Közlekedés (infrastruktúra, vasút, autó-motor, elektromos járművek, ...)

Szerintem nagyon remegne, a tested nagyon sokat elnyel a rezgéskből. Viszont ha sisakra rakod emlékezz szegény Schumacher esetére, csak ragasztás megengedett!

Meg ne felejtse el hetente leformázni, mert GDPR miatt büntethető ha 10 napnál régebbi felvételeket tárol (kivéve ha hivatalos okok miatt van még meg).
 
Meg ne felejtse el hetente leformázni, mert GDPR miatt büntethető ha 10 napnál régebbi felvételeket tárol (kivéve ha hivatalos okok miatt van még meg).

Senki nem fog utánamenni - egyébként ezek nem úgy működnek hogy kb. fél órányi anyagot tárolnak aztán törli az elejét?
 
Senki nem fog utánamenni - egyébként ezek nem úgy működnek hogy kb. fél órányi anyagot tárolnak aztán törli az elejét?

Amíg el nem fogy a tárhely, nekem 32GB-osra ~3,5 órát tud felvenni 1080p@30fps-sel. Modernebbek amik x265-be kódolnak akár dupláját is.
Előfordulhat, hogy valami baleset miatt leadja a kártyát, a rendőrségnél dolgozó jogvédő haszontalan meg ráveti magát, hogy hát itten vannak 2 hetes felvételek is, ez személyiségi jogok megsértése...

Szerk: meg a normálisabbakon beállítható, hogy bizonyos G értéknél automatikusan kimentsen x másodpercet úgy, hogy az csak manuálisan törölhető legyen.
 
  • Tetszik
Reactions: Kurfürst
Ez a tárolás nem világos. Magát a kamerán nem lehet? Vagy, ha lementem a gépemre, akkor sem?
Mert akkor árulja már el valaki, hogy jogilag hogyan értelmezhető az, hogy kitakart rendszámmal, de YT-n az "idők végzetéig" fent vannak ezek? Vagy otthon úgy kellene a jog szerint tárolni 10 napon túl, hogy SAJÁT MAGAMNAK kitakarom a rendszámokat...?
Ha igen, akkor megint az van, hogy a jogalkotók valami alternatív univerzumban élnek.
 
Szerk: meg a normálisabbakon beállítható, hogy bizonyos G értéknél automatikusan kimentsen x másodpercet úgy, hogy az csak manuálisan törölhető legyen.

Szomszéd bácsinak "sziamiau" márkájú fedélzetit most állítottam be, azt automatikusan rögzítette, amikor visszakattant a kamera a tartójába. Meglepődtem, de elég volt neki olyan kevés "G".

Napi szinten járom a Gödöllő - Budapest távot, egészen a nagykörúton belülre eljárok... Hát utanként lenne 2-3 "filmsztár" akit érdemes lenne felnyomni, de van, hogy én is hibázok. Az igazán durva, szándékos esetek kb heti 1szer történnek... Nagyon gondolkozom én is egy kamerán egyébként...
 
  • Tetszik
Reactions: Törölt tag 1711
Ez a tárolás nem világos. Magát a kamerán nem lehet? Vagy, ha lementem a gépemre, akkor sem?
Mert akkor árulja már el valaki, hogy jogilag hogyan értelmezhető az, hogy kitakart rendszámmal, de YT-n az "idők végzetéig" fent vannak ezek? Vagy otthon úgy kellene a jog szerint tárolni 10 napon túl, hogy SAJÁT MAGAMNAK kitakarom a rendszámokat...?
Ha igen, akkor megint az van, hogy a jogalkotók valami alternatív univerzumban élnek.

Pontosan ahogy írod, köszönd az EU-nek és a GDPR-nak, a magyar szabályozás a legenyhébb ilyen szempontból, mivel magáncélra 10 napig tárolhatod kitakarás nélkül, de megosztani már tilos így.
Szlovákiában még a rendőrségnek is csak úgy adhatod át, hogy az elkövetőn kívül mindenkit kitakarsz...
 
Pontosan ahogy írod, köszönd az EU-nek és a GDPR-nak, a magyar szabályozás a legenyhébb ilyen szempontból, mivel magáncélra 10 napig tárolhatod kitakarás nélkül, de megosztani már tilos így.
Szlovákiában még a rendőrségnek is csak úgy adhatod át, hogy az elkövetőn kívül mindenkit kitakarsz...
Sokmindent félreértenek a GDPR körül, lehet, hogy ezt is. (utánanézni lusta vagyok, épp elég volt a melóban a GDPR miatti extra felhajtás. Amit amúgy fogyasztóként megértek. Munkában meg kifizetik)
 
Senki nem fog utánamenni - egyébként ezek nem úgy működnek hogy kb. fél órányi anyagot tárolnak aztán törli az elejét?
GoPro-nál nem hiszem, autós menetrögzítők körpuffernek használják a háttértárat, ütközésnél, programozott gombnyomásnál a pillanat X hosszú környezetét megjelölök nem felülírhatóként.
 
  • Tetszik
Reactions: Kurfürst
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

OFF

Igazából azt nem értem, hogy Paks 2 mögött miért nincs olyan színvonalú tájékoztatás, mint a körvasút, HÉV fejlesztés mögött? A projekt teljes költségének kimutathatatlan része lenne. Jó páran megmondták, hogy az atomenergia technológiának semmi baja, csak a PR-ja rossz. Ezen kellene változtatni.

ON
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

OFF

Igazából azt nem értem, hogy Paks 2 mögött miért nincs olyan színvonalú tájékoztatás, mint a körvasút, HÉV fejlesztés mögött? A projekt teljes költségének kimutathatatlan része lenne. Jó páran megmondták, hogy az atomenergia technológiának semmi baja, csak a PR-ja rossz. Ezen kellene változtatni.

ON
Szerintem azért, mert így is olyan alkukat kellett kötni, hogy szeretnék ha csendben sikeresen lemenne a dolog. Akármilyen jó PR-t is csinálnának körülötte, az index, 444, telex, stb. kutyázná, nyugaton felfigyelnének a témára azok is, akik eddig le se szarták, és elkezdenék támadni jogállamisági atomerőmű-törvényekkel, stb. Nyugaton is vannak olyan lobbik, akik jobban örülnének, ha ők kapnák azt a pénzt, meg vannak olyanok, akik annak örülnének, ha fizethetnénk a fájdalomdíjat, erőművet se kapnánk, csak fájjon nekünk. Nem mernek szerintem ekörül nagy zajt csapni, mert lehet, hogy ingatag a projekt a jelenlegi nemzeti helyzetben.

Aztán ott vannak még az elbeteg szektás napelemesek, meg azok akiknek ott van orbánpuztyin a seggében, meg akik aurájára rosszul hat, stb. Minden elmebeteg rárepülne, így szűkebb közösséget foglalkoztat csak.
 
Lágymányosi híd, pesti oldal, a körforgalom előtt. Piros a lámpa megyek felé azzal a tempóval, hogy pont zöldre érjek oda, már az elején átsoroltam sávba.
Majd dübörögve érkezik a KKS-597 rendszámmal közeledő teherautós baromarc, aki jobbról előzve indexelés nélkül bevág. Én satufék, de még így is alig fél méterre tőlem. Biztos késztetést érzett, hogy rendszámnak megfelelően vezzesen a Kis Köcsög Szarházi.

FKF-es a jármű amúgy...
Nem ez volt az első FKF-es, aki előadta ezt...
https://electool.com/sourcingtool/public/public/5589222.pdf?workspaceId=5568789

Ja, és mindezt úgy, hogy a forgalom szinte semmi, nyert vele 5 másodpercet azon az áron, hogy majdnem eltaposott.

Egyre erősebb késztetést érzek arra, hogy kamerával bringázzak. Nagyjából most jutottam el arra a pontra, hogy legyen kamera és az összes ilyen húzást beküldöm a szervnek. Házmester mentalitás? Lehet, és kurvára leszarom. Kezd elegem lenni, hogy lassan konstans veszélyben vagyok az utakon. Mindnekihez olyan nyelven kell beszélni, amit megért. Ha csak abból, hogy remélhetőleg pofánbassza a szerv, akkor majd abból.

Ezt meg csak úgy itt hagyom.
https://totalcar.hu/magazin/velemen...chologiai_vizsgalathoz_a_jogositvanyszerzest/

kK7zPgn.png
Latod, mentel volna tomegkozlekedessel...
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Még egyszer. Kommenteket rdemes olvasni, a valóságotrzító mező nagyon erős a rajongók körül. A fő gond, az elvakult apple rajongókkal szemben, hogy azzal nem nagyon veszélyeztet másokat valaki, hogy almás mobilt használt, míg 2 tonna önvezető halál kicsit veszélyesebb lehet.

Mantrázzák, hogy az önvezetés hányéletet ment meg évente, mert mennyi baleset van. NULLT! NINCS MÉG ÖNVEZETÉS!
Hazudnak arról, hogy még nem volt halálos balesete a cuccnak, holott volt.
60 másopercig nem fogod a kormányt akkor leáll... az ép elég egy család kivasalására. Hányan fogják bekapcsolni, és közben ugyanúgy figyelni, mintha ők vezetnének, sőt, mintha más vezetne, de jogilag ők lennének a felelősek? Nézed az utat, a kijelzőt, hogy sáv váltás jön, és gyorsan nézed a tükröt, meg a holtteret is? Ezért fizetsz ki milliókat, hogy a gépet szolgálhasd? Senki nem fogja így csinálni. Király, beta teszteljetek a élesen az utakon, saját felelősségre, de ne más életével játszva!


Az Über kocsi halálos gázolása esetében is a csóringert faszt ültetik le, aki felügyelnte elvileg az önvezetést. Napi 8 órában folyamatosan felügyelnie kellett volna. Szakszervezet nélkül, valószínűleg pihenőidők nélkül. Aztán a pöcs elkezdett mobilozni, és a kocsi megölt egy másik fogyatékost (éjjel kivilágítatlanul feketében átkel kerékpárral a 8 sávos autópályán...)