1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Autó-motor, elektromos járművek, közlekedés

Diskurzus a(z) 'Kantin' témában - molnibalage által indítva @ 2018. február 9..

  1. pöcshuszár

    pöcshuszár Well-Known Member

    Na kinek mik a meglátásai?
     
  2. fishbed

    fishbed Well-Known Member

  3. Kurfürst

    Kurfürst Well-Known Member

    Ez a Pözsó egy romhalmaz. Ha gonosz akarok lenni gyári állapotban van. :D

    Alul orrán szájján dől az olaj, amit sanszosan jó ideje nem is cseréltek. Jó esetben csak a tömítés cseres vagy 5 éve, rossz esetben az egész motor kukaérett. az elejét biztos megtörték, aztán osszegányolták, a tulajnak arra se volt igénye hogy lefényeztesse, ami sejteti milyen általánosan szar állapotban lehet a kocsi egyébként is. A futómű gondolom hasonló állapotban van, azt csak egy pillanatra látni, potkereket egy madzag tartja. Alvázon mindenütt rozsdafoltok ott is ahol annyira nem kellene, valszeg német import volt.

    Gondolom lelakott melós kocsi lehetett németben amit néhány török hajtott rommá, aztán pár éve be hoztak egy kőműves brigád nyuszibuszának, semmi karbantartást nem kapott és most hogy kilehelné végre a lelkét próbálják elpasszolni.
     
    Ooorky and therob like this.
  4. Ooorky

    Ooorky Well-Known Member

    Nemdohányzó katolikus apáca tanárnő, vezetett szervizkönyves autója 60000km-rel. Becsszó!
     
    misinator and pöcshuszár like this.
  5. pöcshuszár

    pöcshuszár Well-Known Member

    Szerintem ez a kocsi egy többszörös balesetben vett részt, méghozzá középen volt.
    A légzsák elpukkant. Az eleje nem csak külsőleg tört össze, hanem motor is be volt nyomva. Ez a motortérben látható deformálódott alu csövön is látszik. Meg a motorház tető kitámasztó tartó "merevítőn", ami a csomópontjaiban kezdett rozsdásodni. Valószínűleg a deformáció során lepattan a festék.
    Az alján többféle folyás is van. Nekem a tippem hűtő "víz" és olaj is. Hátul valószínűleg a pótkerék tartó is azért hiányzik, mert hatulröl is törve lett. A csomagtér lemeze az illesztéseknél szarrá rozsdált. A jobb oldali kerékjárati ív biztosan nem eredeti.
    A hátsó rugók nem párban lettek cserélve. Hátul vagy az üzemanyag, de rosszabb esetben a fékfolyadék van a hátsó hídon. (mondjuk egyik sem jelent jót az álmos könyvek szerint).
    Én mondjuk ezt a "gépet" a műhelyből nem engedném ki rendszámmal.... Hogy 1,5M-ót nem ér az hétszentség! Gazdasági totálkár.
     
    misinator, Ooorky and Kurfürst like this.
  6. Kurfürst

    Kurfürst Well-Known Member

    SilvioD likes this.
  7. gergo55

    gergo55 Well-Known Member

  8. molnibalage

    molnibalage Well-Known Member

    Asszem posztolták már. Viszont a legvége kicsit muris.

    Véleményünk szerint ez a hír azért is pozitív, mert azt sugallja, hogy az összefogásban részt vevő szereplők most már úgy látják, hogy van akkora kereslet az általuk kínált szolgáltatásra, hogy azért bátran kérhetnek jóval magasabb árat is. Azt pedig majd a vásárlók eldöntik, hogy útjaik során kifizetik ezt a magasabb árat a rövid töltési időért cserébe, vagy lassabb, viszont jóval olcsóbb töltési módot választanak helyette.

    Vagy nem...
    Esetleg arról van szó, hogy mivel ilyen kapacitású gyorstöltésnél monopol helyzet van, akkor az értelmezhető megtérülési időhöz ennyit kérnek. Aztán a villanyos sofőr vagy kinyögi ezt...
    ...vagy most derül ki, hogy mennyire elszámították magukat...
     
  9. nyugger

    nyugger Well-Known Member

    Pénteken láttam, hogy valami agyhalott idióta momentán az Alagútnál félúton az amúgy sem széles gyalogos járda közepén hagyta azt a zöld poklot. Én szerintem azt az embert a rollerjával együtt dobtam volna a Dunába, hogy vigyen el Darwin ha ennyire idióta vagy
     
  10. molnibalage

    molnibalage Well-Known Member

    A városon át bringáva orbitálisan nagy szórással látni, hogy ki és hogyan teszi le ezeket. Van, amikor látom, hogy a hidak két hídfőjénél a széles járda "öbölnél" van letéve. Senkit nem zavar. De olyat is láttam, hogy a Lánchíd szűk részét volt lekúrva az út közepén vagy egy széles járda közepén.

    Tényleg nem értem azok lelki világát, akik annyira nem képesek, hogy ott tegyék le, ami egy járda vagy bármi azon terület része, ahol kvázi nincs forgalom. Aki ennyire barom, az ég rollert se vezessen. Max áramot.
     
    misinator, Kurfürst, zeal and 3 others like this.
  11. antigonosz

    antigonosz Well-Known Member

    Ezek annyira olcsok hogy csak ugy otthagyjak oket valahol es el se lopja senki? Vagy mi ebben csavar?
     
  12. Ooorky

    Ooorky Well-Known Member

    Ezek bérelhetőek, sok városból kitiltották mivel ész nélkül vezeti + szanaszét hagyja a parasztja, meg amennyire tudom masszívan veszteséges az összes cég ami ezeket üzemelteti, csak a sok hurráoptimista zöld önti a részvényeikbe a pénzt.
     
    antigonosz likes this.
  13. monster

    monster Well-Known Member

    Amikor legutóbb Pesten flangáltam a Margisziget környékén, néztem én is, hogy mindenfelé elhagyott rollerek vannak, de azt gondoltam, hogy ezeknek így van kitalálva a használata, és mondjuk csak akkor működik (mondjuk enged fel egy beépített fék, vagy hasonló), amikor egy applikációval rákapcsolódtak, és vonja a használati díjat, így igazából dokkolni sem kell. A helyét meg valami gps alapú nyomkövetővel mindegyiknek tudják. De lehet, hogy túl optimista voltam azzal kapcsolatban, hogy ezt így gondolták-e használni :)
     
    fip7, antigonosz and Ooorky like this.
  14. molnibalage

    molnibalage Well-Known Member

  15. Allesmor Obranna

    Allesmor Obranna Well-Known Member

    Egységes metró-hév-vasút rendszer kell.

    • Szentendrét össze kell kötni Ráckevével és Csepellel.
    • Dunakeszit az M3-as metrón keresztül Feriheggyel és Vecséssel (beintegrálandó: a váci és veresegyházi vasút)
    • Gödöllőt az M2-es metrón keresztül a Déli pályaudvar - Törökbálint - Biatorbágy vonallal
    • Újpalotát az M4-es metrón keresztül Gazdagréttel és Érddel
    • Az összes vonalat körvasúttal összekötni a kétnyomtávosra felbővített Északi összektő vasúti híddal és az esztergomi vasúttal integrálva. Ez délen a Déli összekötő futna át Budára, így kötve össze minden kombinált metró/hév szakaszt
    • M0-t északon be kell fejezni
    • Kerepesi út átmenő forgalmát az Örsnél el kell vezetni és attól délebbre az M4 és a Nagykőrösi út bekapcsolásával rá kell vezetni a felbővített Lágymányosi hídra, aminek a forgalmát Budán egy a Kelenföld alatt futó alagúton keresztül rá kell vezetni az M1/M7 bevezetőre
    • Mihamarabb meg kell épülnie az M1-et Komáromnál tehermentesítő Székesfehérvárnál az M7-el összekötő, Dunaújvárosnál a Dunán áthaladó, Kecskemétnél az M5-ösbe becsatlakozó pályaszakasznak.
    Ha ez mind így megépül, akkor fognak az emberek vígan élni Budapesten.
     
    misinator, fishbed, Kurfürst and 5 others like this.
  16. molnibalage

    molnibalage Well-Known Member

    Ez én vajon megélem még?
     
  17. Allesmor Obranna

    Allesmor Obranna Well-Known Member

    Ha most nekikezdünk, akkor kis csúszással (az ilyenkor mindig van) jövő hét szerdáig kész is leszünk.
     
    Loken, fishbed, zeal and 2 others like this.
  18. molnibalage

    molnibalage Well-Known Member

  19. alali77

    alali77 Well-Known Member

    Ez 2000milliárd, meglesz!
    De én a 4-es metrót tolnám ki Budaörs-Törökbálintra
     
    Loken and Kurfürst like this.
  20. Allesmor Obranna

    Allesmor Obranna Well-Known Member

    Amúgy 2000 milliárd az nem is nagy pénz tíz évre.
     
    fip7 likes this.

Ezen oldal megosztása