KC-390 / C-390 Millenium (Embraer, Brazília)

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

  • Az elmúlt évek tapasztalatai alapján, és a kialakult helyzet kapcsán szeretnénk elkerülni a (többek között az ukrán topikban is tapasztalható) információs zajt, amit részben a hazai sajtóorgánumok hozzá nem értő cikkei által okozott visszhang gerjeszt. Mivel kizárható, hogy a hazai sajtó, vagy mainstream szakértők többletinformációval rendelkezzenek a fórumhoz képest a Wagner katonai magánvállalat oroszországi műveletével kapcsolatban, így kiegészítő szabály lép érvénybe a topik színvonalának megőrzése, javítása érdekében:

    • a magyar orgánumok, közösségi média oldalak, egyéb felületek hírei és elemzései (beleértve az utóbbi időkben elhíresült szakértőket is) nem támogatottak, kérjük kerülésüket.
    • a külföldi fősodratú elemzések, hírek közül az új információt nem hordozók szintén kerülendők

    Ezen tartalmak az oldal tulajdonosának és moderátorainak belátása szerint egyéb szabálysértés hiányában is törölhetők, a törlés minden esetben (az erőforrások megőrzése érdekében) külön indoklás nélkül történik.

    Preferáltak az elsődleges és másodlagos források, pl. a résztvevő felekhez köthető Telegram chat-ek, illetve az ezeket közvetlenül szemléző szakmai felületek, felhasználók.

arcas

Well-Known Member
2013. március 20.
6 881
22 272
113
Az Embraernek nagyon nagyon kell a Boeing ahhoz hogy halvány esélye legyen komolyab db számot eladni a gepből
Igen, ez pontosan válasz erre szerintem:
Az Ebraernek közel sincs akkora lobbi ereje mint az Airbusnak vagy a Lockheed Martinnak és Brazilia sem tudja úgy tolni a céget mint ahogy arra az USA vagy az EU képes.
Ezzel mind egyetértek.
Az viszont, hogy az Embraer-nek katonai szállítók területén nincs múltja, az nem jelenti azt, hogy nen lesz sikeres. Ebben viszont én fogadni mernék...
Ha összeállnak a Boeingel gyakorlatilag garantált a siker. (persze szerintem)
Meglátjuk.
 
  • Tetszik
Reactions: Törölt tag 1586

formosa1

Well-Known Member
2016. augusztus 30.
1 575
978
113
Az viszont, hogy az Embraer-nek katonai szállítók területén nincs múltja, az nem jelenti azt, hogy nen lesz sikeres. Ebben viszont én fogadni mernék...
Ha összeállnak a Boeingel gyakorlatilag garantált a siker. (persze szerintem)
Meglátjuk.
Meglátjuk, de ahhoz, hogy sikeres legyen, 1 jó gép kell. Ám még nem tudjuk, hogy milyen, így a majdani megrendelők is kivárnak...
Tehát még semmi sem garantált, de 2-3 év múlva kiderül...
 

Terminator

Well-Known Member
Szerkesztőségi tag
2010. április 19.
37 510
72 513
113
EJpOC4_XYAEDTqd.jpg


Legyen meg a gyártó sajtóközleménye is:

https://embraer.com/global/en/news?...airlift-name-and-designation-c-390-millennium
 

pöcshuszár

Well-Known Member
2019. március 21.
23 119
45 439
113
Ez csak erre vonatkozik:
"...the KC-390 has now been re-badged as the C-390 Millennium for customers that don't require the aircraft's tanking capability..."
Akkor jól értem, hogy kihoztak belőle egy "gazdaságos" verziót? Ez egy logikus lépés lehet, ha a C-130 leváltását célozzák.
Ott a nagy légierő nem feltétlenül igényli a mindentudó gépeket. (Végül is minek a full extra az IGNISbe, ha Feri bácsinak kell a szőlőbe kijárni, hogy elvigye a permetezőt)
Ezek szerint sokakat a megemelkedett ár tart vissza a megrendeléstől?
Ha belegondolok, akkor a portugálok vagy most szúrják magukat tökön, vagy éppen vadul hívogatják a brazilokat, hogy az 5 gépből 3-ról levakarják a K betűt! :)
Szerintem ezzel a "funkcióvesztéssel" azért olyan nagyon nem lehet spórolni a gyártási költségeken. Ezt én inkább szimbolikusnak érzem.