1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Antonov An-124 Ruslan "Condor"

Diskurzus a(z) 'Szállító- és légi utántöltő repülőgépek' témában - GrGLy által indítva @ 2013. január 6..

  1. formosa1

    formosa1 Active Member

  2. formosa1

    formosa1 Active Member

  3. ghostrider

    ghostrider Well-Known Member

  4. formosa1

    formosa1 Active Member

  5. ghostrider

    ghostrider Well-Known Member

    szegcsab, fishbed and fip7 like this.
  6. ghostface

    ghostface Well-Known Member

    szegcsab, svajcibeka, KoviUbi and 4 others like this.
  7. weasel007

    weasel007 Well-Known Member

    A tankot viszont betehetik a repülőgépbe :)
     
    ghostface likes this.
  8. formosa1

    formosa1 Active Member

  9. Allesmor Obranna

    Allesmor Obranna Well-Known Member

    Amikor túl nagy a fesztáv:

    [​IMG]
     
    ghostrider, misinator, fip7 and 4 others like this.
  10. kamm

    kamm Well-Known Member

    Ha jol olvastam, akkor ennek is ugyanaz a hajtomuve, mint a Mrijanak es ugy tunik, a kinaiak nyakig benne vannak a gyartoban (Motor Sich) - aki nem kicsi, 21 ezer fo felett foglalkoztat: https://www.washingtonpost.com/worl...b4b9fb62aa2_story.html?utm_term=.a49bf678f683

    Az igazgato szerint ha a szankciok miatt ugrik a kinai uzlet, 10 ezer ermbert for az utcara rakni:

    "ZAPORIZHIA, Ukraine — The president of a top Ukrainian aerospace company says its new Chinese investors often ask the staff for “little conversations.”
    They want to know about record-keeping and planning, the setup of production lines and the interplay between workshops.
    “They’ll talk for three hours, and the next day, a totally different group of people will come,” said Vyacheslav Boguslayev, whose sprawling Soviet-era company, Motor Sich, is one of the most advanced military aircraft engine manufacturers in the world.
    “They’ll ask all the same questions as yesterday, and this continues for a week,” he said.
    Racing to upgrade its military, China has been turning to Ukraine. And Ukraine — with its economy scrambled by hostilities with Russia — has been willing to accept China’s embrace.
    “If they ban us from working with China,” Boguslayev said, “then the first thing I’ll do is fire 10,000 people.”
     
  11. Allesmor Obranna

    Allesmor Obranna Well-Known Member

    Talán inkább fordítva. A Mrijának is ugyanaz a hajtóműve, mint a Ruszlanoknak, lévén, Mrijából csak egy darab van.
     
    vilmoci and fip7 like this.
  12. dudi

    dudi Well-Known Member

    Meg fiatalabb is.
     
    vilmoci likes this.
  13. ms07

    ms07 Well-Known Member

    Holnap reggel An-124 érkezik Bud-ra. Szerda reggel megy el. Várhatóan pénteken jön megint, és kedden megy el. Forrás: PSH face csoport
     
    vilmoci and Terminator like this.
  14. megazez

    megazez Well-Known Member

    Belecsomagolják az ancsákat?
     
  15. ms07

    ms07 Well-Known Member

    Világkiállítás, Magyar pavilon, dubaj...
     
    megazez likes this.
  16. Terminator

    Terminator Well-Known Member

  17. gacsat

    gacsat Well-Known Member

  18. formosa1

    formosa1 Active Member

  19. fonak9

    fonak9 Active Member

    Az uki repülőgépipar és hadiipar mehet a levesbe, a maradékot esetleg majd felvásárolják amerikai cégek. Az nem érdeke az USA-nak, hogy az ukik a kínaiakat (vagy korábban Iránt) lássák el technológiával, vagy hogy az amerikai cégeknek csináljanak konkurenciát. Hacsak nem döntenek úgy politikai okokból, hogy megpróbálják életben tartani ezeket a cégeket, de nem lesznek életképesek, ha Ukrajna a Nyugathoz integrálódik. Ezek arra voltak berendezkedve 2014-ig hogy az oroszoknak és harmadik világbeli országoknak gyártsanak. Az orosz piac elveszett számukra, a beszállítási láncok megszakadtak.
     
    ravenlord, gacsat and borisz like this.
  20. formosa1

    formosa1 Active Member

    Igen ám, de az amcsi és a nyugati szállítógépek nem fedik le az Antonov teljes termékpalettáját. Kérdés, hogy van-e olyan "hiánypótló" ukrán típus, mely miatt érdemes megmenteni a gyárat, mert a gyártáshoz modernizálásra, és az orosz alkatrészek lecserélésére is szükség lesz...
     

Ezen oldal megosztása