1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Admiral Kuznyecov (Projekt 1143.5)

Diskurzus a(z) 'Repülőgép-hordozók' témában - Tcat által indítva @ 2013. január 5..

  1. notaricon

    notaricon Well-Known Member

    Adják el a romulánoknak, azok most úgyis mindent vesznek.
     
  2. molnibalage

    molnibalage Well-Known Member

    Egyszerűbb, ha a Borg azt is beasszimilálja...
     
    notaricon and fip7 like this.
  3. gacsat

    gacsat Well-Known Member

    Venezuelán akkor se tudnának segíteni, ha két nagy anyahajójuk lenne teljes harc-csoporttal.
     
  4. gacsat

    gacsat Well-Known Member

    ;)
     
  5. papajoe

    papajoe Well-Known Member


    Dehogynem.
    Így is tudnának sokkal többet,csak ez már nem a szu,némi értelem is költözött a kremlbe,mondjuk ezzel párhuzamosan a fehér házból távozik az értelem,józanság.
     
  6. borisz

    borisz Well-Known Member

    Vagy csak több hír jut el hozzánk.
     
    vilmoci likes this.
  7. szegcsab

    szegcsab Well-Known Member

  8. boki

    boki Well-Known Member

  9. papajoe

    papajoe Well-Known Member

    Lemaradtam valamiről,vagy sajtó nagyot mondás,de azt mondja a firkász,hogy kinzsalok vannak a Kuznyecovon,2016-ban.
    :confused:

     
  10. boki

    boki Well-Known Member

    Kinzsal légvédelmi rakétakomplexum van a Kuznyecovon (NATO: SA-N-9 Gauntlet). Semmi köze a H-47M2 Kinzsal hiperszónikus rakétához amit a MiG-31K hordoz.
     
    gacsat likes this.
  11. boki

    boki Well-Known Member

    Friss kép

     
    fishbed, Rotten878 and zotyek78 like this.
  12. Roni

    Roni Well-Known Member

    Adják már túl magukat ezen az ócskavason ! Van jó pár olyan ország akiknek még ingyen sem kéne ! Gondolom japán franciák angolok svédek izrael és még sorolhatnánk!
    Legyünk már őszinték ! Még egy potens 4 gen gépet sem sikerült rátelepíteni ami légiharcra lenne csak jó ! Mivel a szárazföldi támadáshoz nagyobb tömeg miatt nem lehet róla indítani gépet !
     
  13. molnibalage

    molnibalage Well-Known Member

    A MiG-29K képes felszállni teljes harci díszben.

    Decken.

    [​IMG]

    Itt is.
    http://www.migavia.ru/index.php/en/gallery/category/25-mig-29k-kub

    Ha ezzel megy, akkor fegyverzettel is megy.
    [​IMG]

    N+1-szer kitárgyalt téma, hogy a Szu-33 anno azért lett választva, mert gyorsabban elkészült és féltek, hogy az egész alól kirúgják a sámlit. Csak a sokkal magasabb belső tüzelőanyag arány miatt a gép sokkal nehezebb üresen is, illetve a gép elve olyan nagy, hogy fél keró mellett is alig vihet fegyvert.

    A bibi az, hogy a Szu összedőlt és így 25+ évig bentragadt a nem túl sok mindenre jó és el is avult Szu-33-as. Csak azóta az idők is változtak. A Kuzi képes lenne értelmesen helikkel együtt is akár 28-30 db 29K üzemeltetésére tudtommal.

    A MiG-29K máshova van balaszírozva. Ennyi.
     
    Python, fishbed, misinator and 4 others like this.
  14. Mackensen

    Mackensen Well-Known Member Szerkesztőségi tag Moderátor

    A kérdés, amire nagyon nem találok választ, hogy mire elég a harmadik indítóhely és mire az első kettő? A kigurulási úthossz szinte a duplája a harmadiknak. Úgy a Szu, mint a Mig gépek esetében érdekelne.
     
    Cifu likes this.
  15. boki

    boki Well-Known Member

    Nem írtam róla, de nyáron aláírták a szerződést 20 milliárd Rubel értékben az új szárazdokk átépítéséről.
    Már folynak a munkálatok -a középső fal lebontása:
    [​IMG]
     
    fip7, fishbed, arbalest and 1 other person like this.
  16. Cifu

    Cifu Well-Known Member

    Nem tudom, hogy a DCS mennyire megbízható forrás, de ezt találtam neked Szu-27K/Szu-33 esetében:
    • A rövid (105m) felszállóútról 27 tonnás felszállótömeg szélcsend és álló hajó esetén
    • A hosszú (195m) felszállóútról 32 tonnás felszállótömeg ugyanilyen feltétellel.
    • A rövidről 10m/s szembe szél esetén (hajósebesség és/vagy szél) ez 29 tonna a rövid és 33 (34,5) tonna a hosszú felszállóútról.
    Ha ez így van, akkor viszont nem igazán értem, miért is beszélünk korlátozott felszállótömegről, ugyanis a Szu-33 üres tömege 19,6 tonna, a max. üzemanyag-mennyisége pedig 8400kg. Vagyis közel teljes üzemanyag-mennyiséggel, plusz 4 légiharc rakétával a szárnyai alatt fel kellene tudnia szállnia normál esetben. Viszont még orosz oldalakon is azt olvastam, hogy erre nem képes. Most vagy nem kockáztatnak, és van egy "békeidős" korlátozott felszállótömeg... vagy a DCS féle adatok nem igazak...
     
    fishbed likes this.
  17. Mackensen

    Mackensen Well-Known Member Szerkesztőségi tag Moderátor

    Meg nem mondom, hogy hol olvastam, de valami olyasmi volt, hogy a harmadik felszállóhely kb egyenértékű egy katapultos indítással.
    Vagy valami ilyesmi.
     
  18. molnibalage

    molnibalage Well-Known Member

    Hátsó feleszállóhely esetén nem fogadható leszálló gép...
     
  19. Cifu

    Cifu Well-Known Member

    Ez mondjuk a DCS adatokat alátámasztja.

    Az amerikai hordozókon sem bevett, hogy egyszerre indítanak és fogadnak. Általában egy cirka 15-20 perces ablakban felküldenek 12-20 gépet (egy hullám), majd előkészítik a fedélzetre a következő hullámot (ez nagyjából fél-egy óra lehet), az első hullám beérkezése (kb. másfél-két órával az indításuk után) előtt pedig indul a második hullám. Amíg a második hullám a levegőben van, az első hullámot újratankolják, újrafegyverzik, a pilóta elintézi bokros teendőit, majd a leszállás után jó egy órával újra indíthatják, hogy aztán a második hullám leszállhasson.

    Ez csak egy példa az alkalmazott eljárások közül, de a lényeg, hogy az amerikai hordozókon is csak akkor van egyszerre fogadás és indítás, ha valami nyomós indok van erre.
     
    fishbed and molnibalage like this.
  20. Mackensen

    Mackensen Well-Known Member Szerkesztőségi tag Moderátor

    Más logikus okot nem találok arra, hogy a kínaiak miért szereltek légiutántöltő konténert a J-15-re.
     

Ezen oldal megosztása