1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Antonov An-70

Diskurzus a(z) 'Szállító- és légi utántöltő repülőgépek' témában - Phoenix által indítva @ 2013. február 11..

  1. Phoenix

    Phoenix Well-Known Member Szerkesztőségi tag Moderátor

    A forradalmi propfan erőforrásokkal ellátott ukrán(-orosz) teherszállító repülőgép topicja.
     
  2. boki

    boki Well-Known Member

    <p class="new-blogpost-comment-notice">Komment ehhez a hírhez: Újra kiszáll az An-70-es fejlesztéséből Oroszország?
    Valahogy nem megy az ukránoknak repulogépépítés-fejlesztés a SZU felbomlása óta. Legjobb lenne,ha eladnák az egész AN- repulogép gyárat az oroszoknak. Nem kellene kínlódniuk.
    Csak egyetlen prototípust (egy kigyulladt) építettek 20 év alatt, ez elég siralmas. Hamarább lesz rendszeresítve az orosz Il-476. Egyetlen elonye az AN-70 -nek, hogy fel tud szállni rovid kifutópályáról, és szélesebb 0,5-1,0 m -rel mint az Il (jobban befér egy BMP) De a hatotávolsága
    2000 km (Il-5000km) és teherbírása 40t (Il-50-60t) elmarad az Iljusintól.
     
  3. comandante

    comandante Well-Known Member

    <p class="new-blogpost-comment-notice">Komment ehhez a hírhez: Újra kiszáll az An-70-es fejlesztéséből Oroszország?
    Majd az ukránok ezt is elnyomják a másik két gép után az irániaknak aztán kész. Eddig is azt pletykálták hogy az iráni repülőgép és hajtóműipar az ő támogatásukkal bővül.
     
  4. gigabiga

    gigabiga Active Member

  5. gacsat

    gacsat Well-Known Member

  6. maxim

    maxim Member

  7. boki

    boki Well-Known Member

    maxim, pont most akartam linkelni....)
     
  8. boki

    boki Well-Known Member

    Tobb kép:

    http://bmpd.livejournal.com/496686.html
     
  9. boki

    boki Well-Known Member

    Sikeresen szerepelt az állami teszteken az 5. generácios D-27 -es hajtomu , amit az  AN-70 -hez fejlesztettek. A fejlesztok : Ivcsenko-progresz, Szaljut és a Motor Szics  mérnokei szerint ez a hajtomu a világon a "legjobb" , fogyasztása 10-30% kevesebb a jelenleg uzemben lévo nyugati gépekhez képest. A kulfoldi konkurencia csak 5-8 év mulva tud  kifejleszteni hasonlo hajtomuvet.

    http://www.ng.ru/realty/2013-04-19/16_an70.html
     
  10. Roni

    Roni Well-Known Member

    <p class="new-blogpost-comment-notice">Komment ehhez a hírhez: Ukrajna egyedül folytatja az An-70-es fejlesztését
    Jobb is váljanak ki belőle az oroszok (van) lesz nekik jobb amit Indiával fejlesztenek közösen .
    Ha pénz nem lesz az ukránoknak majd az EU segít nekik úgyis nem sokára EU tagok lesznek .

    http://www.jetfly.hu/rovatok/repules/katonai/tipusok/ujabb_modernizalt_ruszlant_vett_at_az_orosz_legiero/
     
  11. Roni

    Roni Well-Known Member

    <p class="new-blogpost-comment-notice">Komment ehhez a hírhez: Ukrajna egyedül folytatja az An-70-es fejlesztését
    http://hungarian.ruvr.ru/2013_04_24/Egyre-kemenyebb-a-Sz-ria-elleni-informacios-haboru/

    "Ugyanakkor tesznek olyan intézkedéseket - egyebek között technikai jellegűeket -, hogy a másik fél részéről semmiféle információ ne jusson ki a világba. Jelenleg a szíriai tévécsatornák nem jutnak ki a külföldi műholdakra, gyakorlatilag elzártak"
     
  12. doca

    doca New Member

    EU-nak, így az EADS-nek nem érdeke, hogy elkészüljön a legerősebb konkurencia. Oroszország kiszállása politikai okok miatt történt, mert a Gazprommal összeveszett Ukrajna és kerülőúton kapja majd a gázt. A nagy EU felé sodródásban egész Ukrajna gazdasága rosszul jár már most is így. EU tag viszont még évekig biztosan nem lehet, mert ezer szállal kötődik még Oroszországhoz így is.
     
  13. sondor961

    sondor961 New Member

    <p class="new-blogpost-comment-notice">Komment ehhez a hírhez: Ukrajna egyedül folytatja az An-70-es fejlesztését
    Tény, hogy az oroszok lépése nagyban hátráltatja a típus fejlesztését illetve későbbi gyártását. De ennyire előrehaladott állapotban valószínűleg már nem tudja megakadályozni az elkészültét!
    Ráadásul az An-70-es sikeres lehet, mert NINCS konkurenciája!

    Az /EADS/ Airbus A-400M még viccnek is rossz a kisebb teherbírásával, ám TÖBB MINT KÉTSZERES ÁRÁVAL !!! Ilyen áron nem csoda, hogy a fejlesztő országokon kívül - akik futnak a pénzük után - nem kell a kutyának se!!!

    Az orosz-indiai "kacsa" pedig elrepült, mert India C-17 Globemaster-t vásárolt...!!!
     
  14. Roni

    Roni Well-Known Member

    <p class="new-blogpost-comment-notice">Komment ehhez a hírhez: Ukrajna egyedül folytatja az An-70-es fejlesztését
    Az orosz-indiai “kacsa” pedig elrepült, mert India C-17 Globemaster-t vásárolt…!!!


    http://www.jetfly.hu/rovatok/repules/katonai/legierok/elindult_az_indiai_szallitogep_tender/

    Ahogy írja a c-17 és c-130 mellé jön az új közös gép persze nem lesz nagy teherbírású mint a c-17.
     
  15. Roni

    Roni Well-Known Member

  16. sondor961

    sondor961 New Member

    <p class="new-blogpost-comment-notice">Komment ehhez a hírhez: Ukrajna egyedül folytatja az An-70-es fejlesztését
    Olvastam, de várd ki a végét! Lehet hogy hápogni fog, mert a közös gép teherbírása megegyezik a C-130J Super Herculessel, /- és hasonló az Embraer KC-390-hez -/ mely nem tesz jót az értékesítésnek...!!!
    És ismered a mondást a közös lóról! Ukrajna már tudja a szállítógépes változatát is!
    India meg majd megtanulja...!!!
     
  17. Fade

    Fade Well-Known Member

    AN70 a kész közelében nincs így nincs az olyan kijelentésnek értelme, hogy mennyibe kerül.

    btw az An70 Orosz kiszállás fő okának én az Il-76MD lobbit tartom. Persze sokkal jobban jártak volna egy An70el, de másik oldalon nincs risk és nincs ukrán függés.
     
  18. sondor961

    sondor961 New Member

    <p class="new-blogpost-comment-notice">Komment ehhez a hírhez: Ukrajna egyedül folytatja az An-70-es fejlesztését
    A repülési tesztektől már csak 1 lépés a sorozatgyártás. Melyhez persze csak 3 dolog kell - mint a háborúhoz...!
    Ám akkor sem lesz eladhatatlanul drága, mint az Airbus A-400M!!!

    Az Il-76MD /Il-476/ esetében igazad van! Mely persze rossz hír az indiaiaknak!
    De majd megtanulják...!!!
     
  19. lui7889

    lui7889 Active Member

    http://www.youtube.com/watch?v=9s6aZqRrfSU
     
  20. gacsat

    gacsat Well-Known Member

    Sajnos az ukránok a gagyi minőséggel nagyon lejáratták magukat.
    Most lehet a forma 25 éves. Hiába áradozik róla a narrátor, nem hiszem, hogy 25 év alatt ne tudtak volna javítani rajt. Vagy 10 éve nem is gyértottak winglet nélkül repülőt. Ha meg tényleg olyan gazdaságos, építsenek belőle utasszállítót, és tarolják le a piacot.
     

Ezen oldal megosztása