1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Autó-motor, elektromos járművek, közlekedés

Diskurzus a(z) 'Kantin' témában - molnibalage által indítva @ 2018. február 9..

  1. Ooorky

    Ooorky Well-Known Member

    Még egy egyvágányú 80km/h-s is :D

    Ha jól tudom egy Bz napi 4-szeri megállása egy létező vonal létező állomásán 1 millió ft/év az önkormányzatnak ha az állam úgy ítéli meg nem éri meg megállni ott.
    A Pápa-Csorna vonal pl. önkormányzati fenntartású.
     
    blitzkrieg likes this.
  2. Ooorky

    Ooorky Well-Known Member

    blitzkrieg likes this.
  3. Veér István

    Veér István Well-Known Member

    Egy dolog, hogy drágább, de az infrastruktúra multiplikátor hatása a befektetésnek csak nagy beruházások mellett indul meg, mert jelenleg a vasúti szállítás és az intermodális logisztika akkora overheaddel (plusz költség talán a közelítő fordítás) bír, hogy a kisvállallkozásoknak minimális előnnyel bír: a munkások jobb mobilitásán kívül más előnye nincs. Példa: egy asztalosműhely ami pár egyedi bútort csinál hetente, egy ksiteherrel a jobb út hasznát veszi, de vonattal nem fog tudni jobban szállítani.
     
    aquarell, blitzkrieg and phaidros like this.
  4. molnibalage

    molnibalage Well-Known Member

  5. Veér István

    Veér István Well-Known Member

    Fura, hogy a KRESZ-el csak professzorok meg doktorok foglalkoznak!
     
  6. alali77

    alali77 Well-Known Member

    Biztosan önkormányzati fenntartású? Mert szerintem nem sikerült olyat indítani.
     
  7. alali77

    alali77 Well-Known Member

    -Drága a pálya, a tengelyterhelés a duplája mint az úton. Egyetlen kitérő, biztosító berendezésbe kötve, fűtéssel 50-100 millió között van. az elvárás az hogy évtizedekig ne kelljen hozzá nyúlni. Nézd meg mennyibe került a nyamvadt kisvasút Alcsútdobozra.
    -A biztosító berendezés irgalmatlan drága lett
    -A a felsővezeték irgalmatlan drága
    -Nagyon komolyan veszik a vízelvezetést, ha a pálya elvizesedik és lesz benne egy kis süllyedés az irgalmatlan gyorsan komoly sebességkorlátozást hoz (lassú jel), mivel a nehéz mozdonyok egy pillanat alatt szétverik a pályát. Könnyű mozdony meg nincsen...
     
    vata, Luthero, misinator and 4 others like this.
  8. molnibalage

    molnibalage Well-Known Member

  9. Ooorky

    Ooorky Well-Known Member

    fishbed likes this.
  10. molnibalage

    molnibalage Well-Known Member

    Egy ilyen ember vajon mi másból ért, hogy pofánvered és felgyújtod a kocsiját?
     
    Luthero likes this.
  11. Loken

    Loken Well-Known Member

    molnibalage likes this.
  12. Kurfürst

    Kurfürst Well-Known Member

    A Kormány 87/2020. (IV. 5.) Korm. rendelete a várakozási díj megfizetésének a veszélyhelyzet során alkalmazandó eltérő szabályairól

    A Kormány
    az Alaptörvény 53. cikk (2) bekezdésében meghatározott eredeti jogalkotói hatáskörében, figyelemmel a koronavírus elleni védekezésről szóló 2020. évi XII. törvény rendelkezéseire,
    a 3. § tekintetében az Alaptörvény 53. cikk (3) bekezdésében meghatározott eredeti jogalkotói hatáskörében, a koronavírus elleni védekezésről szóló 2020. évi XII. törvény 3. § (1) bekezdése szerinti országgyűlési felhatalmazás alapján,
    az Alaptörvény 15. cikk (1) bekezdésében meghatározott feladatkörében eljárva
    a következőket rendeli el:

    1. §

    A veszélyhelyzet kihirdetéséről szóló 40/2020. (III. 11.) Korm. rendelet szerinti veszélyhelyzet ideje alatt a humánjárvány terjedésének csökkentése érdekében
    a) a helyi közutak, valamint a helyi önkormányzat tulajdonában álló közforgalom elől el nem zárt magánutak,
    terek, parkok és egyéb közterületek, valamint
    b) az országos közutak, valamint az állam tulajdonában álló közforgalom elől el nem zárt magánutak, terek,
    parkok és egyéb közterületek
    várakozási területeinek a járművel történő, várakozási célú használatáért várakozási díjat nem kell fizetni.

    2. §

    (1) Ez a rendelet – a (2) bekezdésben foglalt kivétellel – a kihirdetését követő napon lép hatályba. (2) A 3. § az e rendelet kihirdetését követő tizenötödik napon lép hatályba.

    3. §

    A Kormány e rendelet hatályát a veszélyhelyzet kihirdetéséről szóló 40/2020. (III. 11.) Korm. rendelet szerinti veszélyhelyzet megszűnéséig meghosszabbítja.

    Orbán Viktor s. k., miniszterelnök

    https://magyarkozlony.hu/hivatalos-...e792810ae64f0fa5758c88c5876a95204b4e/letoltes

    A mai naptól hatályos.
     
  13. Ooorky

    Ooorky Well-Known Member

    Ez egy igazi aranybánya:



     
    zeal, FilcTroll and fip7 like this.
  14. molnibalage

    molnibalage Well-Known Member

    Az indexen évekkel ezelőtt posztolták a differenciálműves videót.
     
  15. Loken

    Loken Well-Known Member

  16. Loken

    Loken Well-Known Member

  17. molnibalage

    molnibalage Well-Known Member

  18. antigonosz

    antigonosz Well-Known Member

  19. Loken

    Loken Well-Known Member

    https://m.origo.hu/nagyvilag/20200408-osszeomlott-egy-eszak-olaszorszagban.html
    "Összeomlott egy autópályahíd Észak-Olaszországban Genova és Firenze között. Szerencsére csak két teherautó volt a hídon, ugyanis jelentősen visszaesett a forgalom a koronavírus-járvány miatti vesztegzárak miatt."
    Óriási szerencse, hogy most történt, de ez nem mentség. A hab a tortán, hogy a legutóbbi sok halálos áldozatot követelő hasonló baleset után kígyót-békát mondtak a szakaszt üzemeltető magán társaságra. Állami kézbe vették az autópálya felügyeletet. Most viszont épp az állami kézben lévő ömlött össze.
    Mindenki annyira oda van az olaszokért, pedig maffiózó-cigány ország. Nézd meg a gazdaságukat. A járványügyi helyzetüket. A migráns helyzetüket. A közlekedési kultúrájukat.
    Persze mindenki Magyarországra mutogat, mint az állami szintű korrupció mintapéldánya. Minket szankcióznak mindenért. Minket akarnak kirakni az EU-ból...szánalmas.
    Lassan már nem a járvány miatt lesz kockázatos Olaszországba utazni, hanem mert nem tudod melyik 50-100 éves szarul karbantartott híd, viadukt, felüljáró fog leszakadni alattad.
     
    zeal, fip7, blitzkrieg and 1 other person like this.
  20. Veér István

    Veér István Well-Known Member

    Szerinted mennyi az átfutási ideje egy ilyen átvételnek? Mekkora kulturális tehetelensége van egy szervezetnek? Mert a magáncég szarul csinálta, akkor újra kell építeni az egész szervezetet, ha nem akarod azt konzerválni, és az akár éveket is igénybe vehet.
     
    blitzkrieg likes this.

Ezen oldal megosztása