1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Antonov An-225 Mriya "Cossack"

Diskurzus a(z) 'Szállító- és légi utántöltő repülőgépek' témában - GrGLy által indítva @ 2013. január 6..

  1. nyugger

    nyugger Well-Known Member

  2. ghostrider

    ghostrider Well-Known Member

  3. ghostrider

    ghostrider Well-Known Member

  4. boki

    boki Well-Known Member

    Kigyulladt az An-225 egyik hajtomuve Lipcsében
     
    gacsat likes this.
  5. boki

    boki Well-Known Member

    Leszállás Bolíviában

     
    fishbed, kaktusz and joker like this.
  6. ghostface

    ghostface Well-Known Member

    A kifutó előtt közvetlenül magasfeszültségű vezeték.... Izgi. :)
     
    kaktusz likes this.
  7. boki

    boki Well-Known Member

    Azért lassítják.
     
    ghostface likes this.
  8. ghostface

    ghostface Well-Known Member

    Nehéz kivenni a videón, hogy alatta vagy felette megy át a gép. Szerintem inkább felette.
     
  9. Littlejohn

    Littlejohn Well-Known Member

    Azért elég rövidre jött. Lehet a súly miatt, kellett a pályahossz... Necces volt :)
     
  10. sequadon

    sequadon Active Member

    Nem vagyok én ebben olyan biztos...

    [​IMG]

    A fehér-sárga orr részen azért csak látszana a vezeték, nem?
     
    endre and antigonosz like this.
  11. dudi

    dudi Well-Known Member

    Egyértelműen alatta jött.
     
  12. Terminator

    Terminator Well-Known Member

    Ugyanez egy másik szögből:

     
    gacsat, Tcat and fishbed like this.
  13. ghostface

    ghostface Well-Known Member

    Tehát akkor a vezeték felett ment el. Ebből a szögből már nem látszik olyan veszélyesnek.
     
  14. Tcat

    Tcat Well-Known Member Szerkesztőségi tag Moderátor

    Ráadásnak:
     
    fishbed and arbalest like this.
  15. notaricon

    notaricon Well-Known Member

    A lassított video fake. Ki van szerkesztve a megfelelő helyen a kábel. Ha alatta menne el, akkor a vezetéket tartó áttört gerincű vasbeton villanyoszlopoknak 100+méter magasnak kellene lenni, mivel a gép méretei és a látszólagos repülési magassága kb 50m űrszelvénymagasságot feltételez, ami gép szélességét alapul véve kb 4-500 méteres oszlopközt feltételezve, ismeretlen súlyú kábellel is kb félmagasságig belógó lírát adna.
    Ez az oszloptípus ilyen magassággal ekkor súllyal a legkisebb szélben is úgy roppanna el mint a szalmaszál.
     
    borisz likes this.
  16. boki

    boki Well-Known Member

    Felszállás (Bolívia)

     
    anonim999, misinator and fishbed like this.
  17. misinator

    misinator Well-Known Member

    Fordulásnál csak áramlásrontó lapokat használnak?
     
  18. emel

    emel Well-Known Member

    Nem, használják a csűrőket meg az oldalkormányokat is, csak azok lemaradtak a képről. A csűrők és a spoilerek közt van kapcsolat, a csűrőlapok ugye mindig ellentétesen térnek ki a két szárnyon, és a felfelé kitérített csűrővel együtt térnek ki arányosan a spoilerek is (rásegítenek a csűrőre).
     
    misinator likes this.
  19. Terminator

    Terminator Well-Known Member

  20. arbalest

    arbalest Well-Known Member

Ezen oldal megosztása