Nem voltam pontos, a Szu-30SzM-eket mikor leszálították, még valóban a légierő zászlaja volt a festés a vezérsíkon, de 2017-ben már ez az újabb verzió.Ez már régi nóta, hiszen a Szu-30SzM-ek óta ez az új vezérsík festés.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Az elmúlt évek tapasztalatai alapján, és a kialakult helyzet kapcsán szeretnénk elkerülni a (többek között az ukrán topikban is tapasztalható) információs zajt, amit részben a hazai sajtóorgánumok hozzá nem értő cikkei által okozott visszhang gerjeszt. Mivel kizárható, hogy a hazai sajtó, vagy mainstream szakértők többletinformációval rendelkezzenek a fórumhoz képest a Wagner katonai magánvállalat oroszországi műveletével kapcsolatban, így kiegészítő szabály lép érvénybe a topik színvonalának megőrzése, javítása érdekében:
Ezen tartalmak az oldal tulajdonosának és moderátorainak belátása szerint egyéb szabálysértés hiányában is törölhetők, a törlés minden esetben (az erőforrások megőrzése érdekében) külön indoklás nélkül történik.
Preferáltak az elsődleges és másodlagos források, pl. a résztvevő felekhez köthető Telegram chat-ek, illetve az ezeket közvetlenül szemléző szakmai felületek, felhasználók.
Nem voltam pontos, a Szu-30SzM-eket mikor leszálították, még valóban a légierő zászlaja volt a festés a vezérsíkon, de 2017-ben már ez az újabb verzió.Ez már régi nóta, hiszen a Szu-30SzM-ek óta ez az új vezérsík festés.
Ebben a táblázatban van pár szó a fogyasztásról, egészen pontosan az utazó sebességnél és forszázsnál.Szu-27 orosz manual alapján Boki vagy bárki tudna nézni Szu-27 fajlagos fogyasztást tengerszinten 5,8 és 10 km táján? Barmira érdekelne most már ennyi számolgatás után, hogy akkor a Szu-27-es hogyan viszonyul a különféle nyugati gépekhez és miért is van benne cirka 10 tonna keró.
Percenkénti fogyasztás van, a jenki gépekből át tudom számolni, csak a bibi az, hogy az orosznál nincs sebesség, nem tudom azonos pontra számolni így...Ebben a táblázatban van pár szó a fogyasztásról, egészen pontosan az utazó sebességnél és forszázsnál.
http://www.airbase.ru/hangar/planes/russia/su/su-27/spec.htm
Szu-27 orosz manual alapján Boki vagy bárki tudna nézni Szu-27 fajlagos fogyasztást tengerszinten 5,8 és 10 km táján? Barmira érdekelne most már ennyi számolgatás után, hogy akkor a Szu-27-es hogyan viszonyul a különféle nyugati gépekhez és miért is van benne cirka 10 tonna keró.
Ezt ismerem, de ez kevés, mert a tolóerő mellé nem tartozik elérhető sebesség.
Dehogynem. A vízszintes tengelyen van a Mach-szám.Ezt ismerem, de ez kevés, mert a tolóerő mellé nem tartozik elérhető sebesség.
Egy adott hajtómű teljesítménnyel a gép eltérő hatótávot ér el eltérő konfiggal.
Ezek a műrepülő 35-k teljes értékű harci gépek, vagy átalakítottak, Mert mondjuk gépágyú radar csak súly.
De ez így nem stimmel.Dehogynem. A vízszintes tengelyen van a Mach-szám.
Irán felett, 2012, Orosz Vitézek -4 Szu-27 egy Il-76 kíséretében
További képek:
https://sergeydolya.livejournal.com/423952.html
Az Orosz Vitézek semmilyen incidensről nem írtak , sőt a kíséret során az iráni pilóták integettek is nekik.
Nézd meg az oldalszámokat. 04, 08, 10, 16.Csal 2 db Szu-27 van a képeken, meg 2 Phantom, illetve Tomcat
A Szu gépekhez (Szu-27, Szu-30, Szu-35) univerzális hajtómü kialakítására kapott megrendelést az orosz VM-től az ODK-jelentette ki az UMPO vezérigazgatója.
https://iz.ru/1037869/2020-07-21/v-rossii-sozdadut-universalnyi-dvigatel-dlia-samoletov-marki-su
Megjegyzés:
Valószinü az AL-41-F1Sz hajtómüveket fogják átalakítani, hogy mindegyik gép hajtómü-gondolájába beférjen. Ezáltal a Szu-30SzM megkaphatja a Szu-35Sz NO35 (Irbisz) radarját. Létrejönne egy "kétüléses Szu-35Sz".
Szu-27 orosz manual alapján Boki vagy bárki tudna nézni Szu-27 fajlagos fogyasztást tengerszinten 5,8 és 10 km táján? Barmira érdekelne most már ennyi számolgatás után, hogy akkor a Szu-27-es hogyan viszonyul a különféle nyugati gépekhez és miért is van benne cirka 10 tonna keró.
Mar 2016ban ezzel kellet volna kezdeni. A terv szerint 2021-ben száll del az al-41szu30as majd megint eves teszt követi majd gyártanak olyan gépet amit ami màr olyan kis országoksem vennének meg mint mi. Remélem meg életem során proxi ként szembe kerül az orosz 4 gen gép orosz pilótával az f35-os ellen.Ezáltal a Szu-30SzM megkaphatja a Szu-35Sz NO35 (Irbisz) radarját. Létrejönne egy "kétüléses Szu-35Sz".
.Irán felett, 2012, Orosz Vitézek -4 Szu-27 egy Il-76 kíséretében
További képek:
https://sergeydolya.livejournal.com/423952.html
Az Orosz Vitézek semmilyen incidensről nem írtak , sőt a kíséret során az iráni pilóták integettek is nekik.