Airbus A330 MRTT/KC-30A/Voyager KC2/Voyager KC3

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.

Terminator

Well-Known Member
2010. április 19.
14 513
18 297
113
The Spanish National Institute for Aerospace Technology (INTA) has granted the Voyager Air-to-Air Refuelling (AAR) clearance for the A400M using the centreline hose and drogue system, known as the Fuselage Refuelling Unit (FRU). The Royal Air Force (RAF) is the only MRTT customer to make use of this system, which is used to refuel large probe-equipped aircraft such as the A400M or C295.

 

pöcshuszár

Well-Known Member
2019. március 21.
8 359
9 067
113
Na ennek mi a retek értelme van?
Ott a Qatar Airlines meglévő (?) A330-200F-es flottája, amiből mi egyet már biztosan vettünk (de valaki említett itt 4-et is!). Összesen 5 volt nekik.
De minek gyártatnak vadi új MRTT-t, amikor ott lennének/lettek volna a gyakorlatilag újszerű gépek, aminek a konverzióját szerintem "fillérekből" meg lehetne oldani???:eek:
 

Terminator

Well-Known Member
2010. április 19.
14 513
18 297
113
Na ennek mi a retek értelme van?
Ott a Qatar Airlines meglévő (?) A330-200F-es flottája, amiből mi egyet már biztosan vettünk (de valaki említett itt 4-et is!). Összesen 5 volt nekik.
De minek gyártatnak vadi új MRTT-t, amikor ott lennének/lettek volna a gyakorlatilag újszerű gépek, aminek a konverzióját szerintem "fillérekből" meg lehetne oldani???:eek:

Az Airbus lobbi tevékenység erős azon a környéken, az araboknak meg sok pénze van így nekik ez nem számít...
 

formosa1

Well-Known Member
2016. augusztus 30.
1 011
295
83
Az Airbus lobbi tevékenység erős azon a környéken, az araboknak meg sok pénze van így nekik ez nem számít...
Tévedsz, mert mostanság 2 arab társaságnak nagyon is számít. A Qatar pl. a szomszédok embargója, az Etihad pedig a vezetés hibái került nehéz helyzetbe, amit a vírushelyzet csak tovább súlyosbított. Tehát hiába az Airbus lobbi, takarékossági okból e 2 cég lecseréli az A332F gépeit a költséghatékonyabban üzemeltethető B772F-ekre. /Különben a Qatarnál eredetileg 8db A332F repült, melyből 3 volt lízingelt, 5 pedig saját tulajdon./

A konverzió csak pöcshuszár szerint "filléres" kiadás, mert az Airbus számára most az új és drága MRTT-k eladása fontos, így - ha van eszük - aranyárat kérnek az átalakításért...! /A Boeing pl. ennél is szigorúbb, mert - A KC-46A miatt - jelenleg tiltják partnereiknek a használt B762-esek tankerré alakítását...!!!/
 

Terminator

Well-Known Member
2010. április 19.
14 513
18 297
113