An-124 Ruslan / An-124 Condor (Antonov)

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

  • Az elmúlt évek tapasztalatai alapján, és a kialakult helyzet kapcsán szeretnénk elkerülni a (többek között az ukrán topikban is tapasztalható) információs zajt, amit részben a hazai sajtóorgánumok hozzá nem értő cikkei által okozott visszhang gerjeszt. Mivel kizárható, hogy a hazai sajtó, vagy mainstream szakértők többletinformációval rendelkezzenek a fórumhoz képest a Wagner katonai magánvállalat oroszországi műveletével kapcsolatban, így kiegészítő szabály lép érvénybe a topik színvonalának megőrzése, javítása érdekében:

    • a magyar orgánumok, közösségi média oldalak, egyéb felületek hírei és elemzései (beleértve az utóbbi időkben elhíresült szakértőket is) nem támogatottak, kérjük kerülésüket.
    • a külföldi fősodratú elemzések, hírek közül az új információt nem hordozók szintén kerülendők

    Ezen tartalmak az oldal tulajdonosának és moderátorainak belátása szerint egyéb szabálysértés hiányában is törölhetők, a törlés minden esetben (az erőforrások megőrzése érdekében) külön indoklás nélkül történik.

    Preferáltak az elsődleges és másodlagos források, pl. a résztvevő felekhez köthető Telegram chat-ek, illetve az ezeket közvetlenül szemléző szakmai felületek, felhasználók.

Capslock27

Well-Known Member
2017. október 30.
2 572
5 959
113
Lehet hogy az olcsóbb ár miatt választottak így, de azért a kötbér egyetlen repgép-tulajdonost se vígasztal, ha a gép üzemképtelenül ácsorog a földön ... :(:mad:
.
.
Kizartnak erzem, hogy rentabilis legyen egy darab repulöt a vilag pont masik felen ellatni alkatreszekkel, megszervezni a kis es nagy javitasait, szemelyzeteket kikepezni a semmivel nem kompatibilis cockpitjehez..... Plane nem ukran mentalitassal parositva mindezt.
 
  • Tetszik
Reactions: borisz and emel

formosa1

Well-Known Member
2016. augusztus 30.
1 575
978
113
Kizartnak erzem, hogy rentabilis legyen egy darab repulöt a vilag pont masik felen ellatni alkatreszekkel, megszervezni a kis es nagy javitasait, szemelyzeteket kikepezni a semmivel nem kompatibilis cockpitjehez..... Plane nem ukran mentalitassal parositva mindezt.
Peru Antonov /An-32/ üzemeltető így van alkatrészellátó és javítóbázis is, ám az ellátáshoz cserélni kell az orosz alkatrészeket. A személyzet képzését pedig C-295 vagy C-27J vásárlása esetén is meg kellene oldani "a világ másik felén"...! :)
 

Capslock27

Well-Known Member
2017. október 30.
2 572
5 959
113
Peru Antonov /An-32/ üzemeltető így van alkatrészellátó és javítóbázis is, ám az ellátáshoz cserélni kell az orosz alkatrészeket. A személyzet képzését pedig C-295 vagy C-27J vásárlása esetén is meg kellene oldani "a világ másik felén"...! :)
.
nem tudom, az An-32-nek mennyi hasonlosaga van a meg nem is letezö An-178 tipussal, de szerintem semmi. Az persze pozitiv, ha van olyan szakemberuk, aki esetleg tud az ukranokkal/oroszokkal beszelni es cirill betuket is olvasni, meg hogy van par telefonszamuk :), amit fel lehet hivni baj eseten, de ettöl meg egy darab gep muködesben tartasa a vilag masik feleröl, es pont az orosz/ukran iranybol.... Mindegy, en erösen szkeptikusan, de persze kivancsian fogom követni a hireket, hogy mi jön ki ebböl.
 

formosa1

Well-Known Member
2016. augusztus 30.
1 575
978
113
.
nem tudom, az An-32-nek mennyi hasonlosaga van a meg nem is letezö An-178 tipussal, de szerintem semmi. Az persze pozitiv, ha van olyan szakemberuk, aki esetleg tud az ukranokkal/oroszokkal beszelni es cirill betuket is olvasni, meg hogy van par telefonszamuk :), amit fel lehet hivni baj eseten, de ettöl meg egy darab gep muködesben tartasa a vilag masik feleröl, es pont az orosz/ukran iranybol.... Mindegy, en erösen szkeptikusan, de persze kivancsian fogom követni a hireket, hogy mi jön ki ebböl.
"egy darab gep muködesben tartasa a vilag masik feleröl, es pont az orosz/ukran iranybol..." - Antonov üzemeltetőként eddig is ezt tették! Ám ezek után én is kíváncsi leszek a perui Antonov hírekre... :)
 

ghostrider

Well-Known Member
2014. július 18.
9 029
24 533
113
260316.jpg
 

Terminator

Well-Known Member
Szerkesztőségi tag
2010. április 19.
37 248
71 917
113
Antonov Airlines used of its modernised AN-124-100-150 to transport the largest and most powerful spacecraft Lockheed Martin has ever built. The flight was from Moffett Airfield in US to French Guiana and it took place in January 2019.

 

Allesmor Obranna

Well-Known Member
2010. április 30.
13 055
59 833
113
https://index.hu/techtud/2020/04/04...udapest_koronavirus_vedofelszereles_ferihegy/

“...Az alaptípust még a Szovjetunióban kezdték el gyártani az 1970-es években, egyszerre két helyen is, Uljanovszkban és Kijevben, de az orosz néhány évvel ezelőtt elhalt, így ma már csak az ukránok szerelnek össze néhány gépet a típusból...”

Ez tévedés. Az ukránok már nagyon régóta nem szerelnek össze semmit Kievben.
Az oroszok dolgoznak egy Ruszlan modernizáción és egy váltótípuson, a Szlont-on.
 

gacsat

Well-Known Member
2010. augusztus 2.
16 696
14 667
113
https://index.hu/techtud/2020/04/04...udapest_koronavirus_vedofelszereles_ferihegy/

“...Az alaptípust még a Szovjetunióban kezdték el gyártani az 1970-es években, egyszerre két helyen is, Uljanovszkban és Kijevben, de az orosz néhány évvel ezelőtt elhalt, így ma már csak az ukránok szerelnek össze néhány gépet a típusból...”

Ez tévedés. Az ukránok már nagyon régóta nem szerelnek össze semmit Kievben.
Az oroszok dolgoznak egy Ruszlan modernizáción és egy váltótípuson, a Szlont-on.
Szlon az elefánt.