Ha az RM átvenné a gépgyárat,akkor ott lenne.A vezetést lapátra,minőségellenörzést régi jó német szintre hozzák,és aki nem üti a szintet,mehet a vezetés után.Új hallét fel lehet húzni a régi mellé.Igy egy szarrakat helyett lehetne a Lynx szerelősor mellett egy valamire való nagyjavitó ipari bázis is a seregnek.Két legyet egycsapásra-és még járgányok is vannak.Egyébként erről jutott eszembe, hogy az teljességgel kizárt, hogy a Currus helyén lenne a Lynx gyártósor? Ott azért mind technikai oldalról, mind szaktudásra már most ott vannak olyan emberek, eszközök ami jó alap is lehetne ... én örülnék ha ott lenne, szívesen dolgoznék egy ilyen üzemben, és helyileg ott...
ui: tudom a sarat is lefestették a nagyjavítás közben
De tovább megyek.Igy a megújuló ipari bázis akár 72 korszerűsitést is csinálhatna.Liebherr motort bele,RM felderitő-célzó rendszert,Lynx előtétpáncél technológiájával pótpáncélt.RM igy egy újabb piaci résbe törhet be,mi plusz(nem élvonalbeli,de még használható) hk-kat kapnánk,és harmadik országoknak is eladható esetleges bevételforrást.
Szóval szerintem jó lenne a Currust bevinni a vegyesvállalatba,és szabadkezet adni az RM-nek,hogy gatyába rázza.Egy agilis,kemény poroszos germán majd szöges korbáccsal kihajtja a léhűtőket a kapun kivűlre