FYI a Bellnek 2016 ota Pragaban van az europai support centere. Ez nemcsak megoldja az altalad hianyolt logisztikat, viszont biztosan nyomott is
valaki(k)nek rendesen a zsebebe a latba a donteskor, lathatoan dontoen.
De ettol meg all a velemenyem, amit fentebb mar irtam, ami vegul is ugyanaz, mint a tied, csak mas okbol:
"A Viper azert er valamit, de egy szinten mostani Tigerhez kepest mar elmarad, meg egy kipimpelt Hindhez kepest is. A Blackhawk igaslo, ennyi, annak jo, viszont legalabb jo draga.
Szerintem ezugyben is addig kombinaltak a csehek, amig siekrult a leghulyebb opciokat megrendelniuk."
Es igen, ehhez kepest a mi Airbus-lineupunk 100x modernebb es jobb valasztas, plane a veluk erkezo gyarral Gyulan, amivel nemcsak megvan az alkatresz a kovetkezo 30 evre, de kivaltjuk az aruknak is egy reszet.
Ha sikerul a Hindjeinket utokepesse tenni es masik 8-10 evig hadrendben tartani, akkor kozben jo sansszal megerkezik a MarkIII a Tigerbol es abba mar bele is ugorhatunk (teljesen logikus dontes lenne.)
Apropo,
@pöcshuszár - errol eszembe jut a legutobbi helikopteres fejlesztesi project Maroth cukkolt minket, egy esetben valoban lehet az Airbus: ha esetleg a tervezesi fazisban leledzo, de mar (nemet es francia) finanszirozast kapott heavy-lift civil X6 avagy a military HTH modelleket vinnek oda...