2 hete már kicsit izgibb volt a játék.
Pontosan itt mi történt? Azt látom, hogy valami siklás, de miért, hogyan?
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
2 hete már kicsit izgibb volt a játék.
Nagyából az olvasható ki a rengeteg felesleges pofázásból, hogy kínos lenne a válasz, így megy a maszatolás.Pontosan itt mi történt? Azt látom, hogy valami siklás, de miért, hogyan?
Ez a mozdonyt jelenti?Néha olyan szinten megterhelik a vonatokat, hogy a központi ütközőt egyszerűen kitépi a foglalatból.
Egész világon eluralkodó jelenségnek tűnik ez szerintem.Legtöbb vasúti cég drasztikusan leépítette a karbantartó bázisait is, hogy lépést tudjon tartani a részvényesek profitorientált elvárásaival...
Úgyhogy eljutott egy olyan pontra az amerikai vasút ahol már életveszélyes üzemet folytatnak (náluk pl. ha egy szerelvényt váratlan kisiklása miatt letarolja az átjáró előtt álló kocsidat a vonat és 60 lábnál közelebb álltál akkor a te hibád...).
Ha most elismernék, hogy az ő hibájukból veszett oda a kisiklás után többszázezer dollárnyi amazon meg fedex szállítmány annak nagyon csúnya vége lenne számukra, mivel precedenst teremtene a többi ellopott árura is.
Érdekes problémát okozott a USA-ban a vasúti menedzsment garasoskodása és a demokrata valóság:
A több mérföld hosszú vonatok egyszerűen nem férnek be az állomásokra, ezért ha meg kell állni a végük szimplán kilóg.
Erre ráutaznak a helyi csövesek/kisebbségek akik egyszerűen felfeszítik a konténereket és szétdobálják ami nem kell nekik.
Ugyanakkor a covid-ra hivatkozva hozott törvények miatt a vasút eljutott oda, hogy már fel se jelenti őket, úgyis megússzák 0$-os óvadékkal és próbaidővel.
Minden egyes esetben.
![]()
![]()
New Letter By D.A. Shows Union Pacific Filed Fewer Criminal Cases In 2021 Than Past Years
George Gascón noted that Union Pacific filed fewer criminal cases with his office in 2021 (47) than in 2020 (56) and 2019 (78).www.lataco.com
Ez különösen aktuális, ha Angliába mész kocsival...Én is suzukis vagyok. Nagyon jó kis gépek, csak vezetni is meg kell valamennyire tanulni a kezelésükhöz. De megnyugtatlak, a "tipikus suzukis" az az az állatfajta, amelyik az Opel Corsa-ban is megcsinálja ugyanezt, de adhatsz neki BMW-t is, ott is szembe fog behajtani a körforgalomba.
Sőt, technikailag ugyanannyira a közlekesé réme, mint a "köcsögbéemvés" vagy a szintn oktalanul feszültködő octavia-s.
De, hogy egy volt kolleganőmet idézzem, "azért szoktam félni a vezetéstől néha, mert ha jön a körforgalom, akkor nem mindig tudom, hogy merre is kell behajtani. Mert nem mindig egy irányba mennek ott az autók..." Nem Suzukija volt.
Itt mitt kell néznem, hogy megértsem mit akarsz mondani?
Pár éve a Metráról olvastam, hogy nem akarnak új típusú mozdonyokat vásárolni, mert át kéne képezni rá az embereket meg az eltérő típus karbantartása sokba kerülne és bla-bla-bla, így maradnak az EMD mozdonyoknál, amelyeknek a gyártása vagy 15 éve megszűnt, ezért kiselejtezett tehermozdonyokat vásárolnak donornak és így próbálnak belőlük valami használhatót összetákolni. A probléma akkora, hogy vannak vonalak, ahol 3-4 vonat jelenti a reggeli meg a délutáni lefedettséget, de csak egy irányba. Ja, és mindezt úgy, ha jól tudom, hogy a Metra így is a legtöbb utast szállító amerikai vasút.Tavalyelőtt szenátus elé rángatták a szakszervezetek, hogy abszurd az, hogy 1 embernek kell 2+ mérföldes vonatokat elvinnie több száz mérföldre, ráadásul úgy, hogy ha baj van vmelyik kocsival és hátra kell mennie mondjuk kiiktatni a fékjeit akkor az órákba is telhet.
A szenátus végül a vasúti lobbi mellé állt, hogy elég egy ember, nincs itt semmi látnivaló.
Kalifornia meg akarta büntetni a vasutakat, hogy biztosítsák az átjárást a kocsiknak, ne zárják le 30+percekre mert kilóg a vonat az állomásról, vagy vészfékezett és egy örökkévalóság mire feltölti levegővel a szerelvényt.
A vasutak közös válasza az volt, hogy akkor megszüntetik az összes átjárót, mivel azok az Ő területükön vannak.
Néha olyan szinten megterhelik a vonatokat, hogy a központi ütközőt egyszerűen kitépi a foglalatból.
Legtöbb vasúti cég drasztikusan leépítette a karbantartó bázisait is, hogy lépést tudjon tartani a részvényesek profitorientált elvárásaival...
Úgyhogy eljutott egy olyan pontra az amerikai vasút ahol már életveszélyes üzemet folytatnak (náluk pl. ha egy szerelvényt váratlan kisiklása miatt letarolja az átjáró előtt álló kocsidat a vonat és 60 lábnál közelebb álltál akkor a te hibád...).
Ha most elismernék, hogy az ő hibájukból veszett oda a kisiklás után többszázezer dollárnyi amazon meg fedex szállítmány annak nagyon csúnya vége lenne számukra, mivel precedenst teremtene a többi ellopott árura is.
Oroszországban a biztosítás miatt nagyjából minden autóban van kamera.Haladunk a meanwhile in Russia szint felé...
Meg se lepődtem az autó márkáján. BMW/Merci/Audi 99%-os pontossággal fedi le a tahókat.
Oroszországban a biztosítás miatt nagyjából minden autóban van kamera.
Magyarországon jó ha minden 10.ben.
Oroszország 150 milliós
Magyarország 10.
A videók mennyisége így olyan 3 az 1 az oroszok javára. Nem kedves molni, az orosz színtet már rég túlléptük.
Tegnap - én a vidéki - háromszor is mentem arra.Haladunk a meanwhile in Russia szint felé...
Meg se lepődtem az autó márkáján. BMW/Merci/Audi 99%-os pontossággal fedi le a tahókat.
Elveszik a jogsit ennyi-annyi napra, aha...Románoknál elég brutálisan büntetik az agresszív vezetést is mostantól, remélem áthozzák ide is.
![]()
Szigorítják a KRESZ-t, ezentúl az erőszakos vezetést is büntetik
Az erőszakos sofőröktől a jogosítványt is elvehetik.www.origo.hu
Haladunk a meanwhile in Russia szint felé...
Meg se lepődtem az autó márkáján. BMW/Merci/Audi 99%-os pontossággal fedi le a tahókat.