Érdekességek a világ országaiból

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

  • Az elmúlt évek tapasztalatai alapján, és a kialakult helyzet kapcsán szeretnénk elkerülni a (többek között az ukrán topikban is tapasztalható) információs zajt, amit részben a hazai sajtóorgánumok hozzá nem értő cikkei által okozott visszhang gerjeszt. Mivel kizárható, hogy a hazai sajtó, vagy mainstream szakértők többletinformációval rendelkezzenek a fórumhoz képest a Wagner katonai magánvállalat oroszországi műveletével kapcsolatban, így kiegészítő szabály lép érvénybe a topik színvonalának megőrzése, javítása érdekében:

    • a magyar orgánumok, közösségi média oldalak, egyéb felületek hírei és elemzései (beleértve az utóbbi időkben elhíresült szakértőket is) nem támogatottak, kérjük kerülésüket.
    • a külföldi fősodratú elemzések, hírek közül az új információt nem hordozók szintén kerülendők

    Ezen tartalmak az oldal tulajdonosának és moderátorainak belátása szerint egyéb szabálysértés hiányában is törölhetők, a törlés minden esetben (az erőforrások megőrzése érdekében) külön indoklás nélkül történik.

    Preferáltak az elsődleges és másodlagos források, pl. a résztvevő felekhez köthető Telegram chat-ek, illetve az ezeket közvetlenül szemléző szakmai felületek, felhasználók.

notaricon

Well-Known Member
2016. január 7.
3 665
12 367
113
Upsz!
D1YmKrRWkAE9Wnm.jpg


https://www.newsvl.ru/accidents/2019/03/11/178820/
 

jani22

Well-Known Member
2016. augusztus 31.
12 245
24 250
113
Kanyar volt, és szemben áll a forgalommal. Lehetett bal első defekt is.
Rendes vagy hozzájuk, hogy műszaki hiba volt a hiba. :D

- Jöttek, mint az állat az új verdával, de nem tudták, hogy magas a járgány súlypontja, és nyomják a gázt, kisodródtak, borultak, mint a bili, kiképzési hiba.
- Lopták a járgányt, menekültek, és nem tudták, hogy magas a járgány súlypontja, és nyomják a gázt, borultak, mint a bili, buták voltak már korábban is.
- Időközben elolvadt a hó és nem az útviszonyoknak megfelelőn vezettek, nem tudták, hogy magas a járgány súlypontja és nyomják a gázt,borultak, mint a bili.
- Nem tudták, hogy magas a járgány súlypontja és nyomják a gázt,borultak, mint a bili, na ekkor jött a bal első defekt.
- Nem tudták, hogy magas a járgány súlypontja és nyomják a gázt borultak, mint a bili, és rákaptak a kanyarvétel korrigálása miatt a jobb padkára, ami dobott mint az állat.
- Szemben jött a szénás szekér, de a hajtók a szemből érkező járművel kapcsolatosan nem tudták, hogy magas a járgány súlypontja és nyomják a gázt, borultak, mint a bili, ezen gondolkodnak a járgány alatt.

Az út jobb oldalán, a támfalnál, az oszlopok mögötti részen mik azok a betét elemek, valami ütközésgátló? Rossz helyre tették, mert a tartó pillér 2. elemének a jobb oldalára kellett volna tenni. De: Nem tudták, hogy magas a járgány súlypontja és nyomják a gázt borulnak, mint a bili.

:)
 

jani22

Well-Known Member
2016. augusztus 31.
12 245
24 250
113
Én erőt egészséget kívánok Nekik,

csak annyi a hozzáfűzni való, de tényleg alapon mondom, mert bolondítani kell a népet, hogy:

1:07-nál, egy igen magas helyen, hegyek között látszó felvételen 1 sima vízi madár látszik, amely a küszvágó csér, bár a havasok és fenyőerdőknél nem láttam, lehet, hogy a hanyagságom. Lehet, hogy ott vonul. Tévedés joga fenntartva, de inkább a szikes tavakat kedveli.

Sima:

kuszvago_cser_kep.JPG


Emeletes kivitelű:

images
 
  • Tetszik
Reactions: gacsat

grigorij3

Well-Known Member
2016. szeptember 1.
1 455
18 692
113
Egy újabb protóval lettek gazdagabbak az oroszok! Gratula nekik! nevezhetjük őket proto nagyhalatomnak ? :)
És ez miért is baj? Az amerikai repipari cégeknek hány olyan protójuk van amiből sosem lett sorozatgyártás? Ha számszerűen nézem sokkal több ilyen van a vízen túl... :D Ilyen a piac: van egy protód és ha kell a cégeknek lesz sorozat, ha nem akkor megy a levesbe...
 
  • Tetszik
Reactions: varga dima

boki

Well-Known Member
2012. május 18.
47 731
80 570
113
Egy újabb protóval lettek gazdagabbak az oroszok! Gratula nekik! nevezhetjük őket proto nagyhalatomnak ? :)


Ez egy új típus, méghozzá utasszállító. Az új gépet le kell tesztelni, repülnie kell(meg kell lennie bizonyos repült óraszámoknak), hogy megkaphassa az engedélyeket-certifikációt.
Nem úgy müködik a dolog, hogy van egy új típus és mindjárt elkezdik szériában gyártani és elkezdi az utasokat szállítani.
Mindennek megvan a pontos előírt folyamata.
 
  • Tetszik
Reactions: fip7 and gacsat

gacsat

Well-Known Member
2010. augusztus 2.
16 696
14 667
113
Én erőt egészséget kívánok Nekik,

csak annyi a hozzáfűzni való, de tényleg alapon mondom, mert bolondítani kell a népet, hogy:

1:07-nál, egy igen magas helyen, hegyek között látszó felvételen 1 sima vízi madár látszik, amely a küszvágó csér, bár a havasok és fenyőerdőknél nem láttam, lehet, hogy a hanyagságom. Lehet, hogy ott vonul. Tévedés joga fenntartva, de inkább a szikes tavakat kedveli.

Sima:

kuszvago_cser_kep.JPG


Emeletes kivitelű:

images
Én 2000 méteren a térdig érő törpefenyők között találtam vadkacsát.
 
  • Tetszik
Reactions: jani22