1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Autó-motor, elektromos járművek, közlekedés

Diskurzus a(z) 'Kantin' témában - molnibalage által indítva @ 2018. február 9..

  1. ozymandias

    ozymandias Well-Known Member

  2. molnibalage

    molnibalage Well-Known Member

  3. ozymandias

    ozymandias Well-Known Member

    Valahogy úgy :) A téma viszont nagyon is fontos, csak nem ilyen tálalással..
     
  4. molnibalage

    molnibalage Well-Known Member

    Hát az ilyen inkább áramot, mint autót vezessen...


    De most komolyan...?
    • Lakott területen 50 felett ment, ha jól számolom a távolságot és az időt.
    • A kereszteződés előtt nem látok sebességkorlátozást módosító táblát. Zebrára figyelmeztető van.
    • Nem belátható a kanyar, azért van előtte tábla.
    • A forgalomra sem figyel.
    És így képes összehozni ezt. Vastaps...

    Pont 1 hete jártam ott és már akkor is feltűnt, hogy ez mennyire szar helyen van. Lámpa az bezzeg nincs, mert az autós az úr, a gyalogos meg szülessen a túloldalra...

    Itt a zebrára figyelmeztető tábla és az útkereszteződés után nincs 70-es tábla sem...
    https://www.google.com/maps/@47.663...4!1sg4edGvQEgMBBOClZnDJ7mA!2e0!7i13312!8i6656
     
    fip7 likes this.
  5. fip7

    fip7 Well-Known Member

    molnibalage

    Az autó bólintásából ítélve fékezni is későn kezd. Vagy valamilyen "befolyás" alatt állt, vagy mobilozott vezetés közben, vagy elbambult. És e mellet ment gyorsabban , mint mindenki más. Minden szempontból vétkes volt, meg kretén.
     
  6. Kurfürst

    Kurfürst Well-Known Member

    igazi gyökér. mondjuk az út is olyan amilyen, lámpáért kiáltana.
     
  7. anonim999

    anonim999 Well-Known Member

    Motorvonatokat vásárolnának a bolgárok
    A körülbelül 345 millió euró (112 milliárd forint) értékű, nyílt tender a járművek vásárlásán felül azok maximum tizenöt évnyi karbantartását és javítását is magába foglalja, utóbbit azonban csak legfeljebb 2 millió 800 ezer futott kilométerig lesz köteles végrehajtani a majdani nyertes. A pályázatokat október 12-ig lehet beadni, az értékelési folyamat október 15-én indul. A járművek várhatóan 2023-tól állhatnak majd menetrend szerinti forgalomba.

    http://iho.hu/hir/motorvonatokat-vasarolnanak-a-bolgarok-180824
     
  8. Ooorky

    Ooorky Well-Known Member

    Bombardier Talent 3-mal a németek szívnak mint a torkos borz, oroszok külföldről vásárolják, kínaira nem kapnának EU-s pénzt, marad a Siemens Desiro meg a Stadler Flirt (esetleg valami olasz/francia rettenet, de azok külföldön nem nagyon rúgnak labdába).
     
  9. antigonosz

    antigonosz Well-Known Member

    Siemens már van nekik, ha megfelelt akkor lehet hogy az lesz.
     
  10. ozymandias

    ozymandias Well-Known Member

    https://index.hu/belfold/hirek/2018/08/27/baleset_karambol_m1_autopalya/
    sajnos :(

    évek óta ugatom, hogy az összes kelet-európai olcsójánost kitiltatni a francba. Ipari hulladék trélereken hordják haza a nyugati kohószökevényeket. Régen rengeteget voltam úton, rendszerint éjjel mentem haza. Egyszer én is majdnem beledurrantottam egy ilyenbe éjjel. Világítás nélkül ment a drága. A másikról meg tavaly leesett méretes fadarab, átmentem rajta, mert nem voltam benne biztos, hogy egy kitérőmanővert a mögöttem lévő hogyan fogad. Mondjuk úgy, hogy a hanghatás maradandó élmény lett. Évente volt szélvédő-repedésem valami szartól - főleg az M1-es kezdőszakaszán kínáltak meg valamivel. De mondhatom, hogy markolókanál félig felfeslett bálakötéllel, vagy nagy körfűrész úgy rögzítve, hogy a fűrészlapon dobta át a spanifert. (A télen lepotyogó jégről a kamionokról már nem is szólok, az evidens. )

    Az, hogy minden szart felszórnak az autóra, csak hab a tortán. Babakocsi, alkatrészek, amit akarsz. Kapásból egy 4000 eurós bírsággal indítanék, csak úgy, arcra, aztán a többi. Az osztrákok rendszeresen kiszedik őket. A Transit-on a négyből a bal hátsó fék működött, a tréleren semmi, közben rajta volt 2 kocsi.
     
  11. Pocok75

    Pocok75 Well-Known Member

    Én tavaly nyár végén mentem haza innen Angliábol kocsival. Valahol a német autópályán volt egy szörnyű baleset. Előttem kb 5 percel, és kb 8 autóval, mert hajnali 3 volt, egy román Transit ment bele egy üres román trélerbe! Tranzit sofőrt szabályosan lefejezte a tréler, az első ülésen lévőt is megölte. A hátsó üléseken fekve aludt 2 másik, azok zúzódásokkal megúszták! Évi 2 alkalommal minimum megteszem a távot kocsival Pécsig, de mindig van egy kis gombóc a gyomromban, főleg amikor a gyerekek is velem vannak. Épp vasárnap értünk vissza, 27 óra alatt tettük meg az 1200 mérföldes távot. A gyerekek bírják, az asszony zsémbes kicsit mindig! :D
    Bocsi az offért!
     
  12. hunter85

    hunter85 Well-Known Member

    évek óta ugatom, hogy az összes kelet-európai olcsójánost kitiltatni a francba. Ipari hulladék trélereken hordják haza a nyugati kohószökevényeket.

    Így van, de senki nem meri meglépni. Minden nap autópályán járok melózni, és egymás hegyén hátán a sok román roncs ami viszi a másikat.
    Egyszer városban volt hogy a szembe sávból átjött egy kerék (kiszakadt a sima úton !!!!!) vmi rozsdakupacból. Máskor autóbályán egy ágy esett le előttem, ott félrerántottam a leállósávba, a fékcsikorgásokat még hallottam....
     
    Nagy Csaba and molnibalage like this.
  13. molnibalage

    molnibalage Well-Known Member

    https://index.hu/belfold/budapest/2018/08/29/miert_van_dugo_csepelen/

    Ide vezet az, ha nincs integrált közlekedésszervező cég valódi jogkörökkel és szétszedik akkor, amikor igazán kezdett már működni.

    Még nincs iskolakezdés,* de konstans dugó van Budán is Szerémi úttól is a belvárosig. Tegnap az egész város egy merő dugó volt még este 7 után is. Egy átlagos nyári hétköznapon fél 7 felé a főutak már nyugodtak voltak eddig.

    A 4-6 vili az iskolakezdés első hetében sem fog járni, az 1-es vilit már meg sem néztem inkább. Vastaps. Csak így tovább...

    Mennyire örülök, hogy én budira is bringával járok...

    *2013-ban, az utolsó iskolakezdésnél, amikor még én is agglomerációból jártam bringával a szokásos reggeli 5-600 méteres sor kb. 3,5 km-es volt mindenféle lezárás nélkül. Szép lesz ez idén gyerekek...
     
    Nagy Csaba, fishbed and silurusglanis like this.
  14. fip7

    fip7 Well-Known Member

    Ne is mond. Hülyék ezek teljesen. Feltúrták egyben az egész M0-át szigetnél, majd a halásztelket miklóssal összekötő utat lezárták, majd ezután a miklósi M0 fölhajtót is, miközben egy két helyen még kereszteződést és körforgalmat is bontanak :D
    Normálisak ezek? :eek:
    Szóval innen a Csepel-szigetről lényegében nem lehet kijutni , pedig még iskola sincs....
     
    fulcrum11, szpg9, misinator and 2 others like this.
  15. molnibalage

    molnibalage Well-Known Member

    Az egész helyzetről ez ugrik be.

    Szóval ez viccnek durva lenne, de ez a rögvalóság.
     
    fip7 likes this.
  16. fip7

    fip7 Well-Known Member

    fishbed, zeal and molnibalage like this.
  17. szpg9

    szpg9 Well-Known Member


    Csak azt is meg kéne írnod, hogyan képzeled? Mert most kell vinnem a kocsimat műszakira. Ezt említettem egy ismerősnek, aki azt mondta, kis pénzért tud olyan lehetőséget, hogy oda sem kell mennem, mégis megcsinálják a műszaki vizsgát. Nem éltem a lehetőséggel, így nem tudom hogyan ment volna, de vélhetően vannak ilyen lehetőségek. Amíg kis pénzért el lehet intézni a dolgokat, addig nem lesz rend és a kohó szökevény autók, a Te (Mi) neheztelésed ellenére is vígan, friss műszakival fognak furikázni az utakon...
     
  18. anonim999

    anonim999 Well-Known Member

    Elkészült a DB első kínai gyártású hibridmozdonya
    A négytengelyes, AZLok típusnevű dízelmozdonyok dízelerőforrása egy generátort hajt meg, ami lítium-titanát-oxid akkumulátorokba termeli az elektromosságot. A rendszer összesen hétszázötven kilowatt teljesítményre és száz kilométer per órás legnagyobb üzemi sebességre képes. Ha a gép nem mozog, a dízelmotort és a generátort ki lehet kapcsolni, a szükséges energiát az akkumulátorok biztosítják.
    http://iho.hu/hir/elkeszult-a-db-elso-kinai-gyartasu-hibridmozdonya-180830
     
  19. ghostface

    ghostface Well-Known Member

    Aurus Senate. Putyin autójának civil változata:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Ami mondjuk meghökkentett, az a csavarrugós felfüggesztés. Viszont a relatív kis méretű motor (4.4 V8 biturbo), a hibrid hajtás és a 4 kerékhajtás megfelel a jelenlegi trendnek.
     
    fishbed and fip7 like this.
  20. Kurfürst

    Kurfürst Well-Known Member

Ezen oldal megosztása