Megismétlem.Nem az autópályák és főutak hidjai jelentenek gondot.Vasuti hidak meg röhögve elbirják.Csakhogy ezek egy komoly háború esetén elsőkörös célpontok.Azonkivül ha csak ezeket használhatod,kiszámitható a mozgásod.
Kamionsoförként alighanem elég jol tudom érzékelni a súlykorlátos műtárgyak problémáját.
Különben ez nem is a hk-k esetében érzem nagyon problémásnak.Tankok nehezek,kész,pont.(bár a japánok kihozták a Type10-et 44tonnábol)De hogy már az IFV,és lassan az APCk is überelik a 40tonnát....Ménykű drágák és nehezek.Elöbbi a számukat,utóbbi a mozgásterüket határolja be.
Mozgás háborús heklyzetben, hadi utakon is zajlik, vagy inkább ott. Egy Leopárd harckocsi egyébként, 3 méteres árkon simán áthajt. Patakon, kisebb folyókon, simán átgázol. A folyómedrek mélysége nagyon változó. A Rábán pld., bárhol lehet gázlót találni ,ahol a vízmélység nem több, mint 1 méter, vagy annyi sem. Ráadásul rengeteg ilyen hely van a folyón. Gondolom, a több Rába kategóriájú folyón is ugyan ez a helyzet. Nálunk probléma lehet a Duna, vagy a Tisza. Itt kell híd, vagy ponton. A többit megoldja a tank, maga. Az ellen egyébként, ugyan ezen problémákkal nézhet szembe. Közép európai hadműveleti térségben, láncos páncélosok mozgása nem korlátozott jellegű alapvetően. Sőt., a hegyvidéki terepet leszámítva, itt használható igazán, a kontinensen.