1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Antonov An-124 Ruslan "Condor"

Diskurzus a(z) 'Szállító- és légi utántöltő repülőgépek' témában - GrGLy által indítva @ 2013. január 6..

  1. Allesmor Obranna

    Allesmor Obranna Well-Known Member

    A trend valóban az, hogy a nagygépeken csökkentik a hajtóművek számát.
    A Szlont esetében egy növelt fesztávú An-124-szerű gépről tudok, ami szintén négyhajtóműves, de ez a masina négy PD-35-össel és a 80 méter feletti fesztávval szerintem nem épp a 80-120 tonna közötti kapacitás kategória, hanem annál azért komolyabb.
    80-120 tonnás teherbíráshoz elviekben létre lehetne hozni egy kéthajtóműves gépet is, ide viszont a PD-35 lenne kevés.
    Jó közelítéssel a B777-F tekinthető alapnak. Ez a gép a B777-200LR-en alapszik és annak GE90-115B hajtóműveit használja. Ezek a világ jelenleg legerősebb sugárhajtóművei, a maguk 510kN-os tolóerejükkel és ezekkel visz a gép 102 tonnát.
     
    endre and fishbed like this.
  2. ghostface

    ghostface Well-Known Member

    Hát nincsenek túl könnyű helyzetben az oroszok. A D18-ból gondolom, akad még raktáron. Viszont az ukránok már nem gyártják valószìnűleg. Volt szó évekkel ezelőtt nyugati hajtóművek felszereléséről, de a jelenlegi politikai állapotok ezt az opciót is kizárják. Nagyon érződik az a kiesett 15-20 év.
    Fel kéne pörgetni a fejlesztéseket, akár Kìna bevonásával is...
     
    endre likes this.
  3. ghostface

    ghostface Well-Known Member

    Ahogy én néztem a Szlont egy AN-225 4 új hajtóművel és AN-124 farokrésszel, hátsó rámpával.
     
  4. gacsat

    gacsat Well-Known Member

  5. gacsat

    gacsat Well-Known Member

    A PD35 megy az Il-96osokra is, meg a kínaiaknak is el lessz adva. ha Trumpika még szívózik, Iránnak is.
     
  6. boki

    boki Well-Known Member

    83 éves korában tegnap elhunyt Viktor Tolmacsjov szovjet/orosz főkonstrüktőr az An-124 "Ruszlan" és az An-225 "Mrija" egyik megalkotója.
     
    ghostface, antigonosz and fishbed like this.
  7. formosa1

    formosa1 Active Member

    2 hajtómű "elvételéhez" - sok más módosítás mellett - 1 teljesen új szárny tervezése is szükséges, mellyel az Il-76 még egy 50 éves konstrukció marad. Sokkal ésszerűbb a meglévő törzs "köré" 1 új gépet tervezni, miképp az világszerte más típüsoknál is történt...
     
  8. ghostface

    ghostface Well-Known Member

    Interneten árulják Polet Flight egykori An-124-esét

    "Az RA-82075 lajstromjelű Antonov An-124-100 teherszállítót 2012-ig a Polet Flight üzemeltette, de ekkor valamiért Ulyanovskban – ahol jelenleg is található – leállították, két évvel később pedig a cég is beszüntette tevékenységét."

    [​IMG]
     
  9. ghostface

    ghostface Well-Known Member

    765M rubel az ára. (Kb.: 3.5 Milliárd Ft). Ennyiért lehet, hohy akad majd egy kínai "magánbefektető", aki kaszinót vagy esetleg konditrmet akar majd csinálni belőle.
    Aztán majd jönnek az új Y-30-ak. :rolleyes:
     
    tonyo, fishbed and fip7 like this.
  10. arbalest

    arbalest Well-Known Member

    Meglepődnék, ha a Mrijával együtt ne lenne meg nekik a Ruslan teljes terv dokumentációja. :D
     
    tonyo, ghostface and svajcibeka like this.
  11. vilmoci

    vilmoci Well-Known Member

    Vegyük meg mi!
    Még 3-4-szer ennyit ráköltünk és egy negyed Hercules árából van olyan rampás gépünk, hogy belefér két Hercules összehajtogatva. :D
    vagy akár pattintsuk be a reptárba. :p
     
    nyugger, borisz, fip7 and 5 others like this.
  12. formosa1

    formosa1 Active Member

    De hogy viszi el, mert a röpképessé tétele 1 vagyonba kerülne? - A repülő kaszinó meg hülyeség, mert csak 1 kicsi és szűk túlnyomásos utastere van...
     
  13. notaricon

    notaricon Well-Known Member

    Me agyalj, nem áll jól neked. :D
     
    borisz, ghostface and vilmoci like this.
  14. formosa1

    formosa1 Active Member

    Nektek sem, ha baromságot írtok!
     
  15. ghostface

    ghostface Well-Known Member

    Te tényleg komolyan vetted a "kaszinó" dolgot? Nem hallottal még a Liaoning nevű ex szovjet, majd ex ukrán és most épp kínai rephordozóról? o_O
    Lécci számolj már el 10-ig, mielőtt kommentelsz!:hadonaszos:
     
    borisz, fip7 and vilmoci like this.
  16. formosa1

    formosa1 Active Member

    Te számolj10-ig. és akkor tán nem írsz kaszinós hülyeségeket a Ruslan topicba...!!!
     
  17. vilmoci

    vilmoci Well-Known Member

    Ne alázd már porig magad...
    Becummantottad a dolgot és kész. Lendüljünk túl rajta. ;)

    Ez se kaszinó :
     
    borisz and ghostface like this.
  18. ghostface

    ghostface Well-Known Member

    Anyám! Édes jó anyám!
    Most tényleg mesélnem el a dolgot szájbarágósan, hogy a kisfiúk is megértsék?
    Na jó! Csak mert olyan szépen kérted:
    Kína, anno azzal a nyilván való hazugsággal indokolta a Varjag megvásárlását az ukránoktól, hogy úszó kaszinót építenek belőle.
    Azóta már mindannyian tudjuk, hogy nem lett belőle kaszinó.

    Remélem így már te is érted az analógiát...
     
    borisz likes this.
  19. formosa1

    formosa1 Active Member

    Nem, mert az egyikből lehet, a másikból nem lehet kaszinót csinálni. Arra viszont alkalmas, hogy hülyeségekkel szétoffoljátok a topicot! - Kár, hogy ezt nem mondta az anyukád...
     
  20. ghostface

    ghostface Well-Known Member

    Szétoffoljuk a topikot?
    Ember! Én linkeltem be a hírt! Te pedig beesel és tök alap dolgokról kezdesz el okoskodni.... :D
     
    borisz and fip7 like this.

Ezen oldal megosztása