják a fenébe. Az egész országot etetni és ruházni lehetne abból amit erre a sportrepülőgépes PR-ra költenek.
Én mint egységnyi nyugati szemlélő egy percig elhittem hogy milyen fejlett technológiájú az ország hisz ott reptetik az a vasat, aztán most ráeszmélek mikor gyártani kellene hogy ezek igazából semmire se képesek az üres ígéreteken kívül. Továbbra is állítom 10 éven belül ki fog derülni max. annyi atomütőerejük van valóságban mint a Franciáknak.
De aki hinni akar az legyen hívő. Ebből a zuhanóspirálból egy út van kifele az oroszoknak és a repülőgépiparuknak, csak azt a hívek pont nem akarják.


Már megint abból a csomagból rántottál fel egy csíkot,ami még nem volt felütve,valószinűleg attól készültél be ennyire...
 

papajoe

Well-Known Member
2016. február 21.
17 008
53 988
113
https://www.google.hu/search?rlz=1C...i30k1j0i8i10i30k1j0i67k1j0i13k1.0.KZ4hdkxXQT4


kb Ausztrália nagyságú.
és

Combined with the dramatic collapse of the Russian economy in the wake of Western economic sanctions following the Russian invasion of Ukraine, the inflexibility of UAC made the Su-57 impossible to realize. No matter how large or populated, a country with GDP comparable to that of Australia cannot afford to play at being a superpower, fight a protracted war in Syria and develop its own stealth fighter.



https://warisboring.com/russias-su-57-stealth-fighter-is-doomed-to-fail/


?
 

sidewinder12

Well-Known Member
2016. október 11.
1 616
8 890
113
Azoknak akik egyáltalán nem beszélnek oroszul: Májusban 2 db Szu-57-est vehet át a légierő. Ez lesz a cikk szerint az első két szériagyártású gép.
A gépek a 929-es számú alakulathoz fognak kerülni,az Aktyubinszk mellett található, Cskalovról elnevezett repülési kutatóintézet állományába. A 929-es a légierő első számú tesztalakulata,amelynél már jelenleg is folyik a Szu-57-esek tesztelése.
 

boki

Well-Known Member
2012. május 18.
47 821
81 159
113
b0aiH.gif
 
  • Tetszik
Reactions: fip7

joker

Well-Known Member
2012. szeptember 16.
20 785
30 559
113
Olyan, mintha a 30-as be sem lenne kapcsolva, de mindenképp sokkal hidegebb, mint a jobboldali.
 

joker

Well-Known Member
2012. szeptember 16.
20 785
30 559
113
Igen, de két ennyire öko hajtóművel nem szállt volna fel, esetleg egy Fast and Furiuous 7(?) féle reptéren. A függőleges vezérsík is eléggé dolgozik, jelentősen nagyobb volt a tolóerő a régi hajtóműnél. Ez végülis nem baj, de mehetett volna az új is szerintem, elméletileg más gépben már reptették meg, fékpadon meg egészen bíztosan.
 

Allesmor Obranna

Well-Known Member
2010. április 30.
13 179
61 056
113
Igen, de két ennyire öko hajtóművel nem szállt volna fel, esetleg egy Fast and Furiuous 7(?) féle reptéren. A függőleges vezérsík is eléggé dolgozik, jelentősen nagyobb volt a tolóerő a régi hajtóműnél. Ez végülis nem baj, de mehetett volna az új is szerintem, elméletileg más gépben már reptették meg, fékpadon meg egészen bíztosan.

Na ezaz, hogy másik gépben így egyben megépítve még nem repült a 30-as, tehát ez volt az első útja a levegőben.
Nagyon nem érdemes ebbe az egyetlen, 17 perces kis repülésbe belekapaszkodni, pár hónap és dolgozni fog rendesen is, akár még párban beépítve egy Szu-57-esen. Sőt, más platformot már nem is tudok elképzelni, mivel szerintem ez a hajtómű ezúttal már egészen PAK-FA specifikus, karakterisztikájával kétlem, hogy egy Szu-27 leszármazott bármit is tudna kezdeni.
El kell fogadni, hogy jó húsz évnyi Szu-27M repülő próbapadoskodás után eljött az idő, hogy egy Szu-57-esből is alkalmi LL legyen.
 
  • Tetszik
Reactions: Python and fishbed