Kínai logisztikai járművek

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

  • Az elmúlt évek tapasztalatai alapján, és a kialakult helyzet kapcsán szeretnénk elkerülni a (többek között az ukrán topikban is tapasztalható) információs zajt, amit részben a hazai sajtóorgánumok hozzá nem értő cikkei által okozott visszhang gerjeszt. Mivel kizárható, hogy a hazai sajtó, vagy mainstream szakértők többletinformációval rendelkezzenek a fórumhoz képest a Wagner katonai magánvállalat oroszországi műveletével kapcsolatban, így kiegészítő szabály lép érvénybe a topik színvonalának megőrzése, javítása érdekében:

    • a magyar orgánumok, közösségi média oldalak, egyéb felületek hírei és elemzései (beleértve az utóbbi időkben elhíresült szakértőket is) nem támogatottak, kérjük kerülésüket.
    • a külföldi fősodratú elemzések, hírek közül az új információt nem hordozók szintén kerülendők

    Ezen tartalmak az oldal tulajdonosának és moderátorainak belátása szerint egyéb szabálysértés hiányában is törölhetők, a törlés minden esetben (az erőforrások megőrzése érdekében) külön indoklás nélkül történik.

    Preferáltak az elsődleges és másodlagos források, pl. a résztvevő felekhez köthető Telegram chat-ek, illetve az ezeket közvetlenül szemléző szakmai felületek, felhasználók.

Roni

Well-Known Member
2010. június 30.
16 431
18 868
113
New 15-ton 8x8 tactical truck/MRAP (?). It appears to be based on the Type-08 chassis.

49105472032_c7e5438629_b.jpg
 
  • Tetszik
Reactions: Mackensen

pöcshuszár

Well-Known Member
2019. március 21.
23 120
45 460
113
Ezek a NIMR koppintásai, csak elképesztően hosszú tengelytávokkal. Ezzel azért így nem lesz annyira jó a terepjáró képessége a gépnek.
A NIMR-ek (különösen az Ajban sorozat elemei) kimondottan kellemes design-t kaptak. A csehek (VOP) implementációja pedig kimondottan európai minőségűnek tűnik:
 

Mackensen

Well-Known Member
Szerkesztőségi tag
Moderátor
2010. május 3.
21 189
13 479
113
Ezek a NIMR koppintásai, csak elképesztően hosszú tengelytávokkal. Ezzel azért így nem lesz annyira jó a terepjáró képessége a gépnek.
A NIMR-ek (különösen az Ajban sorozat elemei) kimondottan kellemes design-t kaptak. A csehek (VOP) implementációja pedig kimondottan európai minőségűnek tűnik:
Hát ha nagyon akarod, bármilyen páncélozott kamiont bele lehet látni. Szerintem a SINOHAMMER vonalon mennek tovább. A hosszú tengelytáv meg kell a belső hely miatt. Gondolom csak így fér el benne kényelmesen egy raj. A terepjáróképesség meg szerintem másodlagos. Ha nagyon terepezni akarnak akkor vannak erre sokkal jobb járműveik. Itt a gyorsreagáláson lehet a hangysúly. Műmúton a lehető leggyorsabban tudjanak bárhova eljutni és onnan letérve még terepen is boldogúljanak.
 

pöcshuszár

Well-Known Member
2019. március 21.
23 120
45 460
113
Hát ha nagyon akarod, bármilyen páncélozott kamiont bele lehet látni. Szerintem a SINOHAMMER vonalon mennek tovább. A hosszú tengelytáv meg kell a belső hely miatt. Gondolom csak így fér el benne kényelmesen egy raj. A terepjáróképesség meg szerintem másodlagos. Ha nagyon terepezni akarnak akkor vannak erre sokkal jobb járműveik. Itt a gyorsreagáláson lehet a hangysúly. Műmúton a lehető leggyorsabban tudjanak bárhova eljutni és onnan letérve még terepen is boldogúljanak.
Hát ezzel a tengelytávval aligha fognak terepezni.
Itt a rövidebb testvérke hasal fel keményen a part tetejére:
Miből tellett volna +1 tengelyt beletenni?
Ezen a képen egy fokkal emészthetőbb a helyzet....
De ezért találták ki a csuklós lánctalpas ATV-ket is (BvS, Bronco, stb.).
Vagy ilyen csapatszállításokra a Jelcin jellegű MRAP-ok sokkal hasznosabbak, a maguk 9-11 fős kapacitásával.
 

Mackensen

Well-Known Member
Szerkesztőségi tag
Moderátor
2010. május 3.
21 189
13 479
113
Hát ezzel a tengelytávval aligha fognak terepezni.
Itt a rövidebb testvérke hasal fel keményen a part tetejére:
Miből tellett volna +1 tengelyt beletenni?
Ezen a képen egy fokkal emészthetőbb a helyzet....
De ezért találták ki a csuklós lánctalpas ATV-ket is (BvS, Bronco, stb.).
Vagy ilyen csapatszállításokra a Jelcin jellegű MRAP-ok sokkal hasznosabbak, a maguk 9-11 fős kapacitásával.
Mondom, kétlem, hogy szempont lett volna az extre terepjáróképesség. Broco, meg 8X8-as, meg lánctalpas stb. van nekik is.
http://www.military-today.com/trucks/dongfeng_eq2101_protected.htm