Antonov An-124 Ruslan "Condor"

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.

ghostrider

Well-Known Member
2014. július 18.
5 643
7 689
113

Allesmor Obranna

Well-Known Member
2010. április 30.
7 691
23 025
113
Amikor túl nagy a fesztáv:

 

kamm

Well-Known Member
2019. február 23.
4 310
4 404
113
Ha jol olvastam, akkor ennek is ugyanaz a hajtomuve, mint a Mrijanak es ugy tunik, a kinaiak nyakig benne vannak a gyartoban (Motor Sich) - aki nem kicsi, 21 ezer fo felett foglalkoztat: https://www.washingtonpost.com/worl...b4b9fb62aa2_story.html?utm_term=.a49bf678f683

Az igazgato szerint ha a szankciok miatt ugrik a kinai uzlet, 10 ezer ermbert for az utcara rakni:

"ZAPORIZHIA, Ukraine — The president of a top Ukrainian aerospace company says its new Chinese investors often ask the staff for “little conversations.”
They want to know about record-keeping and planning, the setup of production lines and the interplay between workshops.
“They’ll talk for three hours, and the next day, a totally different group of people will come,” said Vyacheslav Boguslayev, whose sprawling Soviet-era company, Motor Sich, is one of the most advanced military aircraft engine manufacturers in the world.
“They’ll ask all the same questions as yesterday, and this continues for a week,” he said.
Racing to upgrade its military, China has been turning to Ukraine. And Ukraine — with its economy scrambled by hostilities with Russia — has been willing to accept China’s embrace.
“If they ban us from working with China,” Boguslayev said, “then the first thing I’ll do is fire 10,000 people.”
 

fonak9

Well-Known Member
2014. augusztus 4.
2 370
3 671
113
Ha jol olvastam, akkor ennek is ugyanaz a hajtomuve, mint a Mrijanak es ugy tunik, a kinaiak nyakig benne vannak a gyartoban (Motor Sich) - aki nem kicsi, 21 ezer fo felett foglalkoztat: https://www.washingtonpost.com/worl...b4b9fb62aa2_story.html?utm_term=.a49bf678f683

Az igazgato szerint ha a szankciok miatt ugrik a kinai uzlet, 10 ezer ermbert for az utcara rakni:

"ZAPORIZHIA, Ukraine — The president of a top Ukrainian aerospace company says its new Chinese investors often ask the staff for “little conversations.”
They want to know about record-keeping and planning, the setup of production lines and the interplay between workshops.
“They’ll talk for three hours, and the next day, a totally different group of people will come,” said Vyacheslav Boguslayev, whose sprawling Soviet-era company, Motor Sich, is one of the most advanced military aircraft engine manufacturers in the world.
“They’ll ask all the same questions as yesterday, and this continues for a week,” he said.
Racing to upgrade its military, China has been turning to Ukraine. And Ukraine — with its economy scrambled by hostilities with Russia — has been willing to accept China’s embrace.
“If they ban us from working with China,” Boguslayev said, “then the first thing I’ll do is fire 10,000 people.”

Az uki repülőgépipar és hadiipar mehet a levesbe, a maradékot esetleg majd felvásárolják amerikai cégek. Az nem érdeke az USA-nak, hogy az ukik a kínaiakat (vagy korábban Iránt) lássák el technológiával, vagy hogy az amerikai cégeknek csináljanak konkurenciát. Hacsak nem döntenek úgy politikai okokból, hogy megpróbálják életben tartani ezeket a cégeket, de nem lesznek életképesek, ha Ukrajna a Nyugathoz integrálódik. Ezek arra voltak berendezkedve 2014-ig hogy az oroszoknak és harmadik világbeli országoknak gyártsanak. Az orosz piac elveszett számukra, a beszállítási láncok megszakadtak.
 

formosa1

Well-Known Member
2016. augusztus 30.
1 010
294
83
Az uki repülőgépipar és hadiipar mehet a levesbe, a maradékot esetleg majd felvásárolják amerikai cégek. Az nem érdeke az USA-nak, hogy az ukik a kínaiakat (vagy korábban Iránt) lássák el technológiával, vagy hogy az amerikai cégeknek csináljanak konkurenciát. Hacsak nem döntenek úgy politikai okokból, hogy megpróbálják életben tartani ezeket a cégeket, de nem lesznek életképesek, ha Ukrajna a Nyugathoz integrálódik. Ezek arra voltak berendezkedve 2014-ig hogy az oroszoknak és harmadik világbeli országoknak gyártsanak. Az orosz piac elveszett számukra, a beszállítási láncok megszakadtak.
Igen ám, de az amcsi és a nyugati szállítógépek nem fedik le az Antonov teljes termékpalettáját. Kérdés, hogy van-e olyan "hiánypótló" ukrán típus, mely miatt érdemes megmenteni a gyárat, mert a gyártáshoz modernizálásra, és az orosz alkatrészek lecserélésére is szükség lesz...