Rendes méretű térkép:Új gyorsforgalmi út építése kezdődhet el Magyarországon, 52 hídja is lesz
Az egyik szakasz hét évig épül majd.www.origo.hu
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Az elmúlt évek tapasztalatai alapján, és a kialakult helyzet kapcsán szeretnénk elkerülni a (többek között az ukrán topikban is tapasztalható) információs zajt, amit részben a hazai sajtóorgánumok hozzá nem értő cikkei által okozott visszhang gerjeszt. Mivel kizárható, hogy a hazai sajtó, vagy mainstream szakértők többletinformációval rendelkezzenek a fórumhoz képest a Wagner katonai magánvállalat oroszországi műveletével kapcsolatban, így kiegészítő szabály lép érvénybe a topik színvonalának megőrzése, javítása érdekében:
Ezen tartalmak az oldal tulajdonosának és moderátorainak belátása szerint egyéb szabálysértés hiányában is törölhetők, a törlés minden esetben (az erőforrások megőrzése érdekében) külön indoklás nélkül történik.
Preferáltak az elsődleges és másodlagos források, pl. a résztvevő felekhez köthető Telegram chat-ek, illetve az ezeket közvetlenül szemléző szakmai felületek, felhasználók.
Rendes méretű térkép:Új gyorsforgalmi út építése kezdődhet el Magyarországon, 52 hídja is lesz
Az egyik szakasz hét évig épül majd.www.origo.hu
Ezzel csak az a baj, hogy Pilisjászfalu-Piliscsaba-Pilisvörösvár-Solymár-Pilisszentiván-Pilisborosjenő-Üröm a fő agglomerációs övezet. Budapest felé/felől. Meg a kamionok a 10esen...a másik probléma, nem ilyen terhelésre tervezték az utat.
A Liegl&Dachser szállítmányozás elosztóközpontját kellene Vörösvár bpi oldaláról áthelyezni vagy gyorsforgalmi/elkerülőt kiépíteni a városnak.Mondjuk azt nem értem nagyon, hogy a 1133-as szakasz az miért kell, mikor kb ugyan ott van elérhetési lehetőség.
Ezzel csak az a baj, hogy Pilisjászfalu-Piliscsaba-Pilisvörösvár-Solymár-Pilisszentiván-Pilisborosjenő-Üröm a fő agglomerációs övezet. Budapest felé/felől. Meg a kamionok a 10esen...a másik probléma, nem ilyen terhelésre tervezték az utat.
Ja, ezt mondom mindig, hogy nem egymás szájába kellene ezeket a gyárakat, központokat építeni BP tőszomszédságába és akkor lenne hely fejleszteni, nem szűk helyen koncentrálódna a forgalom, lenne (olcsóbb) munkaerő is talán.A Liegl&Dachser szállítmányozás elosztóközpontját kellene Vörösvár bpi oldaláról áthelyezni vagy gyorsforgalmi/elkerülőt kiépíteni a városnak.
Mekkora poén lenne Epölben valami Apple cuccot gyártani.
Lehetne fogadásokat kötni, hogy melyiket fejzik be majd előbb, a M3, M4 metrót vagy az M0 autóutat...Minden hasonló útfejlesztést likeolok, de az M0-át is sürgősen be kéne zárni már végre!
Ha erre a szakaszra GM link és kereszteződésre GM link gondolsz az nem illik bele egy elkerülő út tervébe.Mondjuk azt nem értem nagyon, hogy a 1133-as szakasz az miért kell, mikor kb ugyan ott van elérhetési lehetőség.
Anno jártam vidékről BP-re, de ezt a Piliscsaba-Pilisvörösvár-BP vonalat nagyon nem szerettem, ellenben az elkerülő útról még a rádióban is volt anno szó csak éppen az állam és a vörösváriak nem tudtak megegyezni ha jól emlékszem és maradt minden a régibe.Ezzel csak az a baj, hogy Pilisjászfalu-Piliscsaba-Pilisvörösvár-Solymár-Pilisszentiván-Pilisborosjenő-Üröm a fő agglomerációs övezet. Budapest felé/felől. Meg a kamionok a 10esen...a másik probléma, nem ilyen terhelésre tervezték az utat.
Van éjszakai mód automatikusan !Gondolom éjszaka, rossz látási körülmények között kicsit sem zavaró.
De gustibus non est disputandum !Bömi valahogy mindig rátromfol arra, mikor azt hiszem valamiről, hogy ennél rusnyább autót már nem tudnak kitalálni...
Bár a körvasút megnyitása és a Duna alatti alagút után után az M4-es metró kb. mintha értelmé vesztené, értelme semmi meghosszabbítani a Bosnyákig, ki Budaörsre még esetleg van értelme.
Ez csak azt mutatja, hogy mennyire kihasználatlan az M4 ahhoz képest, hogy mit lehetne.Az M4 metró naponta 200 000 emberes utasforgalmat bonyolít a maga csonka valójában, konkrétan nincs elég szerelvény. Ha kiviszed Újpalotáig (töredék áron, nagyrészt felszínen), az kb. értelmetlenné tenné az egész alagutasdit, és még létező igény is van rá (7-es buszcsalád jórészt kiváltható lenne), nem csak amatőr vasútbuzik játszanak terepasztalosdit. P+R-ekkel pedig az autóforgalmat is mérsékelheti, mert a kelet-pesti agglóból ki bumlizna át a városon, ha leparkolhat és átszállhat metróra és ott van 20 perc alatt? Budaörsnek dettó kellene a metró kapcsolódás, gyakorlatilag összenőtt Budapesttel, és rengeteg cég van ott.
Egyfelől elve az átjárhatóság miatt kell, tehát ma nem létező viszonylatokat is lehetővé tesz, ez az M4 esetén nem igaz.A vasúti alagútas bulira most becsülnek napi 30 000 helyett 60 000 utast.. 30 000 utas növekedés lehetne a mostanihoz képest, csilliárdokért, és majd 20 év múlva lesz kész leghamarabb.
Ez csak azt mutatja, hogy mennyire kihasználatlan az M4 ahhoz képest, hogy mit lehetne.
A 4-6 vili utasforgalma ennyi. Ok, hogy a világ legforgalmasabb vonala, de azért mégis...
Teljesen felesleges volt a M. körtéri és a Fehérvári úton levő állomás. Egy kellett volna középre. 300 méter sincs asszem a távolság köztük.Szerintem az M4 legnagyobb rákfenéje, hogy jópár megálló pár perc sétára van egymástól, fel se tud gyorsulni a szerelvény menettempóra, már fékez. Metró nem erre való, még villamosnál is necces.
Lesz egy alternatív út Csákvár felé, ahova rendszeresen járok, Piliscsaba - Zsámbék vonalon.
Megint? Újra?(7-es buszcsalád jórészt kiváltható lenne
Lehet kéne valami kampányÉs amikor reggel mentem csúcsidőben vele ülőhelyek voltak rajta szabadon a középső szakaszán és pinpongozni lehetett volna az ajónál levő "küzdőtéren".