Így kell ezt csinálni kérem!Friday: welcome flight of the brand-new A400M Army Luxembourg
![]()
Én is találtam optimista cikket, de figyelmesen olvasva azért kiderül, hogy az Airbusnál sem minden fenékig tejfel:Nocsak, az Airbus maris megfordult:
Motley Fool: Airbus Turns Cash Positive as Boeing Keeps Flailing.
https://www.fool.com/investing/2020/11/02/airbus-turns-cash-positive-as-boeing-keeps-flailin/
Én is találtam optimista cikket, de figyelmesen olvasva azért kiderül, hogy az Airbusnál sem minden fenékig tejfel:
https://airportal.hu/kicsit-kesobbre-halaszthatja-a-gyartas-felporgeteset-az-airbus/
Az Airbusnak óriási lehetőség az A321XLR.Én is találtam optimista cikket, de figyelmesen olvasva azért kiderül, hogy az Airbusnál sem minden fenékig tejfel:
https://airportal.hu/kicsit-kesobbre-halaszthatja-a-gyartas-felporgeteset-az-airbus/
Ráadásul a Boeing-nak van néhány csúnya sáros ügye is, mint a 737MAX katasztrófákat okozó rossz tervezési-tesztelési-gyártási-oktatás-szervezési "hiányosságai", meg olyan gyártásfegyelmi problémák, mikor már az USAF is felfüggesztette a gyártott gépek átvételét (szerszámok maradtak a gépekben, gyártási szemét, hulladék a tüzelőanyag-tartályokban!!??). Szóval a B.-nek elég mély gödörből kell kikecmeregni ...Az Airbusnak óriási lehetőség az A321XLR.
A COVID utáni időszak leg hatékonyabb long haul repülôgépe lehet és venni fogják mint a cukrot.
https://simpleflying.com/airbus-a321xlr-post-covid-19-aviation/
És ami a leg fontosabb....a Boeingnek nincs hasonló kategóriájú gépe.
Ezt kammtól kérdezd, mert ő tévesztette el a házszámot...Ezeket miert nem a civil repules topikba irjatok?