Hát mert Hollandiába az utolsó tanyára is olyan út megy,hogy simán elbir egy 40tonnás kamiont.A kicsit komolyabbak meg 60tonnás szerelvényekre vannak méretezve.Holland csatornák 90%-ka meg úgy ki van partoldalazva,hogy hiába úszik,kijönni nem tud a vizből.Wilson már felhivta erre a dologra a figyelmet.Nálunk azért 5-10km-enként találni alkalmas helyet,de Hollandiában alig.Az a helyzet,hogy gázlóképesége valamilyen szinten minden Apc van szerintem kis hazánkban fontosabb a terepjáró képesség természetesen csodákat nem lehet egy Apc-l várni.Az,hogy mennyire nem annyira lényeges szempontok ezek jelenleg arra nagyon jó példa Hollandia ha van olyan ország amelynél azt gondolná az ember,hogy ezek a szempontok nagyon fontosak azok pontosan ők,de ők mégsem így gondolják hiszen ők a Boxert rendszeresítették.Az a helyzet,hogy a mai moder Apc-l olyan védettséget várnak el ami jelentős súly növekedéssel jár ez pedig óhatatlanul az amúgy sem kimagasló terepjáró képesség rovására megy.