Közlekedés (infrastruktúra, vasút, autó-motor, elektromos járművek, ...)

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

  • Az elmúlt évek tapasztalatai alapján, és a kialakult helyzet kapcsán szeretnénk elkerülni a (többek között az ukrán topikban is tapasztalható) információs zajt, amit részben a hazai sajtóorgánumok hozzá nem értő cikkei által okozott visszhang gerjeszt. Mivel kizárható, hogy a hazai sajtó, vagy mainstream szakértők többletinformációval rendelkezzenek a fórumhoz képest a Wagner katonai magánvállalat oroszországi műveletével kapcsolatban, így kiegészítő szabály lép érvénybe a topik színvonalának megőrzése, javítása érdekében:

    • a magyar orgánumok, közösségi média oldalak, egyéb felületek hírei és elemzései (beleértve az utóbbi időkben elhíresült szakértőket is) nem támogatottak, kérjük kerülésüket.
    • a külföldi fősodratú elemzések, hírek közül az új információt nem hordozók szintén kerülendők

    Ezen tartalmak az oldal tulajdonosának és moderátorainak belátása szerint egyéb szabálysértés hiányában is törölhetők, a törlés minden esetben (az erőforrások megőrzése érdekében) külön indoklás nélkül történik.

    Preferáltak az elsődleges és másodlagos források, pl. a résztvevő felekhez köthető Telegram chat-ek, illetve az ezeket közvetlenül szemléző szakmai felületek, felhasználók.

Szittya

Well-Known Member
2016. szeptember 22.
20 691
32 355
113
Jobban mondva a csepekszigetre 2 hid is kellene az ercsii lenne szerintem is a legalkalmasabb 2*1 sav plusz vasut.delegyhazaig vagy dunavarsanyig /nemtudom melyik lenne alkalmasabb bevallom oszinten/
 

Szittya

Well-Known Member
2016. szeptember 22.
20 691
32 355
113
A kiskunhalas kiskoros /latszik hogy keson van vagy koran...mostmar tenyleg muszaj lessz visszamennem dolgozni mert szetborult a napom hogy nem kell muszalybol kelni minden reggel.../
 

Kurfürst

Well-Known Member
2017. szeptember 14.
4 763
14 702
113
Csudálatos. Ennyire inkompetens bandát..

Jó lesz most már visszavenni kicsit a topicok Vitézy-féle politikai propagandával való kéretlen teleszemetelésével. Ha valakit még érdekel a partizánosdija a kispadról, nyugodtan elolvashatja az erre szolgáló kis millió online felületen, ahol hősünk mindben nap megváltja a világot.
 
M

molnibalage

Guest
Jó lesz most már visszavenni kicsit a topicok Vitézy-féle politikai propagandával való kéretlen teleszemetelésével. Ha valakit még érdekel a partizánosdija a kispadról, nyugodtan elolvashatja az erre szolgáló kis millió online felületen, ahol hősünk mindben nap megváltja a világot.
Jó lenne valami érvelést is látni, hogy a főváros vagy bárki miért nem képes úgy összehangolni a feladatokat, hogy ne essen ki egy híd és egy útvonal 5 évre úgy, hogy pl. átsorolnak pár projektet, hogy egyben lehessen megcsinálni ezt.

Bakker olyan dolgokat látok mióta nincs BKK, hogy pl. egy járdaszakaszt a Lágymányosi hídnál 1 év alatt 3-szor bontottak fel 9 hónapon belül, teljesen koordinálatlan és csigalassú útfelújtások. Az Egérút egy része hónapok óta le van zárva és kb. semmit sem haladtak azokon szakaszokon. Ki és hogyan nyerhette el a kivitelezést úgy, hogy ilyen módon dolgozik egy alig párszáz méteres szakaszon? Vagy pl. a fónódó villamos északi szakaszán 3 (!!) év után nem képesek megoldani azt, hogy kibasztot autósforgalmat kisperjék 1 utcán odébb, amire tervek vannak csak meg kéne csinálni, de itthon olyan elbaszott a rendszer, hogy a szabálytalan autósokat büntető kamerát közvetenül egy seggfej - főpolgármester - utasítására leállítják, mert jaj szegény sorozatos szabályszegők, akik fenntartják kb. 100-szor annyi embert szállító villamosokat. Úgy, hogy ki van táblázva és volt tesztidőszak is.

Kezd nagyon elegem lenni trollkodásodból kb. fikázásban merül ki teljesítményed legtöbbször érvelés nélkül meg dobálózol a propganda szóval, mikor csak a csípát kéne szemedből kitörölni és értelmezni kéne amit látsz. A BKK által létrehozott dolgok is rohadnak szét, mióta az nincs...
 

Sharid

Well-Known Member
2017. szeptember 4.
5 491
2 874
113
Mit izélsz, itt vidéken város középen 80 méteres szakaszon a csatornát kb két hónap alatt cserélte ki a vállalkozó cég....
 
  • Tetszik
Reactions: antigonosz

Ooorky

Well-Known Member
2016. szeptember 1.
9 779
44 962
113
Nem értem a prioritást. Az M8 és M9 között van 40 km. Ehhez képest az M0 híd és a M8 között cirka 60 km van. Ha valaki nem csak a Szigetről akar kimenni, de a Csepel-szigeten kívűl k-ny irányban, akkor vagy M0 vagy M8. A kettő között semmi. Ebből az M0 és környéke meg instabil. Egy koccanás és gigamegadugó, ami BP belsejébe is visszaér.

Nem kell ahhoz koccanás, elég egy péntek délután.
 

ozymandias

Well-Known Member
2013. június 4.
2 761
17 817
113
https://totalcar.hu/magazin/hirek/2018/04/23/csalodas_az_elektromos_audi_hatotavja/

150kW... Ha most itt Augsburg-ban tippelnem kellene, hogy minek van ekkora fogyasztása, az maximum a MAN olvasztókemecéje lenne, vagy a KUKA-nál egyszerre 40 robotot nyúznak - a villamosokat nem vettem ide. A városban saccra szinte minden harmadik ez a méter. Inkább nem számolom ki, hogy hány Paks 4 kellene ehhez, meg a Lech-nek hányszor ekkora víztömegének kellene lennie...

Ez brutális, és az meg vicc, hogy 400 ilyen töltōt ígérnek. Persze, ez megint egy kutyacsont, amit oda lehet dobni a zōdeknek, csak az a baj, hogy ezeket a kutyacsontokat elhiszik, közben meg kapcsolgatják az erōműveket. Taps. Nyalóka nem jár
 
M

molnibalage

Guest
https://totalcar.hu/magazin/hirek/2018/04/23/csalodas_az_elektromos_audi_hatotavja/

150kW... Ha most itt Augsburg-ban tippelnem kellene, hogy minek van ekkora fogyasztása, az maximum a MAN olvasztókemecéje lenne, vagy a KUKA-nál egyszerre 40 robotot nyúznak - a villamosokat nem vettem ide. A városban saccra szinte minden harmadik ez a méter. Inkább nem számolom ki, hogy hány Paks 4 kellene ehhez, meg a Lech-nek hányszor ekkora víztömegének kellene lennie...

Ez brutális, és az meg vicc, hogy 400 ilyen töltōt ígérnek. Persze, ez megint egy kutyacsont, amit oda lehet dobni a zōdeknek, csak az a baj, hogy ezeket a kutyacsontokat elhiszik, közben meg kapcsolgatják az erōműveket. Taps. Nyalóka nem jár
A cikk nem csak azért vicces. Az agyonsztárolt TESLA gyorstöltő nélkül pont annyira hasznavehetetlen, mint ez...
 
  • Tetszik
Reactions: ozymandias

blitzkrieg

Well-Known Member
2015. február 10.
5 503
5 632
113
https://totalcar.hu/magazin/hirek/2018/04/23/csalodas_az_elektromos_audi_hatotavja/

150kW... Ha most itt Augsburg-ban tippelnem kellene, hogy minek van ekkora fogyasztása, az maximum a MAN olvasztókemecéje lenne, vagy a KUKA-nál egyszerre 40 robotot nyúznak - a villamosokat nem vettem ide. A városban saccra szinte minden harmadik ez a méter. Inkább nem számolom ki, hogy hány Paks 4 kellene ehhez, meg a Lech-nek hányszor ekkora víztömegének kellene lennie...

Ez brutális, és az meg vicc, hogy 400 ilyen töltōt ígérnek. Persze, ez megint egy kutyacsont, amit oda lehet dobni a zōdeknek, csak az a baj, hogy ezeket a kutyacsontokat elhiszik, közben meg kapcsolgatják az erōműveket. Taps. Nyalóka nem jár

Ezek a zöldek azok, akik elektromos közlekedést akarnak, de közben úgy számolnak, hogy a jövőben egyre kevesebb lesz a villamos energia fogyasztás, merthát led izzókat használunk majd, meg a 2000 wattos porszívót is betiltották már. :)
 

blitzkrieg

Well-Known Member
2015. február 10.
5 503
5 632
113
Molni a múltkoriban kételkedtél abban, hogy az akkumulátorokat újrahasznosítják. Igaz, hogy nem akku, csak elem, de a vietnámiak megoldották és még jó kis pénzt is csináltak belőle. :)

https://444.hu/2018/04/18/lebukott-...urce=projectagora&utm_medium=contentdiscovery

Az elkövető Nguyen Thi Loan megosztotta a receptet is a hatóságokkal: vegyél selejtes kávébabot nagykerből olcsón, keverd be sziklaporral, vagy amit csak találsz, majd a végén góliátelemből származó fekete porral fesd meg, hogy ki ne derüljön a turpisság.
Loan nem titkolta, hogy vagy 3 tonna kávét adott el év eleje óta, amikor megnyitott a bazár. Összesen 12 tonna szennyezett kávét (vagy mit) találtak a gyárban.
A trükk amúgy nem csak undi, de veszélyes is, mivel a háztartási elemek részét képező mangán-dioxid súlyosan mérgező lehet az emberre nézve, nem beszélve az abban található egyéb nehézfémekről.
 

Kurfürst

Well-Known Member
2017. szeptember 14.
4 763
14 702
113
Jó lenne valami érvelést is látni, hogy a főváros vagy bárki miért nem képes úgy összehangolni a feladatokat, hogy ne essen ki egy híd és egy útvonal 5 évre úgy, hogy pl. átsorolnak pár projektet, hogy egyben lehessen megcsinálni ezt..

Örömteli lenne a fenti alaptalan állításodat ténybelileg is megalapozni a Vitézy-propaganda spammelése helyett. Milyen bizonyítékod van arra, hogy a főváros úgymond képtelen összehangolni a feladatokat? Ez nem összehangolási kérdés, a funkcionális analfabétákon kívül mindenki számára világosan le van írva, hogy a Lánchíd és az Alagút egyidejű felújítására egyszerűen nincsen elegendő pénz, ezért kénytelenek azt időben szétválasztani. Nem ideális, de ez van. Feltételezem, a híd felújítása nem várhat, a Clark Ádám téri virágágyások ügye meg igen.

Zárójelben megjegyzem - mindeközben a nem létező múzeum élére kegyelemből kinevezett Vitézy, miután jól átb*szta a népet a közlekedési múzeum újjáépítésével (értsd: nem építik hanem lebontották, a közlekedési múzeum se ott lesz) most éppen a volt MÁV Járműjavítóba költözteti a vonatanyagot, amit persze fel kell újítani mert egy romhalom. Ennek az áráról szemérmesen hallgatnak és csak sejtetik, hogy 30-40 milliárd (!!) biztosan lesz. Jah, hogy amúgy már van egy (egész frankó) Vasúttörténeti Park, de most legalább lesz még egy, ahol a kis villamosbarátunk kedvére homokozhat. A repülési anyag meg ki lett dobva valahova Ferihegyre, ahol a kutya se látogatja majd. Sikersztori, zárójel bezárva.

Na ezek után kiáll a mindenhonnan elcsapott önjelölt zseni uszítani, és kijelenti hogy a szervezési hiba az, hogy nincsen forrás rá. Ami egyébként lenne, ha nem az ő homokozójára menne el. Te meg szépen megosztod.

Bakker olyan dolgokat látok mióta nincs BKK,

Az állítás valótlan. BKK van. Vitézy féle ámokfutás nincs. Csak már egy ideje szakmai alapokon működik, és nem az határozza meg hogy kinek a rokona az figura, akinek a szakmaisága kimerült abban hogy szereti a villamost és nem szereti a gépkocsit. És nem egy óriási kommunikációs vízfejként működik, ahogyan korábban, élen egy arra alkalmatlan autistával meg az utánfutón maga után húzott és zsíros pozikba rakott haveri sleppjével, úgy, hogy érdemi munka nincsen, csak látványberuházás, buszátfestegetés meg öncélú forgalomszétbaszás - érdemi forgalmi javulás nélkül. Ja és persze tanulmányok dugódíjról, 50 misiért - úgy hogy egyébként a közgyűlés azt leszavazta.

hogy pl. egy járdaszakaszt a Lágymányosi hídnál 1 év alatt 3-szor bontottak fel 9 hónapon belül, teljesen koordinálatlan és csigalassú útfelújtások. Az Egérút egy része hónapok óta le van zárva és kb. semmit sem haladtak azokon szakaszokon. Ki és hogyan nyerhette el a kivitelezést úgy, hogy ilyen módon dolgozik egy alig párszáz méteres szakaszon?

Ez sajnos mindig így volt, nem egyedi és nem utolsó eset.

Vagy pl. a fónódó villamos északi szakaszán 3 (!!) év után nem képesek megoldani azt, hogy kibasztot autósforgalmat kisperjék 1 utcán odébb, amire tervek vannak csak meg kéne csinálni, de itthon olyan elbaszott a rendszer, hogy a szabálytalan autósokat büntető kamerát közvetlenül egy seggfej - főpolgármester - utasítására leállítják, mert jaj szegény sorozatos szabályszegők, akik fenntartják kb. 100-szor annyi embert szállító villamosokat. Úgy, hogy ki van táblázva és volt tesztidőszak is.

A fonódóval a baj kb. koncepcionális szinten kezdődik, mellette kb. annyi szólt, hogy a villamosbuzik nagy álma volt, hogy legyen, más kérdés hogy a kutya nem üli végig a teljes vonalat, ami az értelme lehetne, így viszont szükségtelenül túlterheli a hálózatot. Ez pedig pontosan az olyan szűk keresztmetszetekben jön ki, mint a Kolosy tér és környéke. Oda nehéz jó megoldást találni. A sorozat-büntetősdi extrém volt, kb. egy kategória a "kinnfelejtett" vidéki 30-as tábla mögé telepített traffipax esete. A közlekedést nem segíti (arra táblák, esetleg átszoktató forgalomirányító rendőrök valók). Azon kívül hogy a gyök2 militáns biciklisták örömcseppeket hullassanak, semmire nem volt jó de jól beleillett a Vitézy-féle agyatlan "koncepcióba", miszerint az a jó, ha az autósoknak szar, mert akkor legalább a többieknek sem lesz jobb.

Kezd nagyon elegem lenni trollkodásodból kb. fikázásban merül ki teljesítményed legtöbbször érvelés nélkül meg dobálózol a propganda szóval, mikor csak a csípát kéne szemedből kitörölni és értelmezni kéne amit látsz. A BKK által létrehozott dolgok is rohadnak szét, mióta az nincs...

A forum motor sajnos mást mond: 96 hozzászólás mellett 162 like, ami azért ha nem is valamilyen ultimate mérőszám a jel/zaj viszonyról és érvelési teljesítményről, de azért sejteti hogy ez inkább a te egyedüli, alaptalan, és inkább személyes frusztrációdból eredő, személyeskedő véleményed.

Megjegyzem te hozzájárulásod a Budapesti közlekedés témához: Vitézy politikai üzeneteinek spammelése a topicban, kiegészítve azzal az "érveléssel", hogy:

"Csudálatos. Ennyire inkompetens bandát.."

Ezzel összefüggésben a propaganda szó jelentése: eszméknek, tanoknak, nézeteknek, politikai elméleteknek szóban v. írásban, ill. más módon (rádió, film stb. útján) való céltudatos, tervszerű hirdetése, megismertetése és terjesztése, népszerűsítése.

Te pedig pontosan ezt csinálod, ez kb. a hatodik Vitézy féle politikai megnyilvánulás kényszeres posztolgatása.

Vitézy egy olyan bukott és kényszerpihenőn lévő politikai közszereplő, akiről közismert, hogy 4 évvel ezelőtti elcsapása óta látványosan semmi másra nem koncentrál, mint politikai visszatérésre (nyílt titokként a főpolgármesteri helyre) és ennek tudatos előkészítésére. Ezt a politikai célját szolgálja az a tevékenysége - jelenlegi feladata helyett - különböző online felületein, illetve olyan strómanként működő szócsöveken, mint az általad szintén folyamatosan megosztott Közlekedő Tömeg,minden egyes politikai megszólalásában azt a BKK-t kritizálja (azt is láttuk fenn, milyen aljas érveléssel), ahonnan páros lábbal kirúgták, illetve az úgymond "retrográd" városvezetést, folymatosan kiemelve, hogy persze az ő vezetése alatt minden mennyire jó volt. Szakmai köntösben ugyanazokat a politikai üzeneteket ismételgeti évek óta: a Vitézy BKK jó, a mostani rossz, a Vitézy előremutató, mindenki más retrográd, Vitézy kell ismét stb.

Ez egy nyilvánvaló politikai cél és az azt szolgáló politikai kommunikáció (ha úgy tetszik - politikai propaganda), amelynek terjesztése tiltva vagyon.

Arra vonatkozólag pedig, hogy a csipát ki fogja kinek a szeméből kitörölgetni, mivel immár hosszabb ideje és visszatérően alkalmazol velem szemben durván személyeskedő és kifejezetten becsületsértő, sőt időnként fizikai fenyegetést is tartalmazó vitastílust, ezért most megkapod az utolsó felszólításodat a személyeskedő, sértő stílus azonnali és végleges beszüntetésére. Tájékoztatlak, hogy a személyeskedő hozzászólásaidat egy évre visszamenőlegesen a későbbi bizonyíthatóság érdekében megfelelően rögzítettem. A továbbiakban minden további figyelmeztetés nélkül a személyeskedő megjegyzéseidről a hónap végén összegyűjtve összegszerű elszámolást is fogsz kapni egy hivatalos iratban, ha pedig a magatartásodban a javulást ez sem segíti elő, akkor büntetőjogi igényt is érvényesíteni fogok veled szemben.
 
  • Tetszik
Reactions: zeal

ozymandias

Well-Known Member
2013. június 4.
2 761
17 817
113
A továbbiakban minden további figyelmeztetés nélkül a személyeskedő megjegyzéseidről a hónap végén összegyűjtve összegszerű elszámolást is fogsz kapni egy hivatalos iratban, ha pedig a magatartásodban a javulást ez sem segíti elő, akkor büntetőjogi igényt is érvényesíteni fogok veled szemben.
És be fogom hívatni a szüleidet is és nem jöhetsz osztálykirándulásra sem.

Lehet, hogy a Vitézy-nek a szereplésével politikai célja van, de ezután a hozzászólás után rólad meg nehezen hiszem el, hogy nincs.

Beszélgetünk a zōdenergiáról, haditechnikáról, orosz vs. usánka, nyugat vs. kelet, szōke vs. vörös, de eddig senkinek sem jutott eszébe egy ilyen szintű politikai proklamációt iderittyenteni, pláne ilyen utolsó bekezdéssel.

Az valahol meg különös (inkább szánalmas) kategória, hogy egy személyazonosság és arckép nélküli fórumban bűntetōjogi igényt emlegetsz. Azért azt a bíróságot megnézném - még a polt alatt is, aki egy avataros, nickneves profilnak, egy anonim fórumon személyiségi jogokat ad...

Vannak jó gondolataid, de ez ne rontsd el ezzel a hisztikrisztiskedéssel.

(magánvélemény: ezért nálam ban-t kaptál volna, mert ha valami, akkor ez romboló hatású egy közegben. A személyeskedésed elfogadnám, ha Te is neveddel lennél itt...)
 

Kurfürst

Well-Known Member
2017. szeptember 14.
4 763
14 702
113
Én a Molni állandó személyeskedésével nem kívánok többet foglalkozni. Ha abbahagyja, jó és szent a béke. Ha nem hagyja abba,akkor meg működésbe lépnek bizonyos automatizmusok, amelyekkel a továbbiakban szintén nem fogom a forum közönségét terhelni.

Mindenesetre az állandó személyeskedésével kapcsolatban én itt meghúztam a piros vonalat, ha már másnak eddig nem sikerült. Vitatkozni lehet, kulturáltan, személyeskedni meg nem, a politikai agitpropot meg ugye forumszabályzat tiltja.

(Megjegyzem, a bíróság nincs és soha nem is volt a Polt Peti alatt, vagy úgy általában az ügyészség alatt, hanem inkább fordítva.)
 
M

molnibalage

Guest
Örömteli lenne a fenti alaptalan állításodat ténybelileg is megalapozni a Vitézy-propaganda spammelése helyett. Milyen bizonyítékod van arra, hogy a főváros úgymond képtelen összehangolni a feladatokat?
  1. A linkelt gond nem elég? 5 évre lezárni egy olyan irányt, ahol a kerülés minkét irányba kilométeres olyan útvonalon, ahol konstans dugó van...?
  2. A Közlekdő Tömeg link? A metrópótlás eddig sem volt sikertörténet, most még ebbe rúgnak bele...
  3. Mi a faszért az északi szakaszát újítják a metrónak, amikor az a legújabb...? Ja, mert annak pótlása könnyebb, mintha a középsővel kezdenék, mert a buszos pótlást ehhez nem tudták volna megcsinálni?
Soroljam még...?

Ez nem összehangolási kérdés, a funkcionális analfabétákon kívül mindenki számára világosan le van írva, hogy a Lánchíd és az Alagút egyidejű felújítására egyszerűen nincsen elegendő pénz, ezért kénytelenek azt időben szétválasztani.
Persze, mert csak ez a két projekt van és nem lehet akkor más projekteket törölni és/vagy átütemezni. Persze stadionokra meg van pénz...
Hallod, itt most egy hangos bazdmegot morzsolnék el, ha egyedül ülnék egy szobában..
Nem ideális, de ez van. Feltételezem, a híd felújítása nem várhat, a Clark Ádám téri virágágyások ügye meg igen.
Nem virágágyásokról van szó, az alagút is le lesz zárva. Mond, te mit szóltál volna, ha a Margit híd felújítása vagy a Szabadság hídé 5 évig tart? Mert ez kb. ezt jelenti.
Az állítás valótlan. BKK van. Vitézy féle ámokfutás nincs.
Ámokfutás. Aha. Mióta kirúgták azóta az látom, hogy koordináció nulla és amit felhúztak, az is rohad szét... Az elindított projektek - elektronikus jegyrendszer, metró beléptető kapuk is kb. megálltak.
Csak már egy ideje szakmai alapokon működik, és nem az határozza meg hogy kinek a rokona az figura, akinek a szakmaisága kimerült abban hogy szereti a villamost és nem szereti a gépkocsit.
És akkor még én személyeskedem.. Epic... Főleg hogy egy arctalan nick vagy az éterben. Egyre jobban röhögök...

A fonódóval a baj kb. koncepcionális szinten kezdődik, mellette kb. annyi szólt, hogy a villamosbuzik nagy álma volt, hogy legyen, más kérdés hogy a kutya nem üli végig a teljes vonalat, ami az értelme lehetne, így viszont szükségtelenül túlterheli a hálózatot. Ez pedig pontosan az olyan szűk keresztmetszetekben jön ki, mint a Kolosy tér és környéke. Oda nehéz jó megoldást találni.
Meg van tervezve a megoldás, hogy szakadna rád az ég, csak basznak használni, mert egy tarlósköcsög nemű véglény mindenbe belepofázik, lásd Margít híd előtti buszság. Pontosan azt történt, amit mindenki más megjósolt. A dugó helyszíne átmozdult, csak most már benne áll a busz. Vastaps...

A sorozat-büntetősdi extrém volt, kb. egy kategória a "kinnfelejtett" vidéki 30-as tábla mögé telepített traffipax esete. A közlekedést nem segíti (arra táblák, esetleg átszoktató forgalomirányító rendőrök valók). Azon kívül hogy a gyök2 militáns biciklisták örömcseppeket hullassanak, semmire nem volt jó de jól beleillett a Vitézy-féle agyatlan "koncepcióba", miszerint az a jó, ha az autósoknak szar, mert akkor legalább a többieknek sem lesz jobb.

  1. Hónapos vagy több hónapos teszüzem volt.
  2. A kinnfelejtett tábla az kint van felejteve, de a kanyarodást ott tervezett tiltják, mert fenntartja a villamost. Erre baszik a sok köcsög autós. Büntessék csak rommá az összest, másból nem értenek.
  3. Az a 2-3 hülye autós a villamoson levő 100-200 embert és a vonalat használót sújtja? Szerinted hol arányos az, hogy 2-3 ember érdeke van 100-200 előtt...? Eszednél vagy? (Költői kérdés...)
A forum motor sajnos mást mond: 96 hozzászólás mellett 162 like, ami azért ha nem is valamilyen ultimate mérőszám a jel/zaj viszonyról és érvelési teljesítményről, de azért sejteti hogy ez inkább a te egyedüli, alaptalan, és inkább személyes frusztrációdból eredő, személyeskedő véleményed.
Ezzek most saját magadat fényezed, hogy milyen az arányod? Ki nem szarja le? A lájkrendszernek semmi értelme... Elvből használja sok ember. Anno volt a MiG-31-es topikban egy eset, ahol 3 kommentelő írta le ugyanazt egyszerre pár perc eltéréssel, Allesmor, én és még valaki. AO kapott cirka 30 lájkot és 0 dislike-ot, nálam valaim 1/3 arány volt. Szerinted ez most máshogy működik? Most DL helyett nem nyomnak rá és ennyi. Egyébként ez miben érv a közlekedést nézve...? Semmilyen...

Vitézy egy olyan bukott és kényszerpihenőn lévő politikai közszereplő, akiről közismert, hogy 4 évvel ezelőtti elcsapása óta látványosan semmi másra nem koncentrál, mint politikai visszatérésre (nyílt titokként a főpolgármesteri helyre) és ennek tudatos előkészítésére.
Aha, akkor biztos csak maszkirovka, amikor mindig közli, hogy ő kurvára nem akar főpolgármester lenni...

Ez egy nyilvánvaló politikai cél és az azt szolgáló politikai kommunikáció (ha úgy tetszik - politikai propaganda), amelynek terjesztése tiltva vagyon.
Ez a te szádból epic a fentiek fényében, mikor lényegében hazudozol...

Arra vonatkozólag pedig, hogy a csipát ki fogja kinek a szeméből kitörölgetni, mivel immár hosszabb ideje és visszatérően alkalmazol velem szemben durván személyeskedő és kifejezetten becsületsértő, sőt időnként fizikai fenyegetést is tartalmazó vitastílust, ezért most megkapod az utolsó felszólításodat a személyeskedő, sértő stílus azonnali és végleges beszüntetésére.
Néha nézzél tükörbe, kezdve ott, amikor első megnyilvánulásod, hogy propagandát tolok... Tudod más szemében a szálkát, tiedben gerendát sem...

Tájékoztatlak, hogy a személyeskedő hozzászólásaidat egy évre visszamenőlegesen a későbbi bizonyíthatóság érdekében megfelelően rögzítettem. A továbbiakban minden további figyelmeztetés nélkül a személyeskedő megjegyzéseidről a hónap végén összegyűjtve összegszerű elszámolást is fogsz kapni egy hivatalos iratban, ha pedig a magatartásodban a javulást ez sem segíti elő, akkor büntetőjogi igényt is érvényesíteni fogok veled szemben.
Itt tényleg elfogott a röhögés, főleg, hogy te arctalan nick vagy én meg nem. És akkor még te fenyegetőzől. Ez már tényleg méretes facepalm...
 

blitzkrieg

Well-Known Member
2015. február 10.
5 503
5 632
113
Azért értitek az iróniát ebben a vitában.
Molni, aki mindenhova biciklivel megy és nem igazán kedveli az autókat, áll ki az autósokért, míg az autósok meg lesz@rják az egészet dugóstól, hidastól együtt. :)