Nem 30 év az engedélyezett élettartam, hanem 35 (lehúztam a PG-ben 25 évet, volt időm megtanulni egy-két dolgot. Szóval Iván 35 éven túl semmire se vállalt garanciát, számunkra ez a "betonfal" (azt írtam, hogy a nagyjavítási élettartam lejártakor 30-on jóval túl lesznek, szóval eleve nem lehet 30 év ha azon túl érvényes a rep-engedélyük). A két Mi-24V 85 novemberi, a P-gépeink 89 decemberi gyártásúak, szóval lehet számolgatni (úgy mellékesen, neked hány éves az autód, és hány éves korban cseréled le - pedig az alatt mindig ott lesz az aszfalt, ha lerobban félre lehet vele állni, egy helikopterrel meg ez "kissé" nehézkes). A lengyelek meg nálunk sokkal könnyebben vállalkozhatnak GAZDASÁGOSAN élettartam-hosszabbításra, mivel nekik van saját működő rep-iparuk, nekünk meg sajnos nincsen. Szóval mi csak mással csináltathatnánk, ami jóval magasabb költséget jelentene - alig néhány éves hosszabbításért ... és akkor modernizációról még nem is beszéltem, csak a repképesség esetleges helyreállításáról. Ne feledjük, az utolsó nagyjavításra is 12 gép volt tervezve, aztán a pénz és a beszerezhető alkatrész, berendezés csak 8 gépre volt elég!!